Ennen kuin kukaan voi rakastaa ja kunnioittaa mitään persoonaa, hänen on tiedettävä, millainen tämä todellisuudessa on. Voidaksesi omistaa Jumalalle hänen ansaitsemansa yksinomaisen antaumuksen sinun on TUTKITTAVA hänen Sanaansa ja VARMISTAUDUTTAVA siitä, mikä on Jumalan hyvä ja otollinen ja täydellinen tahto. Roomalaisille 12:2
Miten JT uskoo osa 5. JUMALAN PALVOMINEN HENGESSÄ JA TOTUUDESSA
21
272
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä vaan, se tarkoittaa sitä, että pakko pitää kiinni mitä vain Raamattu sanoo.
Se tarkoittaa sitä, että muita lahkoja on kartettava! Peräilmaa kannatta AINA tutkiskella, aivan kuten pavaali totesi kirjeessään borneolaisille,
- Anonyymi
Millä tutkit pieruasi?
Anonyymi kirjoitti:
Millä tutkit pieruasi?
jeesuksen kanssa tutkiskellaan aina sunnuntaisin. Ihan aistinvaraisesti.
- Anonyymi
kookoo5 kirjoitti:
jeesuksen kanssa tutkiskellaan aina sunnuntaisin. Ihan aistinvaraisesti.
Kysyin, millä tutkit pieruasi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyin, millä tutkit pieruasi
jeesus tutkii, ihan nenällään ja korvilllaan. Se on jeesuksesta kuulemma kivaa vaihtelua taivaan tylsyyteen.
- Anonyymi
kookoo5 kirjoitti:
jeesus tutkii, ihan nenällään ja korvilllaan. Se on jeesuksesta kuulemma kivaa vaihtelua taivaan tylsyyteen.
Miksi piereskelet ja teet siitä numeron?
Anonyymi kirjoitti:
Miksi piereskelet ja teet siitä numeron?
Niin katsos se on fysiologinen välttämttömyys, jonka jehova soi jokaiselle ihmiselle. Myös sinulle. Älä käytä väärin saamaasi jehovan lahjaa, vaan päästele riemumiellä ja kinttu koholla Peräilmaa. Ja naura päälle, sillä se pitää synkkyyden loitolla.
Minä niin tykkää keskustella raamatullisista asioista, kuten Peräilmasta.- Anonyymi
kookoo5 kirjoitti:
Niin katsos se on fysiologinen välttämttömyys, jonka jehova soi jokaiselle ihmiselle. Myös sinulle. Älä käytä väärin saamaasi jehovan lahjaa, vaan päästele riemumiellä ja kinttu koholla Peräilmaa. Ja naura päälle, sillä se pitää synkkyyden loitolla.
Minä niin tykkää keskustella raamatullisista asioista, kuten Peräilmasta.Yksikään Raamatun kirjoittaja ei puhunut piereskelystään. Miksi sinä teet niin raamatunvastaisesti?
Lähetyskäskyn kuuluu levittää sanaa, miksi et tee sitä? Anonyymi kirjoitti:
Yksikään Raamatun kirjoittaja ei puhunut piereskelystään. Miksi sinä teet niin raamatunvastaisesti?
Lähetyskäskyn kuuluu levittää sanaa, miksi et tee sitä?Sinä luet väärin tulkittua raamattua, ja kaiken lisäksi senkin ymmärät väärin. Kaikki raamattusatuilijat laskivat Peräilmaa onaniakammioissaan ja käyttivät kiertoilmaisuja Peräilmasta. Kuten esimerkiksi jehova, jeesus, pelastus … Ja jotkut ovat jopa väärennelleet raamattusatukirjaa ihan mielin määrin kuten esimerkiksi jt Uuden huuhaan satukirja.
Minä levitän Peräilman ilosanomaa. Se onkin levinnyt kiitettävästi joka maailman kolkkaan missä vain on ihmisiä. Ja myös lukuisat karvaiset luontokappaleet päästelevät Peräilmaa ympäri maapalloa.- Anonyymi
kookoo5 kirjoitti:
Sinä luet väärin tulkittua raamattua, ja kaiken lisäksi senkin ymmärät väärin. Kaikki raamattusatuilijat laskivat Peräilmaa onaniakammioissaan ja käyttivät kiertoilmaisuja Peräilmasta. Kuten esimerkiksi jehova, jeesus, pelastus … Ja jotkut ovat jopa väärennelleet raamattusatukirjaa ihan mielin määrin kuten esimerkiksi jt Uuden huuhaan satukirja.
Minä levitän Peräilman ilosanomaa. Se onkin levinnyt kiitettävästi joka maailman kolkkaan missä vain on ihmisiä. Ja myös lukuisat karvaiset luontokappaleet päästelevät Peräilmaa ympäri maapalloa.Olet typerä ja samalla leimaat muutkin ateistit kaltaiseksi!
Anonyymi kirjoitti:
Olet typerä ja samalla leimaat muutkin ateistit kaltaiseksi!
HOHOHOHOHO! Ja kaltaisesi satuolentoihin uskovako on ei-typerä?? HOHOHOOHO!
Katsos, juttu on sillä tavalla, että et vain ymmärrä. Sinun käsityskykysi ei yksinkertaisesti riitä kookoo5 juttuihin. Sori.
- Anonyymi
" mikä on Jumalan hyvä ja otollinen ja täydellinen tahto. Roomalaisille 12:2 "
Ja jatko:
12:3 Sillä sen armon kautta, mikä minulle on annettu, minä sanon teille jokaiselle, ettei tule ajatella itsestänsä enempää, kuin ajatella sopii, vaan ajatella kohtuullisesti, sen uskonmäärän mukaan, minkä Jumala on kullekin suonut.
Kun taas vartiotorniseura on hosunut ja ajattelemattakin julkaissut vartiotorniloita, joita on sitten määrännyt hävitettäväksi, vailla nöyryyttä, salatenkin asiata.
Esim.
1921: rokotukset kiellettiin
1952: rokotteet sallittiin
1993: Neuvostoliitto ei ole enää Danielin kirjan Pohjoisen kuningas
-Neuvostoliitto oli valtio, 1993 jo lakannut, hajonnut. Kuningas on henkilö
https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_Jehovan_todistajien_oppimuutoksista
Ja Room. 12:10 Olkaa veljellisessä rakkaudessa helläsydämiset toisianne kohtaan; toinen toisenne kunnioittamisessa kilpailkaa keskenänne.
-Missä mökötys ? vain vartiotorniseurassa, ja opettamissaan vartiotornikaupittelijoissa.- Anonyymi
Kartamme ja ei rokotuksia, on Raamatun kehotus!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kartamme ja ei rokotuksia, on Raamatun kehotus!
Tämä on todella Raamatun kehoitus!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on todella Raamatun kehoitus!
Ateisteja kiinnostaa vain maailman humpat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ateisteja kiinnostaa vain maailman humpat
Lahkolaisia kiinnostaa raamatunvastainen usko!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lahkolaisia kiinnostaa raamatunvastainen usko!
Näin käy kun ei itse lue Raamattua, juostaan vain lahko lauman perässä!
- Anonyymi
Pyrkikää siihen raamatunmukaisesti!
- Anonyymi
Kyllä vaan, ei ole muuten mitään järkeä uskoa
- Anonyymi
Vain JT palvoo hengessä jatotuudessa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368