Huomaan ajattelevani sua enemmän nainen

Anonyymi-ap

Opettaisitko mua rakastamaan ? 🤔

68

626

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oot hyvä nainen kaikinpuolin :)

      • Anonyymi

        Kylmyys paistaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylmyys paistaa

        Hei älä tule sotkemaan kun ei ole sinulle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei älä tule sotkemaan kun ei ole sinulle!

        Mitä tarkoittaa hyvä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoittaa hyvä

        Kylmästi sanottu


      • Anonyymi

        Etsitkö laastaria


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etsitkö laastaria

        Mitä se tarkoittaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etsitkö laastaria

        En etsi nyt mitään,meillä on keskusteluyhteys irl ja asioita joista on keskusteltu en laita niitä tänne enkä hänelle tätä kautta kommunikoi. Aloitus oli vain ajatuksenpurkua ja jos hän lukee / käy täällä niin sitten käy mutta en ymmärrä että miten te alatte raivoamaan tuntemattomien tunnepitoisista teksteistä. Teille rakkaus on ilmeisesti täysin vieras käsite ja viha sen sijaan arkinen tunne kun se näkyy päivittäisissä kirjoituksissanne. Onko se teiltä jotenkin pois jos joku kirjoittaa jollekkin kauniita asioita täällä ? T. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En etsi nyt mitään,meillä on keskusteluyhteys irl ja asioita joista on keskusteltu en laita niitä tänne enkä hänelle tätä kautta kommunikoi. Aloitus oli vain ajatuksenpurkua ja jos hän lukee / käy täällä niin sitten käy mutta en ymmärrä että miten te alatte raivoamaan tuntemattomien tunnepitoisista teksteistä. Teille rakkaus on ilmeisesti täysin vieras käsite ja viha sen sijaan arkinen tunne kun se näkyy päivittäisissä kirjoituksissanne. Onko se teiltä jotenkin pois jos joku kirjoittaa jollekkin kauniita asioita täällä ? T. Ap

        Mene sinne sitten keskustelemaan. Jos sulla yhteys irl


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En etsi nyt mitään,meillä on keskusteluyhteys irl ja asioita joista on keskusteltu en laita niitä tänne enkä hänelle tätä kautta kommunikoi. Aloitus oli vain ajatuksenpurkua ja jos hän lukee / käy täällä niin sitten käy mutta en ymmärrä että miten te alatte raivoamaan tuntemattomien tunnepitoisista teksteistä. Teille rakkaus on ilmeisesti täysin vieras käsite ja viha sen sijaan arkinen tunne kun se näkyy päivittäisissä kirjoituksissanne. Onko se teiltä jotenkin pois jos joku kirjoittaa jollekkin kauniita asioita täällä ? T. Ap

        Vai oletteko kiusaaja pariskunta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylmyys paistaa

        Millä tavoin kylmyys,? Minä en sinskaan ole kylmä ihminen olen kovasti tunteellinen, herkkä mutta myös vahva. Asetan aina perheeni ja rakkaani ykköseksi, joskus ei ollut mahdollisuutta kun piti huolehtia omista vanhemmista, omasta terveydestä, työstä, ja tietysti perheestä mutta perhe jäi taustalle. Tämä yleistä nyky yhteiskunnassa pidämme huolta vanhuksidtsmme. Rakkaus elämässä on tärkeintä. Tämän edm. Asisn olemme keskustelleet rakkaani ksnssa ja elämä jatkuu rakastaen ja toistamme tukien myötä, vastamäessä.


    • Anonyymi

      Pitäisikö sua nyt kehua siitä että oletkin yhtäkkiä ajatellut häntä enemmän? Vai pitäiskö sen naisen noista sanoista langeta sun jalkoihin jalat levälleen? Ootko hiukan tyhmä tai vajaa. Hyi hitto

    • Anonyymi

      Opetan jos toivot niin

    • Anonyymi

      Tulkitsette kaiken täällä palstalla ihan väärin ja käännätte asiat vinksin vonksin. Eihän täällä voi normaalisti keskustella saati täällä pysty purkaa edes ajatuksiaan/tunteitaan ilman että joku teistä hulluista suuttuu ja hyökkää kimppuun kun elätte harhassa ja kuvittelette aina jonkun tuntemanne ihmisen tekstien taakse ja jos teksti ei ole negatiivinen niin pian se muuttuu sellaiseksi kun muutatte koko kontextin skitsahtavilla kommenteillanne täysin päinvastaiseksi. T. Ap

      • Anonyymi

        Älä uhriudu. Olet joku juntti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä uhriudu. Olet joku juntti

        Kuulostat itse aika alikehittyneeltä tapaukselta, ressukka yrittää provosoida ja heijastaa omia epävarmuuksiaan toisiin nostaakseen itseään jalustalle. Suosittelen sinulle hartaasti itsereflektointia.


      • Anonyymi

        Se on kyllä todella harmillista. Kaunis aloitus sinulta ap. Kirjoitin yöllä tänne runon ja nyt sinnekin ovat pesiytyneet ilkeät jotka ymmärtävät vain vihaa, ei rakkautta. Surullista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kyllä todella harmillista. Kaunis aloitus sinulta ap. Kirjoitin yöllä tänne runon ja nyt sinnekin ovat pesiytyneet ilkeät jotka ymmärtävät vain vihaa, ei rakkautta. Surullista.

        Juu, tuttu juttu ja melkein aina sama homma. Ilmeisesti rakkaus ja muut kauniit asiat triggeröi heitä ja herättävät heissä vihaa ja mustasukkaisuutta ja vielä tuntemattomia ihmisiä kohtaan.


      • Anonyymi

        Hyvin sanottu! Juuri tätä nämä samassa talossa asuvat keilat tekevät. Luulevat kaiken olevan heille. Säälittävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostat itse aika alikehittyneeltä tapaukselta, ressukka yrittää provosoida ja heijastaa omia epävarmuuksiaan toisiin nostaakseen itseään jalustalle. Suosittelen sinulle hartaasti itsereflektointia.

        Suosittelen sulle psykiatrin käyntiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suosittelen sulle psykiatrin käyntiä

        Miksi minun pitäisi mennä kallonkutistajalle jos sinulla heittää isoratas? Aika ironista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostat itse aika alikehittyneeltä tapaukselta, ressukka yrittää provosoida ja heijastaa omia epävarmuuksiaan toisiin nostaakseen itseään jalustalle. Suosittelen sinulle hartaasti itsereflektointia.

        -sivusta. Järkevä ja itsereflektoiva ihminen ei kirjoittaisi kuten sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, tuttu juttu ja melkein aina sama homma. Ilmeisesti rakkaus ja muut kauniit asiat triggeröi heitä ja herättävät heissä vihaa ja mustasukkaisuutta ja vielä tuntemattomia ihmisiä kohtaan.

        Harmillisesti siltä vaikuttaa. Uskon, että he ovat niitä jotka olisivat rakkautta, joskus eniten tarvineet, mutta jäivät elämän musertamina ilman. Nyt he haluavat viedä sen muilta, ymmärtämättään, ettei mikään voi korvata menetettyä. Vain löytämällä rakkauden itse sisimmästään.


      • Anonyymi

        Täällä kannattaa ottaa siltä kantilta asiat että 80,% näistä kommentoijista on todellakin niitä jälkeenjääneitä sosiaalisessa elämässä. Ei ne ymmärrä suhteista mitään.
        Niille on vaan ostettu kännykkä tissin korvikkeeksi ja nyt ne ei tiedä miten"ihmisten ilmoilla" käyttäydytään.
        Ei ole äitikkä opettanu. Isillä taas ei kapasiteetti riittänyt muuta kuin lorauttamaan kuxxa sekaan tekohetkellä.


    • Anonyymi

      Ei noi naiset mitään muuta kuin pelleilee

      • Anonyymi

        Ite sä oot pelle suomen oma jakopakki


      • Anonyymi

        Nuo on vanhoja ukkoja ja akkoja jotka hyökkii täällä kimppuun.


      • Anonyymi

        Olkoon vaikka stalkkereita ja hakkereita ei kiinnosta ei heillä hyvin voi ainakaan mennä low life tavaraa


    • Anonyymi

      mielelläni.

    • Anonyymi

      Minä en voi opettaa..
      Rakastaminen on todella vaikeata.
      En osaa rakastaa..🤔

    • Anonyymi

      Mitä sinä voit opettaa minulle?

    • Anonyymi

      Keskittykää vain omiin kauniisiin viesteihinne. Älyllä varustetut osaavat kyllä löytää oikeat viestit kaiken roskan keskeltä.
      Ei huomiota kiusajille,trolleille yms. mt -ongelmaisille jotka pilaavat muiuden viestittelyn joka ikisellä palstalla, ei millään tavalla. Heitähän ei ole olemassa,vai mitä.

    • Anonyymi

      Daddy DJ...joops.🤔

      • Anonyymi

        David Ghetto, taavetti kehdonryöstäjä. Kylä näino!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        David Ghetto, taavetti kehdonryöstäjä. Kylä näino!

        Armin van buuren...siinä vasta dj.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Armin van buuren...siinä vasta dj.

        Muteijoo tarpeex wanha 💔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muteijoo tarpeex wanha 💔

        Ai..
        miten niin?


    • Anonyymi

      Ajattelehan enemmän sitä vaimoasi kuitenkin.

      • Anonyymi

        Ja sieltähän h a u k k a lensi paniikissa ukkos läks lipettii k o t K a !!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sieltähän h a u k k a lensi paniikissa ukkos läks lipettii k o t K a !!!!

        Lempeä neuvo vain sivusta, ei ole mun miehestä kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lempeä neuvo vain sivusta, ei ole mun miehestä kyse.

        Aaaaaw nyt h a u k k a luulee jo tietävänsä kirjoittajat K o t K aaaaa !!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lempeä neuvo vain sivusta, ei ole mun miehestä kyse.

        Huh, on se hyvä jos hän on tallessa, mutta miten se palstamiehen mietelauseen liittyy tämä sinun lempeytesi? Hih


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huh, on se hyvä jos hän on tallessa, mutta miten se palstamiehen mietelauseen liittyy tämä sinun lempeytesi? Hih

        Lempeä neuvo, niinpä ni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lempeä neuvo, niinpä ni

        Moneskohan tärähtäny tämä nyt sitten ois jos ynnäilis


    • Anonyymi

      Jos olet mieheni niin miksi ihmeessä kirjottelet tällä palstalla, etkä keskustele rakkaasi kanssa eli minun. Olemmehan viettäneet koko elämän yhdessä ja kokeneet paljon erilaisia tunteita ja minä olen se joka kertoo aina kaiken, sinä se pidättyvämpi, mutta en ole koskaan kokenut ettet rakasta minua, olet sanoin ja teoin ja huolenpidollasi osoittanut ja antanut Rakkautta❤️. Olet elämäni rakkaus ja minä sinun.t.nyyti

      • Anonyymi

        Sitä tässä kummastellaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä tässä kummastellaan

        Kummastelet/te vieläkin miehen teatteriesitystä itsensä kanssa kirjoitellen iha tunnistamisharhaisuudenko vuoksi?


    • Anonyymi

      Kysymys kuuluu haluatko oppia rakastamaan.

    • Anonyymi

      Tässä iässä ei jaksa enää toimia opettajana. Se on kuules ihan itse osattava.

      • Anonyymi

        🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯


    • Anonyymi

      Got no time for rookies anymore, babe.

      • Anonyymi

        Ei ollu sinulle tämä ärrävikainen "nainen"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollu sinulle tämä ärrävikainen "nainen"

        Go find your teachers sonewhere else, rookie. 🐣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Go find your teachers sonewhere else, rookie. 🐣

        Ei ollut sinulle stalkku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Go find your teachers sonewhere else, rookie. 🐣

        👍👍👍👍👍👍👍👍👍


    • Anonyymi

      Sano tämä sama irl ja opetellaan yhdessä.

      • Anonyymi

        Jatkan kysymyksen verran.....
        Jos näin on niin miksi hylkäsit irl sanomatta mitään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan kysymyksen verran.....
        Jos näin on niin miksi hylkäsit irl sanomatta mitään?

        Koska olen pelkuri. T. Nainen


    • Anonyymi

      En ole mikään rakkaus ope.

    • Anonyymi

      Vaikka jos pyydät. Opitaan kumpikin, 💚

    • Anonyymi

      Valheille rakennettua ihmissuhdetta, ei voi saada korjattua.

      • Anonyymi

        Mikä vale tässä meijän jutussa on ?


      • Anonyymi

        👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍


    • Anonyymi

      Toki opetan jos pyydät.

    • Anonyymi

      mm. voisit olla mun poikaystävä … :)

      • Anonyymi

        Poika ystävä :)


    • Anonyymi

      ei kiitos. Minun rakkaus on yksityistä, ei myytävää, ja koskee vain niitä joita rakastan.

    • Anonyymi

      Lähetä paperit ja motivaatiokirjeet, niin katson onko mitään tehtävissä

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe