Jospa Henna Virkkunen pääsisi nyt kampaajalle vihdoin viimein

Anonyymi-ap

17

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jenkeissä eikä Italiassa eikä muuallakaan sivistyneessä maailmassa yksikään nainen ei astuisi kameran eteen tuollaisella tukalla. Tuollainen homsuisuus on suora osoitus siitä, mitä päässä liikkuu.

    • Anonyymi

      Isot tulot ja iso kuontalo?

    • Anonyymi

      Turkiksetkin ovat hyvin käsiteltyjä ja hoidettuja, kun vertaa turkistarhauksen vihaajan ja kieltämisen puolesta äänestäneen Virkkusen kuontaloon!

    • Anonyymi

      Jos ei ole varaa investoida hiusharjaan niin menisi kampaajalle ja sanoisi, että lyhyt mieslook kiitos.

    • Anonyymi

      Näkyy olevan aika paljon epäpuhtautta ihossa. Liian pullea naama jonka saisi säädylliseen kuntoon kun katsoisi vähän mitä suustaan työntää alas.

    • Anonyymi

      Purrakin voisi mennä kampaajalle

      • Anonyymi

        Purralta pitäisi vaihtaa koko pää.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kessutteleeko tuo?


    • Anonyymi

      No nyt vihervassarit löysivät mielikkiaiheen.

    • Anonyymi

      Eikä oo edes ylioppilas... M

    • Anonyymi

      Jopas on öky edut vielä jättipalkan päälle.
      Koko eu on epäonnistunut alun alkaen ja ajanut maailman talouden loputtomaan kankkulan kaivoon.

    • Anonyymi

      No johan on nyt Hennan vastainen liittouma asialla.

    • Anonyymi

      Henna on fiksu tytsy.

    • Anonyymi

      Kauhea ämmä!

      • Anonyymi

        Kaikki on kauheita, jotka eivat elä Neuvostoliiton mallin mukaan. Vaikka se onkin jo mennyttä aikaa, niin edelleen vaaditaan, miltä politiikon pitää näyttää.


    • Anonyymi

      Silloin 2014 Katainen lähti komissaariksi EU:lle. Kokoomuspuolue järjesti nopeasti puolueen naisväestä poimitun, pysyvän seuralaisen ja tyttöystävän Jykkelle.

      Henna Virkkunen pakattiin samaan Brysselin pompsiin ja kyytiin mukaan, saatiin komissaarille pa-nopuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe