Mitä Raamattu itse kertoo meille Jumalasta? Se kertoo meille, että Jumala on HENKI Johanneksen 4:24
JUMALAN OMINAISUUDET JA MIKSI MEIDÄN TULEE PALVOA YKSIN HÄNTÄ Miten JT uskoo osa 2.
21
234
Vastaukset
- Anonyymi
Puhut asiaa!
- Anonyymi
Palvoa jumalaa Jeesuksen nimessä!
- Anonyymi
"Mitä Raamattu itse kertoo meille Jumalasta? Se kertoo meille, että Jumala on HENKI Johanneksen 4:24"
Joo, naapurini, jehovantodistaja myös tosiaan korosti sitä, jehoova on pelkkä henki.
Ja jos puhutaan Pyhästä Hengestä, niin kysymys on sähkönkaltaisesta voimasta.- Anonyymi
Jumala on AINA ollut näkymätön voima.
PH voisi verrata mm sähköön, sitäkään ei näy!
- Anonyymi
Jos vertaat Pyhää Henkeä sähköön , halveksi Jumalaa
- Anonyymi
PH ja Jumala ovat kaksi eri asiaa.
PH toteuttaa Jumalan tahtoa, samoin pitäisi uskovaisen tehdä, Mutta valitettavaa eksytys on ollut satojen vuosien ajan niin rajua, että vain JT ovat pysyneet raamatunmukaisessa uskossa koko ajan! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PH toteuttaa Jumalan tahtoa, samoin pitäisi uskovaisen tehdä, Mutta valitettavaa eksytys on ollut satojen vuosien ajan niin rajua, että vain JT ovat pysyneet raamatunmukaisessa uskossa koko ajan!Totta haastat!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PH toteuttaa Jumalan tahtoa, samoin pitäisi uskovaisen tehdä, Mutta valitettavaa eksytys on ollut satojen vuosien ajan niin rajua, että vain JT ovat pysyneet raamatunmukaisessa uskossa koko ajan!1. Moos. 1 luku todistaa, että PH ei ole persoona!
- Anonyymi
PH toimii Jumalasta erillisenä.
Sen osoittaa jo 1. Moos 1. Luku!
- Anonyymi
"Mitä Raamattu itse kertoo meille Jumalasta? Se kertoo meille, että Jumala on HENKI Johanneksen 4:24"
Joo, naapurini, jehovantodistaja myös tosiaan korosti sitä, jehoova on pelkkä henki.
Ja jos puhutaan Pyhästä Hengestä, niin kysymys on sähkönkaltaisesta voimasta
-------------
Riippunee mistä vartiotornista katsoo.
Tiesitkö että lahkojehoovalla on ollut kortteeri Alcyon tähdellä. Kunnes vartiotorni antoi häädön.
Häätöilmoituksessa sanottiin että olisi epäviisasta sijoittaa jehova jonnekin avaruuteen. Mutta koska juuri vartiotorniseura oli niin tehnyt, oli se siis epäviisas, niin, on epäviisas, eli suoremmin sanottuna tyhmä.
Eriäväksi mielipiteeksi tarkoittaen se itse sanoo olevansa Jehovan kanava, ja julkaisunsa Jehovan pöytä.
Ostatko vartiotornin ?- Anonyymi
Kaikki herätkää ja vartiotorni lehdet ovat Raamatunmukaisia, koska kaikki kirjoitettu vahvistetaan raamatunjakeilla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki herätkää ja vartiotorni lehdet ovat Raamatunmukaisia, koska kaikki kirjoitettu vahvistetaan raamatunjakeilla!
Näin todellakin on, palstalla koko ajan vääristellään JT kristillisyyttä ja samalla vääristelevät Raamatun sanaa ihmistekoiseksi!
- Anonyymi
Missä Pyhä Henki on? Tällä hetkellä? Miten sen voi tunnistaa jos on myös täällä maan päällä? Entä vastahenki? Onko se olemassa? Miten sen tunnistaa? Ja missä se on? Kiitos joku fiksu....
- Anonyymi
Sinä itse olet vasta henki, jos uskot raamatunmukaisesti, et muuten!
- Anonyymi
Koska Hän on kaiken luoja, mutta Jeesuksen nimessä!
- Anonyymi
Kaikki menee Jeesuksen kautta Jumalan tietoon!
- Anonyymi
Näin kertoo Raamattu ja JT, tulkaa mukaan!
- Anonyymi
Jeesuskin palvoo Jumalaa, samoin pitää ihmisen tehdä!
- Anonyymi
Vain Jumala tietää mitä me tarvitsemme, se kerrotaan Raamatussa, toimintaa siihen suuntaa, näin JT KEHOITTAA!
- Anonyymi
Totta!
- Anonyymi
amen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115815Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323917- 823332
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182946Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2501997Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871963- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui391685Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881529