Miten JT uskoo osa 5. JUMALAN PALVOMINEN HENGESSÄ JA TOTUUDESSA

Anonyymi-ap

Ennen kuin kukaan voi rakastaa ja kunnioittaa mitään persoonaa, hänen on tiedettävä, millainen tämä todellisuudessa on. Voidaksesi omistaa Jumalalle hänen ansaitsemansa yksinomaisen antaumuksen sinun on TUTKITTAVA hänen Sanaansa ja VARMISTAUDUTTAVA siitä, mikä on Jumalan hyvä ja otollinen ja täydellinen tahto. Roomalaisille 12:2

21

272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä vaan, se tarkoittaa sitä, että pakko pitää kiinni mitä vain Raamattu sanoo.
      Se tarkoittaa sitä, että muita lahkoja on kartettava!

• Peräilmaa kannatta AINA tutkiskella, aivan kuten pavaali totesi kirjeessään borneolaisille,

• Anonyymi

Millä tutkit pieruasi?

• Anonyymi kirjoitti:

Millä tutkit pieruasi?

jeesuksen kanssa tutkiskellaan aina sunnuntaisin. Ihan aistinvaraisesti.

• Anonyymi
        kookoo5 kirjoitti:

jeesuksen kanssa tutkiskellaan aina sunnuntaisin. Ihan aistinvaraisesti.

Kysyin, millä tutkit pieruasi

• Anonyymi kirjoitti:

Kysyin, millä tutkit pieruasi

jeesus tutkii, ihan nenällään ja korvilllaan. Se on jeesuksesta kuulemma kivaa vaihtelua taivaan tylsyyteen.

• Anonyymi
        kookoo5 kirjoitti:

jeesus tutkii, ihan nenällään ja korvilllaan. Se on jeesuksesta kuulemma kivaa vaihtelua taivaan tylsyyteen.

Miksi piereskelet ja teet siitä numeron?

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi piereskelet ja teet siitä numeron?

Niin katsos se on fysiologinen välttämttömyys, jonka jehova soi jokaiselle ihmiselle. Myös sinulle. Älä käytä väärin saamaasi jehovan lahjaa, vaan päästele riemumiellä ja kinttu koholla Peräilmaa. Ja naura päälle, sillä se pitää synkkyyden loitolla.
        Minä niin tykkää keskustella raamatullisista asioista, kuten Peräilmasta.

• Anonyymi
        kookoo5 kirjoitti:

Niin katsos se on fysiologinen välttämttömyys, jonka jehova soi jokaiselle ihmiselle. Myös sinulle. Älä käytä väärin saamaasi jehovan lahjaa, vaan päästele riemumiellä ja kinttu koholla Peräilmaa. Ja naura päälle, sillä se pitää synkkyyden loitolla.
        Minä niin tykkää keskustella raamatullisista asioista, kuten Peräilmasta.

Yksikään Raamatun kirjoittaja ei puhunut piereskelystään. Miksi sinä teet niin raamatunvastaisesti?
        Lähetyskäskyn kuuluu levittää sanaa, miksi et tee sitä?

• Anonyymi kirjoitti:

Yksikään Raamatun kirjoittaja ei puhunut piereskelystään. Miksi sinä teet niin raamatunvastaisesti?
        Lähetyskäskyn kuuluu levittää sanaa, miksi et tee sitä?

Sinä luet väärin tulkittua raamattua, ja kaiken lisäksi senkin ymmärät väärin. Kaikki raamattusatuilijat laskivat Peräilmaa onaniakammioissaan ja käyttivät kiertoilmaisuja Peräilmasta. Kuten esimerkiksi jehova, jeesus, pelastus … Ja jotkut ovat jopa väärennelleet raamattusatukirjaa ihan mielin määrin kuten esimerkiksi jt Uuden huuhaan satukirja.
        Minä levitän Peräilman ilosanomaa. Se onkin levinnyt kiitettävästi joka maailman kolkkaan missä vain on ihmisiä. Ja myös lukuisat karvaiset luontokappaleet päästelevät Peräilmaa ympäri maapalloa.

• Anonyymi
        kookoo5 kirjoitti:

Sinä luet väärin tulkittua raamattua, ja kaiken lisäksi senkin ymmärät väärin. Kaikki raamattusatuilijat laskivat Peräilmaa onaniakammioissaan ja käyttivät kiertoilmaisuja Peräilmasta. Kuten esimerkiksi jehova, jeesus, pelastus … Ja jotkut ovat jopa väärennelleet raamattusatukirjaa ihan mielin määrin kuten esimerkiksi jt Uuden huuhaan satukirja.
        Minä levitän Peräilman ilosanomaa. Se onkin levinnyt kiitettävästi joka maailman kolkkaan missä vain on ihmisiä. Ja myös lukuisat karvaiset luontokappaleet päästelevät Peräilmaa ympäri maapalloa.

Olet typerä ja samalla leimaat muutkin ateistit kaltaiseksi!

• Anonyymi kirjoitti:

Olet typerä ja samalla leimaat muutkin ateistit kaltaiseksi!

HOHOHOHOHO! Ja kaltaisesi satuolentoihin uskovako on ei-typerä?? HOHOHOOHO!
        Katsos, juttu on sillä tavalla, että et vain ymmärrä. Sinun käsityskykysi ei yksinkertaisesti riitä kookoo5 juttuihin. Sori.

• Anonyymi

" mikä on Jumalan hyvä ja otollinen ja täydellinen tahto. Roomalaisille 12:2 "

Ja jatko:

12:3 Sillä sen armon kautta, mikä minulle on annettu, minä sanon teille jokaiselle, ettei tule ajatella itsestänsä enempää, kuin ajatella sopii, vaan ajatella kohtuullisesti, sen uskonmäärän mukaan, minkä Jumala on kullekin suonut.

Kun taas vartiotorniseura on hosunut ja ajattelemattakin julkaissut vartiotorniloita, joita on sitten määrännyt hävitettäväksi, vailla nöyryyttä, salatenkin asiata.

Esim.
      1921: rokotukset kiellettiin
      1952: rokotteet sallittiin

1993: Neuvostoliitto ei ole enää Danielin kirjan Pohjoisen kuningas
      -Neuvostoliitto oli valtio, 1993 jo lakannut, hajonnut. Kuningas on henkilö
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_Jehovan_todistajien_oppimuutoksista

Ja Room. 12:10 Olkaa veljellisessä rakkaudessa helläsydämiset toisianne kohtaan; toinen toisenne kunnioittamisessa kilpailkaa keskenänne.

-Missä mökötys ? vain vartiotorniseurassa, ja opettamissaan vartiotornikaupittelijoissa.

• Anonyymi

Kartamme ja ei rokotuksia, on Raamatun kehotus!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kartamme ja ei rokotuksia, on Raamatun kehotus!

Tämä on todella Raamatun kehoitus!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on todella Raamatun kehoitus!

Ateisteja kiinnostaa vain maailman humpat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ateisteja kiinnostaa vain maailman humpat

Lahkolaisia kiinnostaa raamatunvastainen usko!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lahkolaisia kiinnostaa raamatunvastainen usko!

Näin käy kun ei itse lue Raamattua, juostaan vain lahko lauman perässä!

• Anonyymi

Pyrkikää siihen raamatunmukaisesti!

• Anonyymi

Kyllä vaan, ei ole muuten mitään järkeä uskoa

• Anonyymi

Vain JT palvoo hengessä jatotuudessa

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6294
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3252
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2566
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2198
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      355
      1788
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1696
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1480
    8. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1413
    9. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1392
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1368
    Aihe