Hammashoito Ylöjärvellä.

Anonyymi-ap

Kolmen kuukauden jonot ja sitten peruuttelevat aikoja. Uuden ajan saa 3lkk päähän. Uskomatonta touhua. Itellä mennyt kohta vuosi pakkauksissa. Käyt kerran tehdään jotain uusi aika väh 3kk päässä taas tehdään jotain uusi aika 3kk päässä. Perustavat ja antavat uuden ajan 3kk päähän. Eli menee yli vuosi kun on kokonaan valmista.

11

905

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Peruuttavat

• Anonyymi

Tästä hammashoitolasta pitäisi vanhat tekijät kuten osastonhoitaja ja apuhoitaja siirtää toisiin tehtäviin ja kokeilla uudella porukalla hommia.

• Anonyymi

Aviin valittaminen ei auta , kun on kyse näinkin ammattitaidottomasti hoidetusta osastosta, aikanaan päästettiin todella huonoon kuntoon. Mutta ei se poissuljettu vaihtoehtokaan ole. Jos vaikka pirha lemppaisi täysin avuttoman porukan ulos ja tilalle saataisiin sitä oikeata porukkaa. Kulut on korkeat ja ja korkea palkkaiset tekijät(ikälisät yms.) tarvis saada ulos ja takas uutta halvempaa porukkaa. Määrärahat menee korkeisiin palkkoihin.

• Anonyymi

Vähän epäselvästi tuli puhelimella kirjoitettuna, mutta kai tosta nyt saa selvää.

• Anonyymi

En kyllä moiti Ylöjärven hammashuoltoa, hampaani lohkesi viikonvaihteessa ja Maanantaina soitin hammashuoltoon ja tulikin kiire kun sain ajan heti tunnin sisään, hammas korjattiin ja samalla hammaslääkäri suoritti hammastarkastuksen, kehoitti hammaskiven poistoon ja siihen sain ajan parin kuukauden sisään. Ihmettelen tätä valitusta Ylöjärven terveyskeskusta kohtaan kun itse olen melko nopeasti hoitoon päässyt ja kokemusta on useasta kerrasta kun jouduin tässä taannoin asioimaan menetettyäni työkykyni ja lopulta se pyöritys sujui hyvin kun työkyvyttömyyseläkkeelle pääsin. Sen olen kyllä huomannut että henkilöstö on vaihtunut nuorempaan suuntaan.

• Anonyymi

Kiirrellisen ajan kyllä saa, mutta jos enempi paikattaavaa niin se on aina 3kk kun saa seuraavan ajan. Mulla myös peruttiin aika ja seuraava aika tuli 3kk päähän.

• Anonyymi

Minä käyn yksityisellä ja pääsen aina kun haluan. täällä ilmeisesti varattomat vaan valittaa.
        Hampaani ovat kuin uudet. Ja vielä pieni lisäys: Kaljaan ja tupakkiin on kyllä varaa mutta ei suunterveyden hoitoon.

• Anonyymi

Oo ollu onnellinen, ettet ainakaan oo joutunu/päässy Kivlenieksin hoitoon ja menettäny hampaitas 🦷🪥🤬

• Anonyymi

Täysin kusipäinen organisaatio

• Anonyymi

Ylöjärvellä taitaa kaikki melkein olla kommareita.

• Anonyymi00015

ylöjärven kaupungin vanha tappoyksikkö

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      285
      1164
    2. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      286
      1028
    3. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      49
      920
    4. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      106
      889
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      101
      839
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      74
      818
    7. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      108
      692
    8. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      578
    9. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      2
      561
    10. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      11
      508
    Aihe