Kun ylöstempaus tapahtuu

Anonyymi-ap

Niin syöstäänkölöitäänkä saatana silloin alas taivaalliseellisuuvesta samaan aikaan?

Miksi tätä mietin?

Uskon Seurakunnassa olevallisen ja vaikuttavallisen Pyhän Hengen olevan esteenä monelliseen asijaan. Seurakunta rukoilee ja uskon sen, miljoonain ylös nousevaisten rukousten toimivan kaikkein häijynlöisempijä tapahtuloimasta maan päällä vielällisyyvessä ja Jumalan oma toiminta aikataulullisesti. Sen tiejän että Jumalalla on aikataullliset asijoille tapahtuja, mutta Hän voi myös muuttaakin niitä joijakin.

Olemme tulleet armon ajan eskatolookiiseen aikaan, jolloin pijan tapahtuu kristittyjen ylösotto suunnillensa saman aikaansa kuinsa antiristus tekee 7 vuojen liiton, jonka se rikkoopi . puolees väliis. Syynä on se että menee sen n.3,5v ennen kuin juutalainen kansa ymmärtää tulleensa huijatuksi, sillä sehän luuloo antikristuksen olevan heijän Jumalansa. Antiristus lakkauttaa ruokauhrin ja jonkun toisen uhraamisen syyn, ai niin syntiuhrin se lakkauttaa ellen ihan huonollisesti muistellisoi.

Eli vaivanvihan aika alkaa siitä kun antiristus tekee liiton Israjelin kanssa, mutta Raamatun mukaan maajilma ei huomaa vanhurskaijen ylösottoa ( Ramattu Kansalle käännöllisyyjen mukaan ) .

Tämä antikristuksen ja pejonmerkinnän aika alkaa vasta ylösottollisuuven kanssa. Jeesus voi tulla milloin tahansa ylöstempamaan kristityt täältä luokseen, ylöstempaus tapahtuu yllättäen hetkenä jona emme sitä ojota.

Ja niin vaan tulee tapahtumaan. Asia on niin että ylöstempaus voi olla minä päivänä tahansa mitä tulee merkkeihin mitä tulee vielä tapahtua ennen sitä. Ajattelin olevani näkemässä Psalmin 83 sotaa, koska sehän on nyt "petautumassa" tai muhimassa on parempi kuvaamaan asijaa. Mua jännittää. Leo Meller havahjutti mut kun sanoi että seuraava toteutuva profetija joka toteutuloi on ylöstempaus, joten niin ollensahan ylöstemmattavilta jää näkemättä Psalmin 83 sota, jonka aikana arvelen Damaskoksen tuhoutuvan Psalmin 83 sojassa.

Autuaallinen tila ylösotonpelastuksen ojottamisessa, autujaallinen toivo ja rauha syjänmessä on just sen takija, että ylöstempaus tapahtuu ennen vihaisuujen aikaa valvoville kristityille.

Henkellinen fakta, joillekin salaisuus, jota on vaikejallista ymmärtällisöijä:

" Minä nukuin, mutta miun syjänmein valvoi/valvoo."

Viisait neitsyit kuvaa, vanhuskait uskollisija Herraa rakastavija, jotka uskos jättää tämän maan 7 vuojeksi. Jännittää, jännitää, jännittää, yllätäjen se tapahtuu ja pijan iiiiik!!!!! Iiiiik!

Ylöstempaukseen kaihoillen vuottain eli outtain tai venalluitsijen,

Selef Urge

29

266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Unohtuiko multa kertoja että miksi uskon että kun Seurakunta tulee taivaallisiin niin saatana ei silloin siellä ole eli "ei sovi" sinne samaan aikaan. Taivaaseen ei pääse mitään epäpyhää. Miksi sitten saatana suhaa siellä.

      Tuleeko Pyhä Henki morsijuusseurakunnan kanssa taivaaseen samalla vai jääkö maan päälle? Kumpi?

      Se on mulle selvittämättä niin että se sopii mun aivoituksiin. Miten Raamatun Valolla sen voi nähjä vai onko se saapa nähjä juttu?

      Olen tauvissa ollut nyt12 vrk. Nuhaa, yskimistä.kyllästymistä niistämiseen, yskimiseen, mutta ylöstempaukseen pääsyntoivo jeesaa isosti. En ole pelastusvarma, mutta olen toiveikas asijan suhteen. Ylösottoon pääsy on elämäni jännittävin asija, koska silloin kaikki muuttuu minälleselleni ikuisesti. Mulla on vastaanotettuna rakkaus totuuteen, enkä ole mielistynyt vääryyksiin. Jos olen oikejassa niin jatkajessani uskossa Jeesuksen niin minäkin pelastun kun seurakunta lähtee kirkkauteen morjestaan Jeeesusta.
      Mulla ei ole järkytysviilis päällä ojottajessani ylöstempuuseen pääsyä vaan rauha, mutta semmoinen toiveikkkuus että kunhan vaan en luopijoiju ja ainakin oman järkeni ja "rohkeuteni" mukaan en tule kyllä luopumaan uskostani Jeesukseen vaikka pääni giljotiinilla separoitaisiin muusta ruumiistani.
      Selef Urge

      • Anonyymi

        Luet edes kerran sen uuden testamentin oikein. Ja ne vanhan testamentin juutalaiset tarinat on mennyttä kun Jeesus tuli jo. Lucifer on langennut jo Mooseksen juutalaisen tarinan mukaan silloin alas maan päälle. Se on täällä sun kanssasi. Mooses lain mukaan elävillä synagogilla on vaikeampaa tuo juutalaisen miehen pahat teot kostetaan hänen omille pojille kirous.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luet edes kerran sen uuden testamentin oikein. Ja ne vanhan testamentin juutalaiset tarinat on mennyttä kun Jeesus tuli jo. Lucifer on langennut jo Mooseksen juutalaisen tarinan mukaan silloin alas maan päälle. Se on täällä sun kanssasi. Mooses lain mukaan elävillä synagogilla on vaikeampaa tuo juutalaisen miehen pahat teot kostetaan hänen omille pojille kirous.

        Aloittaja ei ole koskaan välittänyt tutustua Raamattuun ja sen terveeseen oppiin.

        Tuota epärehellistä suomenkielen vääntelyä ja raflaavien, okkultististen tapahtumien odottelua kyllä riittää. Suomen ruotsalainen uskontohuijari Leo Meller on hänen herransa.

        Aloittaja ei ole aidossa uskossa. Kaikki hänessä on harhaa, eli ei täyttä totta. Jopa tuo riivaajien kieli jolla hän kirjoittaa, ei ole mitään Suomen kieltä, tai murretta, ei noudata kielellistä logiikkaa.

        Minäkin kaaduin täällä kotonani muutama päivä sitten, pahasti ei käynyt mutta lihas- ja luu- ja nivelkipuja on joka puolella, otan tarv. vahvan kipulääkkeen. Auh, voiih, iiih,,. 4 vrk, 12 t, n. 24 minuuttia (jos oikein laskin)... toisen kyynärpään luuta sattuu juuri nyt... ja polvien päältä, auts! En turhaan vaivaa Jeesusta... kestän kivun, olen sankari!

        Söin hiukan perunalastuja, jotten unohtaisi ravitsemuspuolta... Ja pari lasillista maitoa.


    • Anonyymi

      Miksi pahuus näkyy ihmisissä nyt kokoajan? He varastavat, valehtelevat ja tuhoavat toisiaan. Siksi että antikristus on jo maanpäällä. Se vaikuttaa ihmisten mieliin ja tuhoaa ihmiset. Ei kai yksikään varas luule pääsevänsä taivaaseen? Jos luulee niin sekin on paholaisen työtä. Tuollai se manipuloi ihmisiä. Raamattu sanoo aivan selvästi ”älä varasta” koska on tiedetty alusta alkaen sen olevan pahuutta.

      • Anonyymi

        Raamatussa sanotaan ossain kohjassa että saatana on kuljeskellut maata sinne sun tänne j sitten on viittauksija siihen että taivaassa saatanakin sattunut paikalle ottamaan kantaa johonkin keskusteluun ja nämä ovat tapahtuneet ainakin yhjest kohjast päätellen niin että ensin saatana on ollut taivaassa ja jutellut Jumalan kanssa Jopesta. Jumala puhui hyvvee Jopesta, mutta saatana sanoi että annas kun mä mään tekemään sille koettelemuksija niin eiköhän ääni kellossa ala muuttumaan ja Jumala totesi suunnilleen että kokeile onnees, saatana.Kesukustelun jälkeen taivallisissa saatana lähti maan päälle tekemään Jopen elämästä vaikejaa.

        Ja eikös siinä yhteyvessä ollut sekin asija että Jumala kysyi että mistäs tulet saatana ja saatana vastasi etä maan päältä kuljeksimasta sinne sun tänne.

        saatana ystyy ilmeisesti lentelemään maan ja taivaallisen väliä miten haluttaa kunnes tulee se päivä kun hänet syöstään alas maan päälle ja se ei ole vielä tapahtunut, koska siihen liittyy ennennäkemätöntä saatanan vihanpitoa, joka mulle avautuu selkejästi vasta ylöstempauksen jälkeiseen aikaan maan päällä, jota saatanalla on 7v miinus jokin Jumalan tarpeelliseksi katsoma ajanlyhennys lyhentää. saatanan päätehtävä on tuhota juutalaiset ja vihassaan hänelle kelpaa tuhota kaikki muutkin ...."ja ihmeellisen paljon hän saakin aikaan tuhoa menestymisessäänsä"

        Ja kun saatnana mellastusta tuhoamista aikansa on kestänyt sinne asti kun juutalainen kansa suostuu ottamaan auttajakseen Jeesuksen ja Kuninkaakseensa niin silloin..."ihmiset ovat harvinaisempija kuin Ofirin kulta."

        Nykyjään ihmislaji on yleisempää kuin katin kulta.

        Selef Urge


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatussa sanotaan ossain kohjassa että saatana on kuljeskellut maata sinne sun tänne j sitten on viittauksija siihen että taivaassa saatanakin sattunut paikalle ottamaan kantaa johonkin keskusteluun ja nämä ovat tapahtuneet ainakin yhjest kohjast päätellen niin että ensin saatana on ollut taivaassa ja jutellut Jumalan kanssa Jopesta. Jumala puhui hyvvee Jopesta, mutta saatana sanoi että annas kun mä mään tekemään sille koettelemuksija niin eiköhän ääni kellossa ala muuttumaan ja Jumala totesi suunnilleen että kokeile onnees, saatana.Kesukustelun jälkeen taivallisissa saatana lähti maan päälle tekemään Jopen elämästä vaikejaa.

        Ja eikös siinä yhteyvessä ollut sekin asija että Jumala kysyi että mistäs tulet saatana ja saatana vastasi etä maan päältä kuljeksimasta sinne sun tänne.

        saatana ystyy ilmeisesti lentelemään maan ja taivaallisen väliä miten haluttaa kunnes tulee se päivä kun hänet syöstään alas maan päälle ja se ei ole vielä tapahtunut, koska siihen liittyy ennennäkemätöntä saatanan vihanpitoa, joka mulle avautuu selkejästi vasta ylöstempauksen jälkeiseen aikaan maan päällä, jota saatanalla on 7v miinus jokin Jumalan tarpeelliseksi katsoma ajanlyhennys lyhentää. saatanan päätehtävä on tuhota juutalaiset ja vihassaan hänelle kelpaa tuhota kaikki muutkin ...."ja ihmeellisen paljon hän saakin aikaan tuhoa menestymisessäänsä"

        Ja kun saatnana mellastusta tuhoamista aikansa on kestänyt sinne asti kun juutalainen kansa suostuu ottamaan auttajakseen Jeesuksen ja Kuninkaakseensa niin silloin..."ihmiset ovat harvinaisempija kuin Ofirin kulta."

        Nykyjään ihmislaji on yleisempää kuin katin kulta.

        Selef Urge

        Eli saatana uloslukitaan lopullisesti taivaallisesta samaan aikaan kun morsijuusseurakunta ottaa "mestan ja homat haltuunsa" taivaallisissa heman alle vuojeksi. En ala selittelemään miksi ja miten olen tähän päätynyt muuten kuin sen verran että Raamattua "nuuskimala" oon näihin ajatuksiin sitten päätynyt.

        Selef Urge


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli saatana uloslukitaan lopullisesti taivaallisesta samaan aikaan kun morsijuusseurakunta ottaa "mestan ja homat haltuunsa" taivaallisissa heman alle vuojeksi. En ala selittelemään miksi ja miten olen tähän päätynyt muuten kuin sen verran että Raamattua "nuuskimala" oon näihin ajatuksiin sitten päätynyt.

        Selef Urge

        " heman alle vuojeksi. "

        hamen alle 7 vuojeksi."

        https://www.youtube.com/watch?v=TxvpctgU_s8

        Selef Urge


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatussa sanotaan ossain kohjassa että saatana on kuljeskellut maata sinne sun tänne j sitten on viittauksija siihen että taivaassa saatanakin sattunut paikalle ottamaan kantaa johonkin keskusteluun ja nämä ovat tapahtuneet ainakin yhjest kohjast päätellen niin että ensin saatana on ollut taivaassa ja jutellut Jumalan kanssa Jopesta. Jumala puhui hyvvee Jopesta, mutta saatana sanoi että annas kun mä mään tekemään sille koettelemuksija niin eiköhän ääni kellossa ala muuttumaan ja Jumala totesi suunnilleen että kokeile onnees, saatana.Kesukustelun jälkeen taivallisissa saatana lähti maan päälle tekemään Jopen elämästä vaikejaa.

        Ja eikös siinä yhteyvessä ollut sekin asija että Jumala kysyi että mistäs tulet saatana ja saatana vastasi etä maan päältä kuljeksimasta sinne sun tänne.

        saatana ystyy ilmeisesti lentelemään maan ja taivaallisen väliä miten haluttaa kunnes tulee se päivä kun hänet syöstään alas maan päälle ja se ei ole vielä tapahtunut, koska siihen liittyy ennennäkemätöntä saatanan vihanpitoa, joka mulle avautuu selkejästi vasta ylöstempauksen jälkeiseen aikaan maan päällä, jota saatanalla on 7v miinus jokin Jumalan tarpeelliseksi katsoma ajanlyhennys lyhentää. saatanan päätehtävä on tuhota juutalaiset ja vihassaan hänelle kelpaa tuhota kaikki muutkin ...."ja ihmeellisen paljon hän saakin aikaan tuhoa menestymisessäänsä"

        Ja kun saatnana mellastusta tuhoamista aikansa on kestänyt sinne asti kun juutalainen kansa suostuu ottamaan auttajakseen Jeesuksen ja Kuninkaakseensa niin silloin..."ihmiset ovat harvinaisempija kuin Ofirin kulta."

        Nykyjään ihmislaji on yleisempää kuin katin kulta.

        Selef Urge

        Juutalainen saatana sitten hebrealainen joka osaa psalmitkin . Jeesuksen kiusaaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli saatana uloslukitaan lopullisesti taivaallisesta samaan aikaan kun morsijuusseurakunta ottaa "mestan ja homat haltuunsa" taivaallisissa heman alle vuojeksi. En ala selittelemään miksi ja miten olen tähän päätynyt muuten kuin sen verran että Raamattua "nuuskimala" oon näihin ajatuksiin sitten päätynyt.

        Selef Urge

        Ne oli sitten juutalaisia satuja ja äpäriä kuten Ismail myös on edelleen tataaritkin.


    • Anonyymi

      Luzifer heitettiin aikoja sitten maanpäälle. Hän ei ole jumala, vaan langennut ylienkeli. Hän voi olla vain yhdessä paikassa kerrallaan, joten langenneet enkelit toimivat demoneina, pyrkien ihmisten mielen herraksi
      Heilläkin on tuhansien vuosien kokemus pahan teosta ja heidän pyrkimys on johtaa käskyläiseksi alistama mieli kadotukseen, eli ikuseen eroon hyvästä Jumalasta. He pelkäävät Jeesuksen nimeäkin, joten uudestisyntynyt kristitty, voi käskeä pimeyden voimat, eli saatanan vaikutuksen pois Jeesuksen nimessä.

      • Anonyymi

        Ylistyksen johtaja väläyttelee timanttina ilkeyttään ja pahuuttaan. Syyttäjä kiusaaja kiero juutalaisten Jumala ostelee psalmeja ja johtaa itsensä ylistämistä. Haluaa olla Jumalasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylistyksen johtaja väläyttelee timanttina ilkeyttään ja pahuuttaan. Syyttäjä kiusaaja kiero juutalaisten Jumala ostelee psalmeja ja johtaa itsensä ylistämistä. Haluaa olla Jumalasi.

        Mooses: juutalaisen miehen pahat teot kostetaan sen pojalle Mooses. Mooses kirjat toorat. Kabbala. Kovat kohtalot pojilla.


      • Anonyymi

        Paholainen, Lucifer on ollut tämän maailman jumala (pienellä kirjaimella) Aatamin lankeemuksesta lähtien, ja on aina siihen asti, kun Jeesus tulee Harmagedoniin ahdistuksen ajan lopussa ja sitoo sen tuhanneksi vuodeksi.

        Jos olen oikein käsittänyt, Lucifer joukkoineen yrittää uskovien kristittyjen ylöstempauksen. Ne taistelevat Jumalan enkelijoukkoja vastaan ja lopulta häviävät. Ehkä siihen menee se kolme ja puoli vuotta, meidän maallisesta näkökulmastamme. Siihen asti maan päällä saattaa vallita jonkinasteinen rauha, tosin valheellinen. Sitten antikristus saa tappavan haavan. Kun se/hän sitten virkoaa eloon, se ei enää ole ihminen, vaan paholainen itse ihmisen ruumiissa. Se alkaa vainota uskoon tulleita ja juutalaisia pahemmin kuin kukaan koskaan. Jumala suojelee juutalaisia yliluonnollisesti Petrassa, Jordaniassa.

        Kymmenen neitsyttä on vertaus antikristuksen ajan juutalaisista. Siinä ajassa pyhän hengen voi menettää. Pitää ymmärtää olla valveilla koko ajan. Jossakin vaiheessa viisi neitsyttä temmataan häävieraiksi. He eivät ole morsian. Morsian olemme me, kirkon ajan taivaaseen juuri ennen antikristuksen aikaa temmatut uskovat kristityt.

        Robert Breaker selittää nämä asiat todella hyvin. Myös Geoffrey Grider on tehnyt kaiken paljon selvemmäksi minulle. Suosittelen heitä teillekin.


    • Ilmestyskirja kertoo, että uskovat ovat pedonmerkin aikaan maanpäällä.
      Ne, jotka eivät ottaneet pedonmerkkiä heräsivät myös eloon ja hallitsevat Kristuksen kanssa ne tuhat vuotta.. noin ulkomuistista kirjoitin.
      Jeesus myös varoittaa ,että kun ylkä viipyy niin Herran palvelija alkaa ryypätä muiden kanssa ja johtopäätös on se, että ihmisiä eksytetään harhaan väärillä lupauksilla ajankohdasta ja suuri osa on täysin pihalla kun Jeesus ei hakenutkaan ja merkintä on päällä.
      Ihmiset kansankielellä luopuu uskosta valheopetusten takia.

      • Anonyymi

        Itselläni on niin kauan kuin muistan, ollut tämä yksi ja varma käsitys myös nk. lopunajoista. Itseäni eivät aina vain uudet tarinat ja hömppäpohdinnat johdata pois siltä varmalta tieltä ja Raamatun tuntemuksesta, joka minulla näistä eri asioista on. "Sillä tiedän, keiltä olen oppini saanut".

        Ilmestyskirja sekä Jeesuksen puheet evankeliumeissa kertovat näistä tapahtumista.

        Ensimmäinen Ylösnousemus voi tapahtuu hetkellä millä tahansa, vaikka minuutin päästä, tai 300 vuoden kuluttua.

        En edes lue, enkä kuuntele kevyitä hömppäpohdintoja, onko näin vai onko noin vai entäs jos se onkin sillai! Pidän tuollaisia puheita ja sanoilla pelleilyjä Perkeleen eksytyksinä, okkultismina ja Jumalan sanan pilkkana. Edes Jeesus, Jumalan Poika, ei tiedä sitä päivää, eikä hetkeä! Eikä Hän spekuloi Jumalan sanalla. Jumala ja Hänrn sanansa on pyhä. Aamen.

        "Vaikk' täyttyisikin maailma nyt valheen enkeleistä ... ... Se sana seisoo vahvana, ne ei voi sitä kestää!"

        Raamattu ilmoittaa asiat täysin selvästi, mitään oleellisesti tärkeää ei ole vuosisatojen aikana voitu ymmärtää väärin.

        2. Tim. 3: 10-17
        10 Mutta sinä olet seurannut minun opetustani, vaellustani, aivoitustani, uskoani, pitkämielisyyttäni, rakkauttani, kärsivällisyyttäni,
        11 vainoissa ja kärsimyksissä, samanlaisissa kuin minun osakseni tuli Antiokiassa, Ikonionissa ja Lystrassa. Mimmoisia vainoja olenkaan kärsinyt, ja kaikista Herra on minut pelastanut!

        12 Ja kaikki, jotka tahtovat elää jumalisesti Kristuksessa Jeesuksessa, joutuvat vainottaviksi.
        13 Mutta pahat ihmiset ja petturit menevät yhä pitemmälle pahuudessa, eksyttäen ja eksyen.

        14 Mutta pysy sinä siinä, minkä olet oppinut ja mistä olet varma, koska tiedät, keiltä olet sen oppinut,
        15 ja koska jo lapsuudestasi saakka tunnet pyhät kirjoitukset, jotka voivat tehdä sinut viisaaksi, niin että pelastut uskon kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa.
        16 Jokainen kirjoitus, joka on syntynyt Jumalan Hengen vaikutuksesta, on myös hyödyllinen opetukseksi, nuhteeksi, ojennukseksi, kasvatukseksi vanhurskaudessa,
        17 että Jumalan ihminen olisi täydellinen, kaikkiin hyviin tekoihin valmistunut.


      • Anonyymi

        Kristittyjen ylöstempauksen jälkeen seuraa juutalaisten aloittama evankeliointi, jonka seurauksena ylöstempauksen jälkeiseen aikaan paljon ihmisiä kaikista kansoista , suuri valkopukusteisten joukko, ottaa Jeesuksen Herrakseen.

        Tämä on oma ymmärrykseni Raamatusta eikä se ole valheopetusta vaan minun ymmärrystäni asiasta. Olen joskus ollut ei kannallakin, mutta ainakin mulle on ollut vaikea mennä varmuuvella sanomaan suuntaan tai toiseen eikä sillä ole ainakaan minuun uskostaluopumis vaikutusta.

        Miksi Jumalan seurakunta jäisi Jumalan vihan aikaan saamaan Jumalan vihaa päälleen kun Jumalan viha kohtaa kaikkea pahuutta maan päällä ja niitä ihmisiä, jotka ovat osallistuneet pitämään totuutta vääryyden vallassa ajanjaksossa jossa Jumalan viha kohtaa kaikkea jumalattomuutta.

        Nämä asijat alkavat pijan näkymään missä järjesyksessä ne tapahtuvat sen jälkeen voimme kukin sanoa etttä näin se vaan oli mutta eksyttäjäksi en kutsu sinua jos ilmenee että olit ylöottoajoituksessa väärässä enkä pijä itseänikään eksyttäjänä jos itse sattuisin olemaan ajoituksen osalta väärässä, koska ajoittaminen on vaikeaa saatujen tietojen valossa ja se vaatii omaa vaivaansa johon kuluu aikaansa ennen kuin oma ymmärrys saa vahvistusta preajoitukseen tai midajoitukseen ja onhan niit muitakin ajoituksija, mutta ne mä osaan sanoa varmuuvella huuhaax.



        Selef Urge


      • Anonyymi

        Ei. Kirkon ajan uskovat pelastumme yksin armosta, yksin uskosta Jeesuksen veren sovitukseen. Pelastustaan ei tässä ajassa voi menettää. Ajattelepa, jos meidät jätettäisiin Jumalan vihan aikaan. Joku kuitenkin ottaisi pedon merkin. Mitä hänelle tapahtuisi? Menettäisikö hän pelastuksen mahdollisuuden vai säilyisikö uudestisyntyneenä pelastuneena? Kummassakin tapauksessa Jumala joutuisi perumaan sanansa!

        Ei. Ylöstempaus tapahtuu pian. Sen täytyy tapahtua. Heti siitä ajanjakso vaihtuu. Silloin ei enää pelastuta pelkästään uskosta ja pelastumisen voi menettää.

        Monet pitävät todennäköisenä, että uskovien ylöstempaus tapahtuu lokakuussa pasuunajuhlan viimeisen pasuunan soidessa. Onko se juhla 3. vai 9. päivä? Otin varmuuden vuoksi nuo päivät vapaaksi töistä. Vaikka kyllä meidät saatetaan temmata ylös jo tänään. Kaikesta päätellen elämme täällä viimeisiä hetkiä. Israelin tilanteesta sen näkee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristittyjen ylöstempauksen jälkeen seuraa juutalaisten aloittama evankeliointi, jonka seurauksena ylöstempauksen jälkeiseen aikaan paljon ihmisiä kaikista kansoista , suuri valkopukusteisten joukko, ottaa Jeesuksen Herrakseen.

        Tämä on oma ymmärrykseni Raamatusta eikä se ole valheopetusta vaan minun ymmärrystäni asiasta. Olen joskus ollut ei kannallakin, mutta ainakin mulle on ollut vaikea mennä varmuuvella sanomaan suuntaan tai toiseen eikä sillä ole ainakaan minuun uskostaluopumis vaikutusta.

        Miksi Jumalan seurakunta jäisi Jumalan vihan aikaan saamaan Jumalan vihaa päälleen kun Jumalan viha kohtaa kaikkea pahuutta maan päällä ja niitä ihmisiä, jotka ovat osallistuneet pitämään totuutta vääryyden vallassa ajanjaksossa jossa Jumalan viha kohtaa kaikkea jumalattomuutta.

        Nämä asijat alkavat pijan näkymään missä järjesyksessä ne tapahtuvat sen jälkeen voimme kukin sanoa etttä näin se vaan oli mutta eksyttäjäksi en kutsu sinua jos ilmenee että olit ylöottoajoituksessa väärässä enkä pijä itseänikään eksyttäjänä jos itse sattuisin olemaan ajoituksen osalta väärässä, koska ajoittaminen on vaikeaa saatujen tietojen valossa ja se vaatii omaa vaivaansa johon kuluu aikaansa ennen kuin oma ymmärrys saa vahvistusta preajoitukseen tai midajoitukseen ja onhan niit muitakin ajoituksija, mutta ne mä osaan sanoa varmuuvella huuhaax.



        Selef Urge

        Tosiaan, miksi sulhanen pieksättäisi morsiantaan seitsemän vuotta ja sitten veisi hänet häihin? Sopisiko sellaiseen tulevaisuudenkuvaan Paavalin kehotus lohduttaa toisiamme ylöstempauksen odotuksella? Ei. Meidän ei tarvitse pelätä antikristuksen aikaa. Ihan viime hetkellä, luulen, Jeesus tempaa meidät taivaaseen. Monet ovat nähneet ennusunia, että tempaus tapahtuisi pommien viuhuessa.

        Meidän katoamisemme jälkeen valtava joukko ihmisiä kääntyy. He pesevät itse vaatteensa, eli omilla teoillaan auttavat pelastumistaan. Useimmat kai joutuvat kuolemaan marttyyreina. Ilman pedon merkkiä ei voi ostaa ruokaa.

        Tehdään me voitavammme, että mahdollisimman moni kuulisi Jumalan sanaa. Jos he eivät usko vielä, he saattavat uskoa sen jälkeen, kun heidän ärsyttävä uskovainen työkaverinsa ja heidän omat pikkulaposensa tai lastenlapsensa yhtäkkiä katoavat. Jos he eivät tiedä ylöstempauksesta, he saattavat uskoa sen ajan valheen, jonka mukaan jokin ufo vei 'ähuonomman aineksen' koulutettavaksi. No, jos viattomat lapset katoavat, tuo selitys ei oikein senkään vuoksi sovi.


    • Anonyymi

      >>Kun ylöstempaus tapahtuu

      Anonyymi-ap
      2024-09-18 07:29:40

      Niin syöstäänkölöitäänkä saatana silloin alas taivaalliseellisuuvesta samaan aikaan?<<

      1. Kyseessä ei ole mikään sirkus- tai markkinatempaus, vaan uskovien Jumalan lasten, Jeesuksen seuraajien ja opetuslasten pyhä, "Ensimmäinen ylösnousemus".

      2. Saatana / Lucifer enkeleineen on jo ennen aikojen alkua syösty alas Taivasten valtakunnasta. Tämä lukee Raamatussa. Miksi hän kiinnostaa sinua?

    • Ilmestyskirjassa sanotaan..tässä vaaditaan Pyhiltä kestävyyttä ja uskoa.
      Varoitus myös, ettei pidä alkaa sotimaan vastaan esim tarttumaan miekkaan tai on itse sillä paikalla.
      Tarkoittanee ,että kenellä mikäkin kohtalo niin se tulee eikä rukoukset auta vaan se oma kohtalo on kohdattava uskossa.
      Samoin on käynyt monille ennen meitä ja itse Kuninkaalle aivan karmea loppu kun mies tiesi mikä odottaa.
      Ei ihme, että hien sanottiin puutarhassa olleen kuin verta .
      Stressitasot lienee ollut yliluonnollisen korkeat kauhusta.
      Tuo Toivo joka on meihin rakennettu on ällistyttävä voima eikä me edes ymmärretä sitä ja Jeesuksella sitä ei ollut vaan Hänen oli pakko mennä se kauhun kuolema läpi .

    • Anonyymi

      Matteus 24: 3-37
      3 Ja kun hän istui Öljymäellä, tulivat opetuslapset erikseen hänen tykönsä ja sanoivat: "Sano meille: milloin se tapahtuu, ja mikä on sinun tulemuksesi ja maailman lopun merkki?"
      4 Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.
      5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
      6 Ja te saatte kuulla sotien melskettä ja sanomia sodista; katsokaa, ettette peljästy. Sillä näin täytyy tapahtua, mutta tämä ei ole vielä loppu.

      7 Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja nälänhätää ja maanjäristyksiä tulee monin paikoin.
      8 Mutta kaikki tämä on synnytystuskien alkua.

      9 Silloin teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden.
      10 Ja silloin monet lankeavat pois, ja he antavat toisensa alttiiksi ja vihaavat toinen toistaan.
      11 Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
      12 Ja sentähden, että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus.
      13 Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.
      14 Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu.

      15 Kun te siis näette hävityksen kauhistuksen, josta on puhuttu profeetta Danielin kautta, seisovan pyhässä paikassa-joka tämän lukee, se tarkatkoon-
      16 silloin ne, jotka Juudeassa ovat, paetkoot vuorille;
      17 joka on katolla, älköön astuko alas noutamaan, mitä hänen huoneessansa on,
      18 ja joka on pellolla, älköön palatko takaisin noutamaan vaippaansa.

      19 Voi raskaita ja imettäväisiä niinä päivinä!
      20 Mutta rukoilkaa, ettei teidän pakonne tapahtuisi talvella eikä sapattina.
      21 Sillä silloin on oleva suuri ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut maailman alusta hamaan tähän asti eikä milloinkaan tule.
      22 Ja ellei niitä päiviä olisi lyhennetty, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden ne päivät lyhennetään.

      23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
      24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
      25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
      26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.

      27 Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus.

      28 Missä raato on, sinne kotkat kokoontuvat.
      29 Mutta kohta niiden päivien ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta, ja taivaitten voimat järkkyvät.

      30 Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella. 🧚‍♂️✨️ 📯🧚‍♀️🧚‍♀️🧚‍♀️✨️
      31 Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin.

      32 Mutta oppikaa viikunapuusta vertaus: kun sen oksa jo on tuore ja lehdet puhkeavat, niin te tiedätte, että kesä on lähellä.
      33 Samoin te myös, kun näette tämän kaiken, tietäkää, että se on lähellä, oven edessä.
      34 Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat.
      35 Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät koskaan katoa.

      36 Mutta siitä päivästä ja hetkestä ei tiedä kukaan, eivät taivasten enkelit, eikä myöskään Poika, vaan Isä yksin. ✨️
      37 Sillä niinkuin oli Nooan päivinä, niin on Ihmisen Pojan tulemus oleva.
      *

      • Anonyymi

        Itse "uskon" / pidän mahdollisena, että olemme nyt odottamassa 2. sinetin aukeamista täyteen voimaansa (= maailmansota).

        Ilmestyskirja, 6. luku - Kuusi ensimmäistä sinettiä:
        1 Ja minä näin, kuinka Karitsa avasi yhden niistä seitsemästä sinetistä, ja kuulin yhden niistä neljästä olennosta sanovan niinkuin ukkosen äänellä: "Tule!"
        2 Ja minä näin, ja katso: valkea hevonen; ja sen selässä istuvalla oli jousi, ja hänelle annettiin seppele, ja hän lähti voittajana ja voittamaan. (Seppele = lat. corona.)

        3 Ja kun Karitsa avasi toisen sinetin, kuulin minä toisen olennon sanovan: "Tule!"
        4 Niin lähti toinen hevonen, tulipunainen, ja sen selässä istuvalle annettiin valta ottaa pois rauha maasta, että ihmiset surmaisivat toisiaan; ja hänelle annettiin suuri miekka. (Sota, väkivaltarikollisuus.)

        5 Ja kun Karitsa avasi kolmannen sinetin, kuulin minä kolmannen olennon sanovan: "Tule!" Ja minä näin, ja katso: musta hevonen; ja sen selässä istuvalla oli kädessään vaaka.
        6 Ja minä kuulin ikäänkuin äänen niiden neljän olennon keskeltä sanovan: "Koiniks-mitta nisuja yhden denarin, ja kolme koiniksia ohria yhden denarin! Mutta älä turmele öljyä äläkä viiniä." (= Ruuan hinta nousee. Nälänhätä.)

        7 Ja kun Karitsa avasi neljännen sinetin, kuulin minä neljännen olennon äänen sanovan: "Tule!"
        8 Ja minä näin, ja katso: hallava hevonen; ja sen selässä istuvan nimi oli Kuolema, ja Tuonela seurasi hänen mukanaan, ja heidän valtaansa annettiin neljäs osa maata, annettiin valta tappaa miekalla ja nälällä ja rutolla ja maan petojen kautta. (Rutto = eril. pandemiat. Luonnoneläimet villiintyvät, ehkä jokin raivotautipandemia: hait, ym:t petoeläimet, rotat, lepakot...)

        9 Ja kun Karitsa avasi viidennen sinetin, näin minä alttarin alla niiden sielut, jotka olivat surmatut Jumalan sanan tähden ja sen todistuksen tähden, joka heillä oli.
        10 Ja he huusivat suurella äänellä sanoen: "Kuinka kauaksi sinä, pyhä ja totinen Valtias, siirrät tuomiosi ja jätät kostamatta meidän veremme niille, jotka maan päällä asuvat?"
        11 Ja heille kullekin annettiin pitkä valkoinen vaippa, ja heille sanottiin, että vielä vähän aikaa pysyisivät levollisina, kunnes oli täyttyvä myös heidän kanssapalvelijainsa ja veljiensä luku, joiden tuli joutua tapettaviksi niinkuin hekin. (= Kristittyjen vainot yltyvät.)

        12 Ja minä näin, kuinka Karitsa avasi kuudennen sinetin; ja tuli suuri maanjäristys, ja aurinko meni mustaksi niinkuin karvainen säkkipuku, ja kuu muuttui kokonaan kuin vereksi, (Supertulivuoret, esim. Yellowstone? Campi Flegrei, Napoli?)
        13 ja taivaan tähdet putosivat maahan, niinkuin viikunapuu varistaa raakaleensa, kun suuri tuuli sitä pudistaa,
        14 ja taivas väistyi pois niinkuin kirja, joka kääritään kokoon, ja kaikki vuoret ja saaret siirtyivät sijoiltansa. (= Suuria maanjäristyksiä, meteoriittisateita, tulivuorten purkauksia, eril. luonnonkatastrofeja, Maan päällä ja avaruudessa.)

        15 Ja maan kuninkaat ja ylimykset ja sotapäälliköt ja rikkaat ja väkevät ja kaikki orjat ja vapaat kätkeytyivät luoliin ja vuorten rotkoihin
        16 ja sanoivat vuorille ja kallioille: "Langetkaa meidän päällemme ja kätkekää meidät hänen kasvoiltansa, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsan vihalta!
        17 Sillä heidän vihansa suuri päivä on tullut, ja kuka voi kestää?"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse "uskon" / pidän mahdollisena, että olemme nyt odottamassa 2. sinetin aukeamista täyteen voimaansa (= maailmansota).

        Ilmestyskirja, 6. luku - Kuusi ensimmäistä sinettiä:
        1 Ja minä näin, kuinka Karitsa avasi yhden niistä seitsemästä sinetistä, ja kuulin yhden niistä neljästä olennosta sanovan niinkuin ukkosen äänellä: "Tule!"
        2 Ja minä näin, ja katso: valkea hevonen; ja sen selässä istuvalla oli jousi, ja hänelle annettiin seppele, ja hän lähti voittajana ja voittamaan. (Seppele = lat. corona.)

        3 Ja kun Karitsa avasi toisen sinetin, kuulin minä toisen olennon sanovan: "Tule!"
        4 Niin lähti toinen hevonen, tulipunainen, ja sen selässä istuvalle annettiin valta ottaa pois rauha maasta, että ihmiset surmaisivat toisiaan; ja hänelle annettiin suuri miekka. (Sota, väkivaltarikollisuus.)

        5 Ja kun Karitsa avasi kolmannen sinetin, kuulin minä kolmannen olennon sanovan: "Tule!" Ja minä näin, ja katso: musta hevonen; ja sen selässä istuvalla oli kädessään vaaka.
        6 Ja minä kuulin ikäänkuin äänen niiden neljän olennon keskeltä sanovan: "Koiniks-mitta nisuja yhden denarin, ja kolme koiniksia ohria yhden denarin! Mutta älä turmele öljyä äläkä viiniä." (= Ruuan hinta nousee. Nälänhätä.)

        7 Ja kun Karitsa avasi neljännen sinetin, kuulin minä neljännen olennon äänen sanovan: "Tule!"
        8 Ja minä näin, ja katso: hallava hevonen; ja sen selässä istuvan nimi oli Kuolema, ja Tuonela seurasi hänen mukanaan, ja heidän valtaansa annettiin neljäs osa maata, annettiin valta tappaa miekalla ja nälällä ja rutolla ja maan petojen kautta. (Rutto = eril. pandemiat. Luonnoneläimet villiintyvät, ehkä jokin raivotautipandemia: hait, ym:t petoeläimet, rotat, lepakot...)

        9 Ja kun Karitsa avasi viidennen sinetin, näin minä alttarin alla niiden sielut, jotka olivat surmatut Jumalan sanan tähden ja sen todistuksen tähden, joka heillä oli.
        10 Ja he huusivat suurella äänellä sanoen: "Kuinka kauaksi sinä, pyhä ja totinen Valtias, siirrät tuomiosi ja jätät kostamatta meidän veremme niille, jotka maan päällä asuvat?"
        11 Ja heille kullekin annettiin pitkä valkoinen vaippa, ja heille sanottiin, että vielä vähän aikaa pysyisivät levollisina, kunnes oli täyttyvä myös heidän kanssapalvelijainsa ja veljiensä luku, joiden tuli joutua tapettaviksi niinkuin hekin. (= Kristittyjen vainot yltyvät.)

        12 Ja minä näin, kuinka Karitsa avasi kuudennen sinetin; ja tuli suuri maanjäristys, ja aurinko meni mustaksi niinkuin karvainen säkkipuku, ja kuu muuttui kokonaan kuin vereksi, (Supertulivuoret, esim. Yellowstone? Campi Flegrei, Napoli?)
        13 ja taivaan tähdet putosivat maahan, niinkuin viikunapuu varistaa raakaleensa, kun suuri tuuli sitä pudistaa,
        14 ja taivas väistyi pois niinkuin kirja, joka kääritään kokoon, ja kaikki vuoret ja saaret siirtyivät sijoiltansa. (= Suuria maanjäristyksiä, meteoriittisateita, tulivuorten purkauksia, eril. luonnonkatastrofeja, Maan päällä ja avaruudessa.)

        15 Ja maan kuninkaat ja ylimykset ja sotapäälliköt ja rikkaat ja väkevät ja kaikki orjat ja vapaat kätkeytyivät luoliin ja vuorten rotkoihin
        16 ja sanoivat vuorille ja kallioille: "Langetkaa meidän päällemme ja kätkekää meidät hänen kasvoiltansa, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsan vihalta!
        17 Sillä heidän vihansa suuri päivä on tullut, ja kuka voi kestää?"

        Väärin luulet. Psalmin 83 sota on sodittava ennen 2.maailman sotaa sen pitäisi tietää kaikki paitsi alokkaat lastentarhalaiset.

        https://rumble.com/v5eozu1-btr-4-fires-at-russian-soldiers-at-point-blank-range.html?e9s=src_v1_ucp


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin luulet. Psalmin 83 sota on sodittava ennen 2.maailman sotaa sen pitäisi tietää kaikki paitsi alokkaat lastentarhalaiset.

        https://rumble.com/v5eozu1-btr-4-fires-at-russian-soldiers-at-point-blank-range.html?e9s=src_v1_ucp

        2. Maailmansota on käyty jo lähes 80 vuotta sitten, tämän tuntee jo peruskoululainenkin.

        Psalmien sodat taas on käyty jo Daavidin ja Salomonin aikoihin ja niistä on jo pitkästi yli 3000 vuotta aikaa.

        Vain vapaamuurarien vapaatsuunnat väittävät niistä muuta ja lyövät rahoihin hölmöjen kustannuksella.

        Kirjoitin 2. sinetistä, en "2. maailmansodasta", en edes numeroinut mainitsemaani, mahd. "maailmansotaa", jota kylläkin saatetaan kutsua myös 3. tai jopa 4. maailmansodaksi.

        Raamatunlainaukseni selvästi suututtivat, jonkinlaisina "lahkolaisina" esiintyvät vapaamuurarihuijarit.


    • Mutta ilmestyskirjan teksti käy hyvin Paavalinkin tekstiin.
      Pidättäjä vaan ei ole poislähtevä seurakunta vaan Suuri luopumus.
      Vanha kova hurja uskonsukupolvi menee nyt vauhdilla hautaan muutamissa vuosissa ja rukoukset vähenee..tilalle eksytykset ,riivaajien opit, kaikki vääryys ja tuomio alkaa sisältäpäin, että missä se pidättäjä on ??
      Hävinnyt...
      Tilalle tulee antikristus uusine valheineen ja eksyttää vielä hurjemmin kun opit maailmassa on eksytyksiä.
      Valumme siihen aikaan vauhdilla.
      Katsotaan 7v kuluttua miltä näyttää meno.

      • Anonyymi

        Pidättäjä on Kristuksen seurakunta maan päällä ei suinkahan luopumus. Vähän samaa sarjaa kuin sunnuntai pedonmerkkinä. Tuot itsekin kirjoituksessa esiin kuinka seurakunta on pidättämässä antikristuksen valtaanpääsyllisyytensätulollisuuttansa huomijoijen kuinka uskonsoturien suhjeluku maajilman jumalattomiin ihmisiin muuttuu suhjeluvullisesti huonommallisempalliseen suuntaliseen. Elämme eksytyksen ajassaloitumassa ja samallisesti armollisuujen ajallisessa.

        Jos nyt vaikka menisit haukkaamaan happea ja miettisit asijaa esimerkillisen kautta:

        Rintamalla on juoksuhauvat hyviksil ja vastapäätä juoksuhauvat pahiksil. Mitä tapahtuu kunhyvikset pysyvätten juoksuhauvois? Pääseekö lukumääräiesti ylivoimainen vihollinenläpimurtoon vertauskuvallisesti Raamatun ylöstempuuilmoituksellisuuteen suhteutuksillisuuveksellisuujessa? Voiko saatanan johtamat joukot päästä Jumalan johtaman joukon puolustuksen läpi? Luopumusta tapahtuu kauta rintamalinjain niin saatanan joukoista halutaan liittyä Jumalan joukkoihin ja Jumalan joukoista luopijot haluavat liittyä kaikessa hölmöyvessä saatanan joukkoihin juuri ennen lopullista ratkaisutaistelua maan rintamalinjain välillä.

        Yhä vähentyvillä joukoilla on kuitenkin ratekisesti taitavanpaisenpi sotanjohto ja sotajoukko on pääosin taisteluijen karaisemaisempaa kuin helpolla päässyt pullamössöposkihanhilaumallisto saatanaa seuraava eksyttyneistö. No, en enempää tästä, mutta yjinkohta olisi tajuta tosta se mitä en suoraan sanonut, mutta jonkä määkin toin kuitenkin julki: Jumalan johtamaa sotalaumaa ei ole saatana koskaan voittanut eikä tule koskaan voittamaankaan olipa asetelmat millaiset tahansa. saatanakin sen tietää ja vapisoo muistellessaan kaikkia niitä nöyryytävijä tappijoita, jotka on lävitte käynyt ajan kulullisessa.

        Luopumushan on juuri päinvastainen vaikutukseltaan kuin pidättävällisyys. Luopumus tekee tilaa pahuujen lisääntyä eri ilmentymineen ja sitähän me näjemme 24h minne katseemme käännämmeköinleköimmekään.

        Tiejän : on olemassa tietty pääluku kristittyjä jolloin ylöstempaus tapahtuu. Eksytys aikaansaa luopumusta, mutta luopumus ei ole vastustajana eksytykselle vaan ne kuuluvat syyseuraksellisuuteensa. Luopumus on saatanan toiveen tulosta, saatanan työn ja tahtollisuujen seurausta, ei se oma liikkeellemasinoimaansa eksytystä vastusta, pidättele, hyvänen aika sentäänsä....

        Se, mikä täällä taistelee eksytystä ja luopumusta vastaan on Jumalan seurakunta. Se on vaan lookisesti aatellensa just näin. Jos ei mene jakeluun nyt tällä kertaa niin kopsaa tämä kirjoitus ja käy sitä joskus myöhemmin läi kunnes ponjaat tämän. Jos niin teet niin jonakin päivänä kyllä sen ponjannet, mutta jollet niin ei se sua pelastumasta estä vaikka jotkut sanookin että olisi silloin osa eksytystä ja syyllinen siihen että joku jää pelastumatta. Ei se niin mene."kaikki me erehtymme moness asijassa."

        Eikä se vie pelastusta jos ymmärtämättöminä olemme yhjes kohjas, ei meilt täyvellisyyttä tarvita ulosmittaa vaan usko Jeesukseen riittää kunhan emme ehjoin tahjoin väännä valhetta.

        Selef Urge


    • Suuri luopumus ... se tarkoittaa juuri sitä ,että uskovat kristityt luopuvat terveestä kristillisestä uskosta.
      Osa seuraa riivaajia ja heidän oppejaan.
      Riivaajat ovat tietysti ihmisissä ja näin ns seurakunnissa.

      Kun tuo vanha voimakas uskovien kristus seurakunta kohta häviää niin tyhjiö on tilalla .
      Sen tyhjiön täyttää tuo saatana.
      Se on periaatteessa jopa helppoa sille kun pohjalla ja nyt jo voimme nähdä riivaajien oppeja ja se Totuus on vain pienellä osalla ja kuten näemme Jeesuksen ilmoituksesta puolet on mennyt tavalla tai toisella metsään .
      Myös se, että he luulevat ja todella uskovat olevansa pelastavassa uskossa, mutta eivät ole.

      Tämä palsta jo paljastaa miten järkyttäviä eksytyksiä on jo ilmassa.
      Tämä on vasta alkusoittoa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe