Pukeutumisesta

Anonyymi-ap

Pukukoodit "smart casual" ja "business casual" ovat suosittuja sekä työelämässä että vapaa-ajalla.
Tässä alla olevassa linkissä ohjeet mitä tarkoittaa smart casual -tyyli ja mitä on Business casual -tyylisesti pukeutuminen.

https://valiomies.fi/pages/pukeutumiskoodi-smart-casual-ja-business-casual?srsltid=AfmBOorgqV8vVXiZ5dln3rSsQ-ArmtHiwe6iPo416YYdLP4pGheZCagw

5

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jussi Halla-aho on ilmoittanut eduskunnan puhemiehenä, että Smart casual -tyylinen pukeutuminen on eduskunnassa kansanedustajille soveliasta pukeutumista, t-paita ei.

Ilta Sanomien mukaan Jussi Halla-aho kertoo todenneensa kansanedustaja Jessi Jokelaiselle (vas), kun tämä oli eduskunnan täysistunnossa pukeutunut t-paitaan, että hänen näkemyksensä mukaan t-paita ei edusta eduskunnassa vallitsevaa pukeutumiskoodia eli smart casual -tyyliä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000010704075.html?utm_source=email&utm_medium=toimitus&utm_campaign=hs_uk_ismain

• Pukukoodi voi kuvastaa myös identiteettiä. Punkkareilla oli (on?) omansa, samoin motoristijengeillä kuten Helvetin Enkelit. Myös poliittista identiteettiä voi näyttää pukeutumisella. Mitähän identiteettiä t-paita ja tatuoinnit voisivat edustaa? Ehken Jokelaisen tyyli ei ollut niinkään "casual" vaan ihan harkittu.

• Anonyymi

Persujen tyyli on puliukko casual.

• Anonyymi

Natsiunivormukin kelpaa.

• Anonyymi

Persut ovat Suomen talibaneja, seuraavaksi ne varmaan tulevat kieltämään naisilta myös housujen julkisen käytön.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      107
      8993
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      93
      6840
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      66
      6605
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5541
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      5173
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      55
      3561
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3395
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      3162
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2952
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2936
    Aihe