Miksi täällä ilkutaan kun

Anonyymi-ap

joku kertoo olevansa onnellinen tai iloinen? Heti tullaan huutamaan ja ampumaan alas hyvät asiat ja uutiset. Jontekin katkeralta ja kateudelta näyttää. Jos oma elämä on harhateillä niin kun et tiedä toisesta niin miksi sinun asenne on huutelu ja kiroaminen?

Joku on iloin en työttömyydestä, toinen taa jostain muusta. Jos työtön sanoo että hänellä on mökki ja auto, tai tykkää olla kotona, niin joku huutaa että valehtelet senkin liero ja elätti?? Kannattaako silloin edes lukea viestejä jos ei pysty olemaan onnellinen toisen puolesta. Säästät siinä itseäsi ja mieltäsi.

Vähävaraisuus on sama asia, jos itse et saakelasta mitään, ja toinen saa, niin ei se ole haukkumisen syy, kela on tarkoitettu vähävaraisille, ja niitä kannustetaan käyttämään. Turhaa katkeruutta ja kateutta pitää välttää.

49

293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et sinä kovinkaan onnelliselta vaikuta

      • Anonyymi

        *

        __________________ Kateus , Katkeruus ja Toisten Pilkkaaminen, sitä tekee Vain ;

        SDP:n ja ÄNKYRÄ-Vasemmiston Ja MYRKYN-Vihreät PUNIKKI-Kommunistit !

        __________________ - näin Se on - ikävä kyllä -

        *


      • Anonyymi

        Tätä minä juuri tarkoitin. Heti provosiudaan ja heitetään ilmaan asia jossa on negatiivinen vaikutus keskusteluun. Surullista, ettei jotkut kykene keskusteluun, vaan heittävät vasta kysymyksen jolla varmasti saavat riidan aikaan, jota he hakevat.
        Ei onnistu minun kanssani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        *

        __________________ Kateus , Katkeruus ja Toisten Pilkkaaminen, sitä tekee Vain ;

        SDP:n ja ÄNKYRÄ-Vasemmiston Ja MYRKYN-Vihreät PUNIKKI-Kommunistit !

        __________________ - näin Se on - ikävä kyllä -

        *

        Se on täysin persujen hommaa!


    • Anonyymi

      Missä täällä ja missä siinä?

      • Anonyymi

        Mitä missä miloin, kuka ken joku onko ei voiko saako ota mene eikö koska muuuu


    • Anonyymi

      Sinun ns uutiset eivät ole uutisia koska olet soittanut samoja levyjä useita kuukausia. Luultavasti paljon paljon kauemminkin.

      • Anonyymi

        Kertaus on opintojen äiti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertaus on opintojen äiti.

        Aivan. Eivätkä mielipiteet ole uutisia.


    • Anonyymi

      Jo on ajatukset huipussaan kun iloitse työttömyydestä köyhyyspalstalla niin miksei kirjoita yhteiskuntapalstalle.Onkohan koko suku kelanrahoilla työttömänä kun sen suuntaisia viestejä tulee solkenaan.Jankkaava päihdeongelmainen.

      • Anonyymi

        "Onkohan koko suku kelanrahoilla"

        Tietyllä kansanryhmällä tuo on sääntö. Poikkeuksia ei ole. En viitsi häveliäisyydestä mainita mistä joukosta kyse mutta oli hiljtattain uutisoitu ampumatapauksen johdosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Onkohan koko suku kelanrahoilla"

        Tietyllä kansanryhmällä tuo on sääntö. Poikkeuksia ei ole. En viitsi häveliäisyydestä mainita mistä joukosta kyse mutta oli hiljtattain uutisoitu ampumatapauksen johdosta.

        Oliko se vornan.. Ja persut.?


    • Anonyymi

      Täällä jokainen saa olla ihan mitä haluaa. Katkeruutta on huudella ihmisille jotka elävät omaa elämää, huutelijat vaan ei osaa sitä. he puhuvat potaskaa eikä totuuksia.
      Heidän elämä on pelkkää kuraa ja orjatyötä.

      Jokaisen onni on se mistä tulee onnelliseksi,. Työttömyyskin on onnen olotila. Työ ei määrittele onko ihminen onnellinen vai ei, onni tulee ihan muualta.

      Kaikki ovat onnellisia, mutta täällä huutelijat ovat katkeria, heidän ainoa onni tulee kateudesta.

      • Anonyymi

        Sinä olet pahin huutelija ymmärryksesi ei riitä asian huomaamiseen. Milloin haukut 9€työkokeilijat, kunnon palkalla olevat, maksukortteja käyttävät, kaupan työntekijät,poliitikot ja kun et niin tuulesta temmattuja juttuja omasta erinomaisuudesta.ja joka ainoa vastaus mikä ei sinua miellytä eli käytännässä kaikki on provoa mielestäsi ja aloitat hyökkäyksen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet pahin huutelija ymmärryksesi ei riitä asian huomaamiseen. Milloin haukut 9€työkokeilijat, kunnon palkalla olevat, maksukortteja käyttävät, kaupan työntekijät,poliitikot ja kun et niin tuulesta temmattuja juttuja omasta erinomaisuudesta.ja joka ainoa vastaus mikä ei sinua miellytä eli käytännässä kaikki on provoa mielestäsi ja aloitat hyökkäyksen

        Sinulla on oikeus mielipiteeseen, mutta minä säälin 9 e päiväpalkkalaisia, itse en kuun päivän ole suostunut enkä suostuisi moiseen palkkaan. Arvostan itseäni niin paljon enkä hyväksy orjatyötä missään muodossa. Kyllä, arvostelen heitä jotka siihen suostuu, on säälittävää etteivät he ymmärrä miten heitä käytetään hvyäksi.

        Niinhän sinäkin teet, arvostelet heitä jotka ei suostu palkattomaan työtön, eivät halua maksaa luottokorteilla, eivät halua ilmaisia töitä, ja hyväksyvät ytritysjohtajien ylisuuret palkat ja tykkää eduskunnan valehtielijoita ja rikollista ja heitä puolustat. Minä pidän oikeudenmukaisuudesta, sinä et, ja se on ihan sun asia.

        Hyväksikäytäjiä saa arvostella, heikompi osaisia ei!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on oikeus mielipiteeseen, mutta minä säälin 9 e päiväpalkkalaisia, itse en kuun päivän ole suostunut enkä suostuisi moiseen palkkaan. Arvostan itseäni niin paljon enkä hyväksy orjatyötä missään muodossa. Kyllä, arvostelen heitä jotka siihen suostuu, on säälittävää etteivät he ymmärrä miten heitä käytetään hvyäksi.

        Niinhän sinäkin teet, arvostelet heitä jotka ei suostu palkattomaan työtön, eivät halua maksaa luottokorteilla, eivät halua ilmaisia töitä, ja hyväksyvät ytritysjohtajien ylisuuret palkat ja tykkää eduskunnan valehtielijoita ja rikollista ja heitä puolustat. Minä pidän oikeudenmukaisuudesta, sinä et, ja se on ihan sun asia.

        Hyväksikäytäjiä saa arvostella, heikompi osaisia ei!

        Ai niin unohdin sinulla tupauunottarella on fixaatio luottokorttien lisäksi 9€ "palkkoihin".


    • Anonyymi

      Ihmiset ketkä ei tykkää tehdä töitä on kateellisia.

      • Anonyymi

        Ihmiset ketkä tykkää olla orjatöissä ovat masentuneita.


    • Anonyymi

      Ne on loppuun palanut töissä. Sitten ne halua piikitä sitä oma pahan oloa työttömän sisään , että onnellinen työtön myös voisi pahoin.

    • Anonyymi

      Ne tuntea vihan työtöntä kohtaan kun joutuu töissä koville, vaikka työtön ei ole syyllinen siihen , että yritys säästää ja mr Örpö on polkenut palkat alas.

      • Anonyymi

        Juurikin nin, Orpo on pilannut suomen työmarkkinat, kukaan ei enää tahdo tehdä töitä, kun ei ole oikeuksia eikä työstä saa palkkaa.

        Ei ole työttömän vika, että suomi on taantunut ja takapajulaksi muuttunut, Orpo on tehnyt sen ihan itse.


    • Anonyymi

      Itse valitsite kokoomuslaiset ja persut johtaa maata niin turha nyt on olla vihainen työttömille.

    • Anonyymi

      Useat kuka on vihaisia ei ole itse es oiketa töitä tehnyt , jopa penkillä istuskelu ottaa koville. Miten tällaiset neitit (isot miehet ) es pärjäisi kerrostalotyömaalla 1kk - 3 vuottaa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Juu sellaiset kateelliset aina valittaa kun toisilla meneekin hyvin työttömänä. Minä sain perinnön 8 v sitten mutta sitä ennenkin minulla meni tosi hyvin. Omistan mökin ja pienen kaksion mutta kateellisia riittää silti koskaa pitävät minua loisena koska nostan tukia. Sanon heille mikset palkkaa minua enää töihin. Olin vakitöissä 16 vuotta niin miksei palkkaa minua töihin,

      • Anonyymi

        Ne on myös ryhtynyt itse lääkäreiksi, jopa sairat ihmiset leimataan terveiksi.


    • Anonyymi

      Etkö tiedä sellaista kuin yhteiskunta niin se pyörii sillaiten että ihiset maksavat veroja elikä käyvät töissä.Mikä ihmeen kirjoitus tuollainen on että työttömänä menee hyvin loisia tukirahoilla ja vielä köyhyyspalstalla.Kirjoittakaa yhteiskuntapalstalle tuosta ilosta olla työtön.Tervettä aikuista vituttaa jos jää työttömäksi.

      • Anonyymi

        Ei kaikilla ole elämän arvo työt, eikä raha. Vähemmälläkin pärjää.

        ELÄMÄN ARVOT on jokaisella erilaiset. Köyhyyttä ei ole työttömyys, köyhyyttä ei ole vaikka kuin haukut heitä luusereiksi, elteiksi ym. Järjen köyhyyttä on se miten sinä kohtelet ja puhuttelet ihmisiä.

        Kyllä jotkut työttömät elävät todella hyvää elämää ilman työtä, heille se pieni palkka ei merkkaa juurikaanmitään kun kelasta saa enempi. Aina ihminen valitsee sen tahon aivan varmasti jos saa siitä enempi rahaa kuin että orjailisi joka ikinen pivä pienellä palkalla.

        Raha ei tee sinua onnelliseksi, vaan se miten sinä päiväsi käytät.

        Minusta on turhaa huudella kun monet täällä huutelijat ovat itse samassa tilanteessa. Hyvää elämä voi elää työttömänä, hänellä on oma koti ja tuo ja kikki asiat kunnossa. Ei hän ole käyhä silloin, kun rakastaa omaa elämäänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikilla ole elämän arvo työt, eikä raha. Vähemmälläkin pärjää.

        ELÄMÄN ARVOT on jokaisella erilaiset. Köyhyyttä ei ole työttömyys, köyhyyttä ei ole vaikka kuin haukut heitä luusereiksi, elteiksi ym. Järjen köyhyyttä on se miten sinä kohtelet ja puhuttelet ihmisiä.

        Kyllä jotkut työttömät elävät todella hyvää elämää ilman työtä, heille se pieni palkka ei merkkaa juurikaanmitään kun kelasta saa enempi. Aina ihminen valitsee sen tahon aivan varmasti jos saa siitä enempi rahaa kuin että orjailisi joka ikinen pivä pienellä palkalla.

        Raha ei tee sinua onnelliseksi, vaan se miten sinä päiväsi käytät.

        Minusta on turhaa huudella kun monet täällä huutelijat ovat itse samassa tilanteessa. Hyvää elämä voi elää työttömänä, hänellä on oma koti ja tuo ja kikki asiat kunnossa. Ei hän ole käyhä silloin, kun rakastaa omaa elämäänsä.

        Kuten olen jo useasti todennut sinulla on vaikeuksia luetun ymmärtämisessä. Ohitit sinua edeltävän kommentin sisällön lähes täysin ja ulostit suolen täydeltä omaa settiäsi.


    • Anonyymi

      Ei yhteiskunnan tarkoitus ole kustantaa joutilasta elämää.Muuta metsään asumaan ja noukit marjoja ja myyt ne ja siinä sinun tulosi.Sinulle ja monelle muulle on epäselvää kuinka yhteiskunta toimii.

      • Anonyymi

        On ne työttömätkin aikanaan veroja maksaneet ja oiekutetu käyttmään omat verorahansa työtömyyskorvuaksiin. Siksi niitä veroja maksetaan että on turvaa työttömänä.

        Ihan samoin kuin maksetaan eläkevakuutusmaksuja jotta eläkkeellä saat eläkettä.
        Ja ei ne työvuodet edelleenkään merkkaa eläkkeen märään, vaan se palkan määrä. Mitä suurempi eläke sen parempi elke, olit sitten 40 vuotta tai 5 vuotta työssä, niin ei se määrittele sun eläkettä, vaan se palkka.

        Pienituloisille on kaikenmaailman etuuksia ja korvauksia tarjolla, että ei ne kaikki ole heikoilla. Riippuu rahan käytöstä miten osaat taloutesi hoitaa.


      • Anonyymi

        Kyllä yhteiskunta kuitnekin pitä vähävaraisista huolta, ei ne muutoin olisi erilaisia tukimuotoja kehitelleet ja niitä ahkerasti tarjoavat. Sinä voit katkerana väittää ihan mitä haluat ne ei riipu sinun haluamistasi asioista. Sun on vaan hyväksyttävä etä jotkut niitäs aavat ja sinä et.

        Eikä kela kenenkään elämää kustanna, kela auttaa ja kohentaa heidän talouttaan. Palkathan on niin surkeet, sen olet itsekin huomannut siksi täällä mariset kun et pärjää ja et saa kelan avustuksia. harmi. Katkeruuttasihan täällä huutelet.

        Sano mitä sanot, se on oikeutesi, mutta tuet on heille jotka niitä tarvii ja he myös niitä saavat, sinun haluamisesi ei vaiukuta asiaan. Nauran niin että sattuu.... hehheeee...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä yhteiskunta kuitnekin pitä vähävaraisista huolta, ei ne muutoin olisi erilaisia tukimuotoja kehitelleet ja niitä ahkerasti tarjoavat. Sinä voit katkerana väittää ihan mitä haluat ne ei riipu sinun haluamistasi asioista. Sun on vaan hyväksyttävä etä jotkut niitäs aavat ja sinä et.

        Eikä kela kenenkään elämää kustanna, kela auttaa ja kohentaa heidän talouttaan. Palkathan on niin surkeet, sen olet itsekin huomannut siksi täällä mariset kun et pärjää ja et saa kelan avustuksia. harmi. Katkeruuttasihan täällä huutelet.

        Sano mitä sanot, se on oikeutesi, mutta tuet on heille jotka niitä tarvii ja he myös niitä saavat, sinun haluamisesi ei vaiukuta asiaan. Nauran niin että sattuu.... hehheeee...

        aivokääpiö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aivokääpiö

        Pahoittelut sinulle. Ei tarvi esittäytyä, ehkä joskus sunkinstatus muuttuu. Toivon sitä.


      • Anonyymi

        Parasta on kun nmä huutelijat katkeroituvat kun eivät itse saa kun 9 e päiväkorvaus rahaa, ei saa kelan avustuksia eikä muitakaan tukia. On ihanaa kun näkee miten kateellisia he ovat. Ai että minä nautin siitä kun he oikein yrittävät muita mollata ja loukata... hehheeee. parasta on kun yrittävät monta kertaa!!!

        Kelan etuudet ei lopu ja tukia saa kun ei ole orjatöissä!

        Parasta on nähdä ja lukea miten heitä suututtaa.

        Työttömyys vaan on parasta!!!


    • Anonyymi

      Mä oon iloinen työttömänä,saan nukkua kun lystää. Tekemistä kyllä on mm kuntoilu, pelaaminen...

    • Anonyymi

      Onko harrastamasi huutaminen tyyliin ei tarvitse lähteä ulos ja rahaa tulee kelasta hyvä asia saatika uutinen?

      • Anonyymi

        kenelle kysymyksen asetit?

        Minä voin vastata: on hyvä uutinen. JOs rahaa tulee kotona olosta enempi kuin duunissa, niin KYLLÄ SE ON HYVÄ UUTINEN.


    • Anonyymi

      Pahasta olosta kumpuaa katkerat viestit.

    • Anonyymi

      Kyllä ne ymmärtää ne huutelijat miten epätoisosia he ovat, juuri siksi he huutelevat ja agressioivat täällä.

      On vaan hyvä huudella pimennossa, mutta ei ne naamakkain kehtiasi sanoa yhtään mitään.
      Annetaan niiden räksyttää. Kun ei vastaa heille ei ne kauaa yksin juttele.

    • Anonyymi

      Työttömät suoranaisesti hekottavat ruokajakeluissa kun rahat tiukilla,ihanaa olla työtön ja vapaus.........

      • Anonyymi

        Olet oikeessa niin paljon! Työttömyys on paasta ja kun vielä saa ruuat ilmaiseksi, rahaa tulee joka viikko, ja ei tarvi mennä mihinkään. On mahtavaa, ai että, ja se kun nämä ns työlliset vaikeroi ja kärsii... se on parasta. Toiset saa rahan helpommalla kun orjat.

        Tyhmä paljon töitä tekee viisas pääsee vähemmällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeessa niin paljon! Työttömyys on paasta ja kun vielä saa ruuat ilmaiseksi, rahaa tulee joka viikko, ja ei tarvi mennä mihinkään. On mahtavaa, ai että, ja se kun nämä ns työlliset vaikeroi ja kärsii... se on parasta. Toiset saa rahan helpommalla kun orjat.

        Tyhmä paljon töitä tekee viisas pääsee vähemmällä.

        Eli kaikkien muiden lukuistesi luonnevikojesi lisäksi olet vielä sadistikin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kaikkien muiden lukuistesi luonnevikojesi lisäksi olet vielä sadistikin?

        Ahaa, sekin vielä. Mitähän muuta asioita tiedät minusta sellasta mitä minä itse en tiedä??? Kiinnostavaa.... joka päivä joku uusi oletus.... täytyy sanoa että olenpa jo aika vieras itsellenikin, kun en kaikkea itsestäni tiedä.... hihiii...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa, sekin vielä. Mitähän muuta asioita tiedät minusta sellasta mitä minä itse en tiedä??? Kiinnostavaa.... joka päivä joku uusi oletus.... täytyy sanoa että olenpa jo aika vieras itsellenikin, kun en kaikkea itsestäni tiedä.... hihiii...

        Tiedän vain millaisen mielikuvan annat itsestäsi. Ahne, ylimielinen, kateellinen, katkera, nauttii kiusanteosta muille, mahdollisesti rikollinen mutta tämä ei yhtävarmasti ole käynyt ilmi kuin muut. Ja emävalehtelija tietysti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän vain millaisen mielikuvan annat itsestäsi. Ahne, ylimielinen, kateellinen, katkera, nauttii kiusanteosta muille, mahdollisesti rikollinen mutta tämä ei yhtävarmasti ole käynyt ilmi kuin muut. Ja emävalehtelija tietysti

        +helvetin lapsellinen ym


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän vain millaisen mielikuvan annat itsestäsi. Ahne, ylimielinen, kateellinen, katkera, nauttii kiusanteosta muille, mahdollisesti rikollinen mutta tämä ei yhtävarmasti ole käynyt ilmi kuin muut. Ja emävalehtelija tietysti

        No kerroppas!!! Ois kiva kuulla mitä arvet.

        Kirjoitappas, niin tas on vähän masennusta pois harteiltasi... hienoa että jaksat kirjotella, huomaatkos miten helpootuneelta vaikutat, nyt et käytä enää rumia sanoja, nyt listaat jo omia kokemuksiasi. Hyvä hyvä, taidat jo ymmärtää että kirjoittaminen auttaa. Kiva että apuni kelpaa ja otat sen todesta.


    • Anonyymi

      Anonyymit jos ilkkuu mitä väliä. Sit jos joku tulis ovelleni ilkkumaan,niin lähtis äkäseen. Tässä minä nautin vapaasta elämästä kotona tälläkin hetkellä. ;)

    • Anonyymi

      Ostan olutta

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe