Pukukoodit "smart casual" ja "business casual" ovat suosittuja sekä työelämässä että vapaa-ajalla.
Tässä alla olevassa linkissä ohjeet mitä tarkoittaa smart casual -tyyli ja mitä on Business casual -tyylisesti pukeutuminen.
https://valiomies.fi/pages/pukeutumiskoodi-smart-casual-ja-business-casual?srsltid=AfmBOorgqV8vVXiZ5dln3rSsQ-ArmtHiwe6iPo416YYdLP4pGheZCagw
Pukeutumisesta
5
117
Vastaukset
- Anonyymi
Jussi Halla-aho on ilmoittanut eduskunnan puhemiehenä, että Smart casual -tyylinen pukeutuminen on eduskunnassa kansanedustajille soveliasta pukeutumista, t-paita ei.
Ilta Sanomien mukaan Jussi Halla-aho kertoo todenneensa kansanedustaja Jessi Jokelaiselle (vas), kun tämä oli eduskunnan täysistunnossa pukeutunut t-paitaan, että hänen näkemyksensä mukaan t-paita ei edusta eduskunnassa vallitsevaa pukeutumiskoodia eli smart casual -tyyliä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010704075.html?utm_source=email&utm_medium=toimitus&utm_campaign=hs_uk_ismain Pukukoodi voi kuvastaa myös identiteettiä. Punkkareilla oli (on?) omansa, samoin motoristijengeillä kuten Helvetin Enkelit. Myös poliittista identiteettiä voi näyttää pukeutumisella. Mitähän identiteettiä t-paita ja tatuoinnit voisivat edustaa? Ehken Jokelaisen tyyli ei ollut niinkään "casual" vaan ihan harkittu.
- Anonyymi
Persujen tyyli on puliukko casual.
- Anonyymi
Natsiunivormukin kelpaa.
- Anonyymi
Persut ovat Suomen talibaneja, seuraavaksi ne varmaan tulevat kieltämään naisilta myös housujen julkisen käytön.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1078993
- 936840
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666605Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345541Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665173- 553561
- 503395
- 513162
- 562952
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512936