Tämäkin vielä: Zelenskyn mukaan Ukrainan voitonsuunnitelma lähes valmis. Ei saakeli :o

Anonyymi-ap

Eipä ole tuon käppänän höpinöillä kyllä mitään rajaa 😅

9

128

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ukrainan "ardennit 1944" meni aivan mönkään Kurskissa ja sen mukana viimeiset reservit.

      Zelenskyn sekoiluista tulee mieleen berliiniläisen bunkkerin tapahtumat 1945, jossa Johtaja haaveilee "ihan kohta" alkavasta Steinerin käänteentekevästä vastahyökkäyksestä ja tuhansista luolastoissa odottavista ihmeaseista, jotka tuhoavat vihollisen lopullisesti.

      Olihan sekin voitonsuunnitelma.... 🤔

    • Anonyymi

      Zelensky haluaa ohjuksia voidakseen iskeä venäläisiin ydinvoimaloihin.
      Hän on myöntänyt että veljä viidesosaa Ukrainan sähköverkoista on menetetty ja että hän haluaa että venäläisetkin joutuisivat olemaan ilman sähköä.

      • Anonyymi

        Zelenskyi hauaa sitä ja tätä. Tekisivät jotain itsekin , eivätkä olisi koko ajan kerjäämässä.


    • Anonyymi

      Valmis se on, Venäjä on ollut köysissä jo pidemmän aikaa.
      Saa nähdä riittääkö Ukrainalle 1991 rajat vai ottaako Venäjältä lisämaata turvavyöhykkeen perustamiseen.

      • Anonyymi

        Näky ainakin ottavan Kurskissa turpaansa - ZelensKYY.


      • Anonyymi

        Ottaa se varmaan lisämaata kun sitä on niin helposti saatavilla. Ihan kuin 40-luvulla Suomi ja
        Natsi-Saksa otti lisämaata Uralia myöten. Tai ainakin meinasivat ottaa , ei sitten ottaneetkaan.


    • Anonyymi

      Ukraina on vallannut lisää alueita Kurskissa 😉venäläisten vastahyökkäykset on torjuttu ja tilanne vakiintunut siltä osin 😉

      Tverissä oli venäjän suurin ammus ja ohjusvarasto ....siis oli 😁🤣

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe