Akateeminen Kiuas-Seura ry on valinnut vuoden parhaat makkarat. Voiton vei Makuliha Oy:n Boomeri-grillimakkara.
Chiliä makkarassa, eihän siinä sitten muuta makua olekaan.
Kunnon jauhomakkara hinta laatusuhteeltaan paras.
Makkaratesti makuasia
9
91
Vastaukset
- Anonyymi
Tykkään että paras grillimakkara on Atrian hiillosmakkara.m
- Anonyymi
Etkö ole Atrian Käristeitä maistanut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö ole Atrian Käristeitä maistanut?
Tykkään Atrian makkaroista.
- Anonyymi
Raati koostuu ammattilaisista jotka arvostavat laatua ja makua, sekä hyviä valmistustapoja ja perinteitä, pokaaleille ei sijoitu feikit eikä huonoista raaka-aineista valmistetut tuotteet.
- Anonyymi
"Perinteitä"? Chili?
Mikä on "feikki"?
Joillakin on sentään oma makuaisti ja mielipide näistä.
Eivätkä ajelehdi orpona ja ymmärtämättöminä jonkun raadin mukaan. - Anonyymi
Ne ammattilaisten raadit täytyy sitten olla valinnut sen parhaan makkaran Suomesta kun sinä sanot niin 😄
- Anonyymi
Samaa mieltä aloittajan kanssa - kunnon jauhomakkara suosikki.
Ja tosiaan tuo chilihän peittää makkaran oman maun alleen..... - Anonyymi
Marimekon uusista sausage ja raakkukuoseista saa olla monta mieltä niiden ilmestyessä. Tässä näyte Törkiys- kuosista kuvassa https://www.hs.fi/tiede/art-2000010573820.html
- Anonyymi
Ei chili kuulu perinteiseen grillimakkaraan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908647
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482479Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382243