Hammashoito Ylöjärvellä.

Anonyymi-ap

Kolmen kuukauden jonot ja sitten peruuttelevat aikoja. Uuden ajan saa 3lkk päähän. Uskomatonta touhua. Itellä mennyt kohta vuosi pakkauksissa. Käyt kerran tehdään jotain uusi aika väh 3kk päässä taas tehdään jotain uusi aika 3kk päässä. Perustavat ja antavat uuden ajan 3kk päähän. Eli menee yli vuosi kun on kokonaan valmista.

6

368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Peruuttavat

• Anonyymi

Tästä hammashoitolasta pitäisi vanhat tekijät kuten osastonhoitaja ja apuhoitaja siirtää toisiin tehtäviin ja kokeilla uudella porukalla hommia.

• Anonyymi

Aviin valittaminen ei auta , kun on kyse näinkin ammattitaidottomasti hoidetusta osastosta, aikanaan päästettiin todella huonoon kuntoon. Mutta ei se poissuljettu vaihtoehtokaan ole. Jos vaikka pirha lemppaisi täysin avuttoman porukan ulos ja tilalle saataisiin sitä oikeata porukkaa. Kulut on korkeat ja ja korkea palkkaiset tekijät(ikälisät yms.) tarvis saada ulos ja takas uutta halvempaa porukkaa. Määrärahat menee korkeisiin palkkoihin.

• Anonyymi

Vähän epäselvästi tuli puhelimella kirjoitettuna, mutta kai tosta nyt saa selvää.

• Anonyymi

En kyllä moiti Ylöjärven hammashuoltoa, hampaani lohkesi viikonvaihteessa ja Maanantaina soitin hammashuoltoon ja tulikin kiire kun sain ajan heti tunnin sisään, hammas korjattiin ja samalla hammaslääkäri suoritti hammastarkastuksen, kehoitti hammaskiven poistoon ja siihen sain ajan parin kuukauden sisään. Ihmettelen tätä valitusta Ylöjärven terveyskeskusta kohtaan kun itse olen melko nopeasti hoitoon päässyt ja kokemusta on useasta kerrasta kun jouduin tässä taannoin asioimaan menetettyäni työkykyni ja lopulta se pyöritys sujui hyvin kun työkyvyttömyyseläkkeelle pääsin. Sen olen kyllä huomannut että henkilöstö on vaihtunut nuorempaan suuntaan.

• Anonyymi

Kiirrellisen ajan kyllä saa, mutta jos enempi paikattaavaa niin se on aina 3kk kun saa seuraavan ajan. Mulla myös peruttiin aika ja seuraava aika tuli 3kk päähän.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      71
      3105
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2875
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2115
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1575
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1349
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1338
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1301
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1273
    9. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1270
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1232
    Aihe