Maamme hallitus on onnistunut selvittämään kylmästä idästä tulevan julman toimenpiteen: Vladimir Putin aikoo leikata jokaisen suomalaisen käden.
Kauneus- ja terveysministeri Lulu Ranne, mistä on kysymys?
- Olemme juuri saaneet Peltokankaan Maurin peräänantamattoman työskentelyn kautta salaista tietoa idän uusista välineellisistä hybridijulmuuksista. Varma tieto on, että diktaattori Putin haluaa kätellä presidenttiämme ja ehkäpä jopa jokaista suomalaista. Varmaa on, että mehän emme tällaiseen julmuuteen suostu. Vastareaktiona tällaiseen brutaaliin vaikuttamiseen näytämme Venäjälle, mihin suomalaiset pystyvät: me leikkautamme jokaisen suomalaisen oikean käden pois. Siinä ei sitten kätellä ketään, mister Putin!
Aika raju toimenpide?
- Toimittaja taitaa olla vihervasemmistolainen kommunisti, joka kumartaa julmuuksia, Putinia ja Venäjää. Voin silti jatkaa tätä haastattelua ja selittää, että länsimainen oikeusvaltio reagoi täysillä silloin, kun se on uhattuna kaikkein pyhimpiä arvojansa myöten. Emme antaudu törkeille kättelyuhkauksille milliäkään. Meidän välineellistetty kirurgiarmeijamme pystyy irti leikkaamaan jokaisen suomalaisen käden pois tasan viikossa. Siinä ajassa Putin ei etene metriäkään Ukrainan maaperälle.
Mitä noille käsille tehdään?
- Niistä tehdään raja-aita. Se aita on samalla ylväs taideteos. Suomalaista perustaidetta. Käsitetaidetta. Nykytaidetta. Nyt loppuu vihervasemmistolainen ulina siitä, että me perussuomalaiset arvostaisimme vain perinteistä vanhaa kukkamaalaustaidetta.
Sain juuri korvaani tiedon Suomen kirurgiliitosta. Liiton mukaan 6 miljoonan käden leikkaaminen aiheuttaa 13 500 kuolemaa komplikaatioiden myötä.
- Toimittajan komplikaatiolle vastaus: haluaako hän kätellä Putinia ja antautua järjettömyyksille ja julmuuksille? Muutama uhri isänmaan eteen on tehtävä, jotta länsimainen yhteiskunta voi jatkaa oikeudenmukaisuuden ja liberaalin järjen lippujen heiluttamista idän apinoiden edessä. Meillehän jää se vasen heilutuskäsi kaikille.
Presidentti Stubb, oletteko mukana kampanjassa?
- Voin sanoa, että olen. Leikkautan molemmat kädet ja vaikka jalatkin pois, jotta demokratia ja arvorealismi voittavat. Olen valmis menemään Putlerin eteen ja sanomaan: soita vaikka kännykälläsi, ei ole raajoja, joilla tarttua luuriin ja vastata julmiin propagandaluritteluihisi. En sitten myöskään edes pakon edessä kävele Kremlin punaverisellä matolla. Me menemme sivistys edellä, ei tämä sen vaikeampaa täällä lännessä ole.
Hallitus paljastaa: Putin leikkauttaa kätemme
Anonyymi-ap
6
395
Vastaukset
- Anonyymi
Olet oikeassa vasu.
https://areena.yle.fi/1-64604360- Anonyymi
Linkkipersun itsensämonotus, ties monennenko kerran :)
- Anonyymi
Mikä olisi Tynkkysen peräänantamaton mielipide ?
- Anonyymi
Vasemmistoliitto onkin perustettu kommunismin jätteistä ja siksi li andersson kuuluu siihen porukkaan parlamentissa, jotka vastustavat ukrainan tukemista.
- Anonyymi
Asiallista toimintaa hienolta hallitukseltamme!
- Anonyymi
Moskovan Tiltuko se siellä ? 🥸
- Anonyymi
Jaapasejaa, Putlerin vappunaamaritrolliko se siinä epäilee länsimaisen demokratian sananvapautta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854568
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163493Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392093Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1061307