JUMALAN OMINAISUUDET JA MIKSI MEIDÄN TULEE PALVOA YKSIN HÄNTÄ Miten JT uskoo osa 2.

Anonyymi-ap

Mitä Raamattu itse kertoo meille Jumalasta? Se kertoo meille, että Jumala on HENKI Johanneksen 4:24

21

234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Puhut asiaa!

• Anonyymi

Palvoa jumalaa Jeesuksen nimessä!

• Anonyymi

"Mitä Raamattu itse kertoo meille Jumalasta? Se kertoo meille, että Jumala on HENKI Johanneksen 4:24"

Joo, naapurini, jehovantodistaja myös tosiaan korosti sitä, jehoova on pelkkä henki.
      Ja jos puhutaan Pyhästä Hengestä, niin kysymys on sähkönkaltaisesta voimasta.

• Anonyymi

Jumala on AINA ollut näkymätön voima.
        PH voisi verrata mm sähköön, sitäkään ei näy!

• Anonyymi

Jos vertaat Pyhää Henkeä sähköön , halveksi Jumalaa

• Anonyymi

PH ja Jumala ovat kaksi eri asiaa.
        PH toteuttaa Jumalan tahtoa, samoin pitäisi uskovaisen tehdä, Mutta valitettavaa eksytys on ollut satojen vuosien ajan niin rajua, että vain JT ovat pysyneet raamatunmukaisessa uskossa koko ajan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

PH toteuttaa Jumalan tahtoa, samoin pitäisi uskovaisen tehdä, Mutta valitettavaa eksytys on ollut satojen vuosien ajan niin rajua, että vain JT ovat pysyneet raamatunmukaisessa uskossa koko ajan!

Totta haastat!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

1. Moos. 1 luku todistaa, että PH ei ole persoona!

• Anonyymi

PH toimii Jumalasta erillisenä.
        Sen osoittaa jo 1. Moos 1. Luku!

• Anonyymi

"Mitä Raamattu itse kertoo meille Jumalasta? Se kertoo meille, että Jumala on HENKI Johanneksen 4:24"

Joo, naapurini, jehovantodistaja myös tosiaan korosti sitä, jehoova on pelkkä henki.
      Ja jos puhutaan Pyhästä Hengestä, niin kysymys on sähkönkaltaisesta voimasta
      -------------

Riippunee mistä vartiotornista katsoo.

Tiesitkö että lahkojehoovalla on ollut kortteeri Alcyon tähdellä. Kunnes vartiotorni antoi häädön.
      Häätöilmoituksessa sanottiin että olisi epäviisasta sijoittaa jehova jonnekin avaruuteen. Mutta koska juuri vartiotorniseura oli niin tehnyt, oli se siis epäviisas, niin, on epäviisas, eli suoremmin sanottuna tyhmä.
      Eriäväksi mielipiteeksi tarkoittaen se itse sanoo olevansa Jehovan kanava, ja julkaisunsa Jehovan pöytä.

Ostatko vartiotornin ?

• Anonyymi

Kaikki herätkää ja vartiotorni lehdet ovat Raamatunmukaisia, koska kaikki kirjoitettu vahvistetaan raamatunjakeilla!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki herätkää ja vartiotorni lehdet ovat Raamatunmukaisia, koska kaikki kirjoitettu vahvistetaan raamatunjakeilla!

Näin todellakin on, palstalla koko ajan vääristellään JT kristillisyyttä ja samalla vääristelevät Raamatun sanaa ihmistekoiseksi!

• Anonyymi

Missä Pyhä Henki on? Tällä hetkellä? Miten sen voi tunnistaa jos on myös täällä maan päällä? Entä vastahenki? Onko se olemassa? Miten sen tunnistaa? Ja missä se on? Kiitos joku fiksu....

• Anonyymi

Sinä itse olet vasta henki, jos uskot raamatunmukaisesti, et muuten!

• Anonyymi

Koska Hän on kaiken luoja, mutta Jeesuksen nimessä!

• Anonyymi

Kaikki menee Jeesuksen kautta Jumalan tietoon!

• Anonyymi

Näin kertoo Raamattu ja JT, tulkaa mukaan!

• Anonyymi

Jeesuskin palvoo Jumalaa, samoin pitää ihmisen tehdä!

• Anonyymi

Vain Jumala tietää mitä me tarvitsemme, se kerrotaan Raamatussa, toimintaa siihen suuntaa, näin JT KEHOITTAA!

• Anonyymi

Totta!

• Anonyymi

amen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      111
      5815
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      3917
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3332
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2946
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      250
      1997
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      87
      1963
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      141
      1758
    8. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    9. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      39
      1685
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1529
    Aihe