Ihan ok puketuminen Jessillä

Anonyymi-ap

Puhemies Jussi Halla-aho ojensi kansan­edustaja Jessi Jokelaista pukeutumisesta, näin Halla-aho perustelee toimintaansa
Eduskunta|Vasemmistoliiton kansanedustaja Jessi Jokelaisella oli päällään valkoinen lyhythihainen paita ja mustat housut eduskunnan kyselytunnilla.'' HS

29

182

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jussi taitaa elää mennyttä aikaa?

      • Anonyymi

        Totuus on taas ihan eri kun sun tarinasi muuta mitäpä pienistä kun olet trollikka eiks vaan?

        Eduskunnan puhemies Jussi Halla-Aho (ps) toteaa, ettei kansanedustaja Jessi Jokelaisen (vas) pukeutuminen ollut herättänyt eduskunnassa hänen huomiotaan.

        Jokelaisen päällä oli valkoinen t-paita kyselytunnilla viime torstaina.

        – En kiinnittänyt siihen itse huomiota istunnossa, Halla-aho sanoo.

        Halla-ahon mukaan hän ei ole myöskään antanut Jokelaiselle pukeutumisesta virallista huomautusta, vaan asia on hiukan monimutkaisempi.

        – Eräs kansalainen oli lähettänyt sähköpostia sekä minulle että hänelle ja huomauttanut edustaja Jokelaista siitä, ettei tämän pukeutuminen sovellu eduskunnassa vallitsevaan pukeutumiskoodiin, Halla-aho sanoo.

        – Jokelainen vastasi kyseiselle kansalaiselle ja minulle, että se sopii koodiin. Hän vetosi myös siihen, ettei puhemies ole häntä huomauttanut pukeutumisesta.


      • Anonyymi

        Persut ihannoi 1930 -luvun saksaa, silloin ei naisilla ollut teepaitoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut ihannoi 1930 -luvun saksaa, silloin ei naisilla ollut teepaitoja.

        Taas nolasit itsesi vai etkö ole lukenut uutista vain otsikon? hhahaah.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut ihannoi 1930 -luvun saksaa, silloin ei naisilla ollut teepaitoja.

        Tatuoinnit pitää peittää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tatuoinnit pitää peittää...

        Ai jaa sillainen tarina tällä kertaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus on taas ihan eri kun sun tarinasi muuta mitäpä pienistä kun olet trollikka eiks vaan?

        Eduskunnan puhemies Jussi Halla-Aho (ps) toteaa, ettei kansanedustaja Jessi Jokelaisen (vas) pukeutuminen ollut herättänyt eduskunnassa hänen huomiotaan.

        Jokelaisen päällä oli valkoinen t-paita kyselytunnilla viime torstaina.

        – En kiinnittänyt siihen itse huomiota istunnossa, Halla-aho sanoo.

        Halla-ahon mukaan hän ei ole myöskään antanut Jokelaiselle pukeutumisesta virallista huomautusta, vaan asia on hiukan monimutkaisempi.

        – Eräs kansalainen oli lähettänyt sähköpostia sekä minulle että hänelle ja huomauttanut edustaja Jokelaista siitä, ettei tämän pukeutuminen sovellu eduskunnassa vallitsevaan pukeutumiskoodiin, Halla-aho sanoo.

        – Jokelainen vastasi kyseiselle kansalaiselle ja minulle, että se sopii koodiin. Hän vetosi myös siihen, ettei puhemies ole häntä huomauttanut pukeutumisesta.

        sulla rollit housuissa.


    • Anonyymi

      Hyvä se on vähän ripittää. Muutenhan tuo eduskunnan Uuno Turhapuro Jessi laittaa seuraavaksi verkkopaidan päälle.

      • Anonyymi

        Ei jussi ole ripittänyt jessiä ettkö te sankarit luo muutakun klikkiotsikot? oikeesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei jussi ole ripittänyt jessiä ettkö te sankarit luo muutakun klikkiotsikot? oikeesti?

        No ainakin Jessi "Uuno" Jokelaisen mielestä on, kun noin kovasti uhriutuu :D


    • Anonyymi

      Hallaalaho on pehmo . Nuijaa käyttää vaik vasara on on o parempi .

    • Anonyymi

      Jos vassari Jessin nännit kuultaa valkoisen, ryppyisen, virttyneen t-paidan läpi ei se kuulu Suomen eduskunnan istuntoon kaiken kansan nähtäväksi.
      Jopa vassareilla on kansanedustajan liksoilla ja etuuksilla varaa hankkia asiaankuuluvat vaatteet eduskunnassa työskentelyyn.

    • Anonyymi

      Eduskunta työskentely paikkana ei ole hollitupa edes vihervassarikommunisteille.

    • Anonyymi

      Tietäjät tietää ! Eduskunnassa on miehillä pukupakko kesät talvet. Naisia ei koske niinkään , mutta pukeutuminen pitää olla siistiä ja sivellistä . Miesten pukukoodi jäänyt johonkin -50 luvulle

    • Anonyymi

      Kait nämä kansanedustajat ovat hoitaneet myös työpukuvähennykset kuten vuokra-asunnon maksamiset, taksisuhailut, sopeuttamiseläkkeet pudotessa eduskunnasta äänestäjien tahdon mukaisesti jnejnejne

    • Anonyymi

      Kyllä se t-paita oli kuin suoraan likapyykkikorista noukittu. Jussi oli ihan oikeassa.
      Parempaa pukeutumista kun tulee ihmisten ilmoille.

      • Anonyymi

        ainoa missä tulee kuljettu T-paidassa on , lenkkipolku . Ja Piste .


    • Anonyymi

      Kommunisti akalla täysin asiatonta puketumista

      Lisäksi hänellä esissä todella RUMAT tatuoinnit!

      kommunistit eivät osaa käyttäytyä missään eikä koskaan!

      • Anonyymi

        Outo hippi jos ei tajua että nuo häiritsee ja tällainen ahdas näkemys tulee jotenkin yllätyksenä. Ei pitäisi tulla. Missä tämä on kasvanut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outo hippi jos ei tajua että nuo häiritsee ja tällainen ahdas näkemys tulee jotenkin yllätyksenä. Ei pitäisi tulla. Missä tämä on kasvanut?

        Ehkä Jessi oli juuri riisunut pois villatakkinsa tai puvuntakkinsa eikä huomannut että hihat ja olkapäiden kohta oli rypistynyt. Vai oliko vahingossa pukenut vaatteen väärin, eli selkäpuolen eteenpäin.
        Mutta hänen asiasisältönsä puheessaan oli kympin arvoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä Jessi oli juuri riisunut pois villatakkinsa tai puvuntakkinsa eikä huomannut että hihat ja olkapäiden kohta oli rypistynyt. Vai oliko vahingossa pukenut vaatteen väärin, eli selkäpuolen eteenpäin.
        Mutta hänen asiasisältönsä puheessaan oli kympin arvoinen.

        Tatuoinneista puhe.
        Pitäisi olla tiedossa, että ne herättää huomiota ja kaikki ei tykkää. Tai sitten on harvinaisen typerä tapaus.


    • Anonyymi

      Jes

    • Anonyymi

      Ei edes ollut t-paita, eikä nännit näkyneet, perssudit nyt ovat sokeita ja helvetin pahantahtoisia, johan sen kertoo nämä huorittelutkin täällä. Tatuoinnit ovat nykyajan koruja. Ei ne Riikkulin navettahamosetkaan häävejä eduskunnassa ole, mutta pitäähän tekoblondin tyylitajuttomuutta ymmärtää. Kun on lusikalla annettu ei voi kauhalla pyytää. #tekoarjalainen naurettavuus.

      • Anonyymi

        Etkö lukenut uutista? ei persut ole kritisoinut jessiä? Miksi nolaat itsesi? Kirjoituksesi on sitä tasoa muutekin että oletko sinä edes aikuinen?


      • Anonyymi

        Nännin nypykät kuulsivat somasti kulahtaneen paidan läpi.
        Ällöttävät vassari nisät.


    • Anonyymi

      ruttuinen,pinttynyt t-paita. hänellä on hyvä palkka voisi ostaa asiallisempaa vaatetta!

    • Anonyymi

      Kansanedustajat, vassarit mukaan lukien, ovat ajaneet etunsa tappiin on sitten taksisuhailu, vuokrat, sopeuttamiseläke vuosikymmeniksi vaikka äänestäjät eivät katsoneet enää eduskuntatyöhön sopivaksi niin vaikea uskoa, etteikö ”työvaatekuluja” niille korvata.
      Vassarifemakko ällöttävä näky koko kansan silmien edessä!

    • Anonyymi

      Puheenmies Halla-aho nolasi taas itsensä, tollo mikä tollo!

    • Anonyymi

      Tatuoinnit tosin olisi voinut jättää pois.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe