Kävin seurakunnan diakoniatoimistossa. Ruokaostos kortin sain ruokakauppaan diakonissa ehdotti edunvalvonnan asiakkuutta . Edunvalvonta ei ole ratkaisu siihen kun rahaa ei ole,mutta terveydehoito laskuja on.
Vastaukset 12
- Anonyymi
Minkä syyn diakonissa sanoi edunvalvonnan tarpeelle, kai perusteli jotenkin
- Anonyymi
Olit ryypännyt kelan myöntämän tt-tuen laskuihin?
- Anonyymi
Sattuu vaikka joku mattukoni... ... ...
- Anonyymi
Ryypänny tai pelannut toimeentulotukensa.
- Anonyymi
Ihan oikein ettei mitään harkinnanvaraista tai avustuksia moisiin anneta. Oppikoon virheistään ja maksakoon kulujen kanssa tai menkööt ulosottoon.
- Anonyymi
Niimpä jos rahoja on ollut ja mahdollisuus maksaa laskunsa.Perintätoimistojen kanssa voi sopia maksujärjestelyistä ettei edes ulosottoon tarvi päästää.Oho täytys maksaa laskunsa.
- Anonyymi
Karu ja sydämetön paikka diakonitoimisto...
- Anonyymi
Ei ole. Kyllä he auttavat kuulemma usein mutta joku raja on oltava. Jos he nyt olisivat pelastaneet itseaiheutetusta pulasta niin menee aikaa mitä menee niin kyseinen pultsari olisi taas anelemassa apua laskuihin
- Anonyymi
Tulevaisuudessa ratkaisu on maksaa laskut eikä yritä voittaa itselleen niillä muutamaa kymppiä kulmapubin kultajaskasta
- Anonyymi
Ei kukaan vähiä rahojaan rupea laskuihin tuhlaamaan. Kyllä ne kannattaa jättää pahanpäivän varalle säästöön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan vähiä rahojaan rupea laskuihin tuhlaamaan. Kyllä ne kannattaa jättää pahanpäivän varalle säästöön.
Jos ei ole varaa maksaa laskujaan veks paha päivä on jo koittanut
- Anonyymi00013
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei ole varaa maksaa laskujaan veks paha päivä on jo koittanut
Ekaksi vuokra ja sähköt ja sen jälkeen voi katsoa miten loppukuun selviää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a456925- 56589
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o160573- 51555
Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä165535Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.232514Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.72467Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut20446Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta92445Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht187430