Olavi Syväntö

Anonyymi-ap

23

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole ylennetty kirkkauteen. Haudassa on niinkuin muutkin ihmiset, odottamassa ylösnousemuksen aamua.

      1234567---

      • Anonyymi

        Näillä on tuo kunkiin omiin, näkyviin lihanvanhurskaudentekoihinsa perustuvat ylennykset ja pelastusvarmuudet.

        Tietävät paremmin kuin Raamattu, kuka yksilö menee minnekin!

        Ei tarvitse valvoa ja voi vain keskittyä rahantekoon.

        Onko Ola nyt kenties kenraalimajurivääpeli vaiko ehkä jopati marsalkka, siellä hellareiden jt:iden ja rälläköiden ikiomassa "kirkkaudessa"? Minkä ylennyksen arvosta teki vanhurskaudentöitä?


    • Anonyymi

      "Ylennys kirkkauteen."

      Helluntailaisilla sama harhaoppi kuin pelastusarmeijallakin: ihmisen omat ansiot "ylentävät" hänet. Ei Kristuksen teot hänessä.

      • Anonyymi

        Moni saa kokea alennuksen.


    • Anonyymi

      Otan osaa maailma on taas hivenen huonompi paikka elää kun rakkaamme Olavi-veli on poissa, mutt hän on nyt onnelllisempi kuin moni ihminen osaa ymmärtää. Minäkin haluan lähteä pois mieluummin kuin jäädä tänne. Lähtötavaksi käy lösotto tai kuolema yöunen aikana.

      • Anonyymi

        Ketkä tulevat olemaan onnellisia, sen näkee aikanaan.


    • Anonyymi

      Tunsin aikoinaan O. Syvännön vanhemmat sekä hänen veljensä ja tämän vaimon. O. Syvännön tapasin Beershevassa.

      • Anonyymi

        Opettiko Syväntö Suomen helluntalaisia pitämään Jumalan antaman sapatin pyhänäpäivänä ?

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettiko Syväntö Suomen helluntalaisia pitämään Jumalan antaman sapatin pyhänäpäivänä ?

        1234567---

        Oletkos ollut sapattisynagogassa israelissa !?

        Meneppäs käymään ja kuuntelemaan, saatat vähän valaistua luulisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletkos ollut sapattisynagogassa israelissa !?

        Meneppäs käymään ja kuuntelemaan, saatat vähän valaistua luulisin.

        Pidätkö sinä rukoushuoneesi ovat auki Jumalan antamana sapattia, jumalanvalveluksille ?Jeesus antoi esimerkin.

        1234567---


    • Anonyymi

      Jokainen Israelissa vähänkin pidempään asunut on kokenut nuo ohjukset, eivätkä ne kuitenkaan ole suunnatut muita kuin itse juutalaista Israelin kansaa vastaan.

      Jokainen ulkomaalainen on mennyt sinne itse omasta valinnastaan (myös Syvännöt, rasittamaan valtiota ja sen omaa kansaa), vailla minkäänlaista, todellista, ainakaan omistusoikeutta maahan.

      O. Syväntö oli siellä yhtä vieras kuin kuka tahansa muukin ulkomaalaistaustainen.

      Helluntailaiset eivät hyväksy juutalaisia juutalaisina, vaan ainoastaan käännytyksen kohteina omaan uususkontoonsa ja josta vihateosta he kuvittelevat kerran saavansa palkan, peräti juutalaisten omalta Jumalalta!

      • Anonyymi

        Jeesuksen kastepaikalla on valtaisa lista nimiä joilla on merkitystä israelin kansalle ja maalle.

        Käyppä lukemassa ketä sieltä löytyy!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksen kastepaikalla on valtaisa lista nimiä joilla on merkitystä israelin kansalle ja maalle.

        Käyppä lukemassa ketä sieltä löytyy!

        Ei taida monta sakastilaisen nimeä löytyä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksen kastepaikalla on valtaisa lista nimiä joilla on merkitystä israelin kansalle ja maalle.

        Käyppä lukemassa ketä sieltä löytyy!

        Taatusti on pitkä lista harhaoppisten nimiä, jotka ovat monikastattaneet itsensä "Jeesuksen kastepaikalla", jota todellisuudessa ei kukaan tarkalleen tiedä.

        Maksaako montakin sataa shekeliä kasteen jälkeen kuulla myös lavastettu harhaääni piilotetuista kaiuttimista, "Taivaasta": "Tämä on minun rakas poikani / tyttäreni, johon Minä olen mielistynyt"?

        Te pilkkaatte Jumalaa, samalla myös Pyhää Henkeä, Jeesustakin. Sekä kristillistä kastetta. Teille nuo ulkoiset teot ovat tärkeimmät ja niillä luulo-vanhurskauden "ansioita" keräillessänne, alennatte Kristuksen, aidosti uskovissaan vaikuttamat lahjavanhurskauden tekonsa.

        Saalemienne ammeissa upotetut eivät ole mittään. Pitää tietää tarkka neliömetri, kohta, jossa Jeesus sai JOHANNEKSEN KASTEENSA, muuten ei oo oikeinkastettu?

        Kristittyjen kkaste taas perustuu JEESUKSEN SANAAN, USKON KAUTTA HÄNEN KASTEESEENSA, ei lihanteoissa "matkimalla" sitä. Tämä taas on anabaptismia: luottaa omiin lihansa, Jeesuksen "tekojen" matkimistekoihin.

        Jordanjoen helluntaiseurakunta on taatusti varakas. Satanisminne teissä suorastaan kirkuu kauas asti (ilman kaiuttimiannekin).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taatusti on pitkä lista harhaoppisten nimiä, jotka ovat monikastattaneet itsensä "Jeesuksen kastepaikalla", jota todellisuudessa ei kukaan tarkalleen tiedä.

        Maksaako montakin sataa shekeliä kasteen jälkeen kuulla myös lavastettu harhaääni piilotetuista kaiuttimista, "Taivaasta": "Tämä on minun rakas poikani / tyttäreni, johon Minä olen mielistynyt"?

        Te pilkkaatte Jumalaa, samalla myös Pyhää Henkeä, Jeesustakin. Sekä kristillistä kastetta. Teille nuo ulkoiset teot ovat tärkeimmät ja niillä luulo-vanhurskauden "ansioita" keräillessänne, alennatte Kristuksen, aidosti uskovissaan vaikuttamat lahjavanhurskauden tekonsa.

        Saalemienne ammeissa upotetut eivät ole mittään. Pitää tietää tarkka neliömetri, kohta, jossa Jeesus sai JOHANNEKSEN KASTEENSA, muuten ei oo oikeinkastettu?

        Kristittyjen kkaste taas perustuu JEESUKSEN SANAAN, USKON KAUTTA HÄNEN KASTEESEENSA, ei lihanteoissa "matkimalla" sitä. Tämä taas on anabaptismia: luottaa omiin lihansa, Jeesuksen "tekojen" matkimistekoihin.

        Jordanjoen helluntaiseurakunta on taatusti varakas. Satanisminne teissä suorastaan kirkuu kauas asti (ilman kaiuttimiannekin).

        Yleensä kevät on raskasta aikaa monisuuntaongelmausille.

        Näyttää sekin levinneen jo syksynkin puolelle !

        Syysmyrskystäkö voitaneen puhua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä kevät on raskasta aikaa monisuuntaongelmausille.

        Näyttää sekin levinneen jo syksynkin puolelle !

        Syysmyrskystäkö voitaneen puhua.

        Mihinkähän tuo nk. helluntailais-lääketieteellinen tiedonanto perustuu?

        Viittaako se ehkä johonkin kirjoittajaan täällä?

        Mikäli se viittaa kirjoittajaan, jolle tuo vastaus on annettu, niin totean jälleen todistetuksi, että helluntailaisuus ei ihan periaatteestakaan perustu mihinkään tosiasioihin, vaan valheisiin ja panetteluun.

        Esim. itselläni ei ole koskaan todettu mitään mielisairautta, johon ed. (mahd. jonkun sairaalan siivooja-apulainen, ellei sitten ole "eläkkeellä") on viittaavinaan, kuten kaksisuuntaista mielialahäiriötä (maanis-depressiiviyys).

        Helluntaihuijarin mainitsemaa "monisuunta-ongelmaisuutta" ei ole olemassakaan.

        Onko tuo henkilö kenties omia "-ihmeparantajianne" jollla valheelliset "tiedonsanat"-okkultistinen (ei Pyhän Hengen armo-) lahja? Onko jonkun huijaripuljunne ikioma "profeetta" / kädestä / korteista katsoja joka omassa riivatussa päässään keksii olemattomia diagnooseja?

        Helluntailaiset eivät vahingossakaan kykene puhumaan totta. "Eivät ole (halua olla) Totuudelle kuuliaisia", kuten Raamattu heistä varoittaa. MOT.


    • Anonyymi

      Syvännöltä kysyttiin mm, miten aiot juutalaisia evankelioida ?

      Hän vastasi että vastaan jos kysytään aiheesta, ja elän niin että kysytään!

      Kirjassaan -orpo olavin koettelemukset- selviää tarinansa ja siihen vaikuttaneet julmat ihmiset.

      • Anonyymi

        Orpo-soffiiinan koettelemuksista vasta kirja tulisikin, mutten rahasta kärsimyksilläni!

        Omat, "julmat ihmiseni" saavat (ja moni on jo saanutkin) kyllä "palkkansa", niin täällä Maan päällä, kuin Taivaissakin, ovat olleet keitä hyvänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Orpo-soffiiinan koettelemuksista vasta kirja tulisikin, mutten rahasta kärsimyksilläni!

        Omat, "julmat ihmiseni" saavat (ja moni on jo saanutkin) kyllä "palkkansa", niin täällä Maan päällä, kuin Taivaissakin, ovat olleet keitä hyvänsä.

        Lopputili ratkaisee kun avataan tekojen kirjat !

        Oikotietä ei ole.


    • Anonyymi

      Tuossa ylempänä ollaan sitä mielenlaatua että helluntaissa omat teot kuulemma ylentävät itse itsensä, ok .

      Luemme raamatusta paavalin sanoja ennen kaulansa katkaisus, mm, siis olen hyvän kilvoituksen kilvoitellut ja tästedes on minulle varattu vanhurskauden seppele jne...

      Oliko paavalikin helluntailainen, vai mihinkä sakasti hänet lokeroi juttujensa perusteella ?

      Niin mihin?

      • Anonyymi

        Miksi väität "sakastin" kirjoittaneen ed. kirjoituksen?
        Vastaus: koska anabaptismi / helluntaiherätys on suorastaan perustettu "sakastin" = kristillisen papiston vastaisille valheille. Voisin kertoa monia, esim. Hgin Saalem-srk:ssa puhujapöntöstä kuulutettuja kristinuskon vastaisia valheitam vitsejä (helluntailaiset nauravat aina ja kaikelle).

        Paavali kylläkin kilvoitteli, eli pyrki parannukseen, Jumalan tahdon mukaiseen uskoon ja elämään. Vanhurskautensa hän ei kuitenkaan väitä perustuneen tuohon omaan ihmistaisteluunsa, vaan sanoi vanhurskauden seppeleen, Kristuksen tekojen kruunun (corona) odottavan häntä: Taivaassa!


    • Anonyymi

      Minä rakastin kovasti Olavia ja kiitän Herraa nyt siitä että Olavi oli ja eli keskuudessamme ja teki työtään evankeliumin asialla.

      Kiitos , Herra Jumala, Poikasi Pyhässä Nimessä ja Veressään, siunaa meitä kaikkinaisesti, aamen.

      • Anonyymi

        Niin, ja rakastanhan mä ejeelleenkin Olavija, sillä ei hän ole kuollut vaan hän elää ikuisesti.

        Selef Urge


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe