Jos HALUAMME elää ikuisesti Jumalan uudessa maailman ajassa, niin meidän täytyy tunnustaa tosi seurakunta eli kirkko ja sen perustus, viitaten niihin Jeesus sanoi:
Matteus 16:18
Mikä on tämä seurakunta ja mikä on se kallio, jolle se on perustettu ?
Raamattu antaa meille OIKEAT vastaukset.
Vaikka monet nimittävät rakennuksia, joihin ihmiset kokoontuvat jumalanpalveluksiin, ” “kirkoiksi “, niin tiedätkö, ettei Raamattu missään käytä niistä sitä nimitystä ? Raamatussa sana ” Kirkko ” sikäli kun se jossakin raamatunkäännöksessä esiintyy, viittaa AINA IHMISIIN, todellisuudessa ihmisjoukkoon eli seurakuntaan
Filemonille 2.
Miten JT uskoo osa 6. TOSI SEURAKUNNAN JA SEN PERUSTUS RAAMATUN VALOSSA
24
255
Vastaukset
- Anonyymi
Suomessa on vain yski tosi seurakunta, ne on JT, kaikki muut lahkot eksyttää, sen todistaa Raamattu.
Näin käy kun itse ei lue Raamattua!- Anonyymi
Käy sääliksi näitä miljardeja eksytettyjä!
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa tuo sana ”yski”?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoittaa tuo sana ”yski”?
Ymmärrän, vaikea arvata mitä sanaa tuossa tarkoitetaan, se on yksi!
- Anonyymi
Köh köh.
- Anonyymi
Lopeta tupakointi, loppuu köhinät!
Kaiken perusta raamatun mukaan on Peräilma.
- Anonyymi
Säilötkö pierua jonnekkin?
Anonyymi kirjoitti:
Säilötkö pierua jonnekkin?
Kyllä. raamatun väliin. Samankaltaisesti kuin aikoinaan kerättiin kasveja kirjan sivujen väliin.
- Anonyymi
kookoo5 kirjoitti:
Kyllä. raamatun väliin. Samankaltaisesti kuin aikoinaan kerättiin kasveja kirjan sivujen väliin.
Lasitölkissä säilyy paremmin, siitä on sitten tarpeen tullen sinun nuuskia!
Anonyymi kirjoitti:
Lasitölkissä säilyy paremmin, siitä on sitten tarpeen tullen sinun nuuskia!
Jaa. Kait sitten kokeneena tiedät.
- Anonyymi
Kirjeessä Filemonille on vain yksi luku "Filemonille 2" ?
Mutta mikä on ongelmana aloittajalla ?
pitäisikö valtakunnansali nimittää uudestaan, kirkoksi ?
Mutta kirkkoahan pidetään kristillisen uskon pyhättönä.Filemon oli raamatun mukaan -ja tase russelin mukaan myös- aika haka päästämään Peräilmaa. Hän asui Kalossin kapungissa, jossa oli keksitty kautsukalossit ensimmisellä vuosisadalla. Ne oli valmistettu parhaasta Borneon kautsusta. Filemonin kälyn kumminkaima oli ne keksinyt ja hän perusti kalossitehtaan, jonka tuotantoa vietiin ympäri suurta Rooman valtakuntaa. Myös paavali lähetti kirjeen kalossilaisille, jotta hänkin saisi ikiomat kautsukalossit.
- Anonyymi
heheheh he ovat supereksyttäjiä hellareitten kanssa!
- Anonyymi
kookoo5 kirjoitti:
Filemon oli raamatun mukaan -ja tase russelin mukaan myös- aika haka päästämään Peräilmaa. Hän asui Kalossin kapungissa, jossa oli keksitty kautsukalossit ensimmisellä vuosisadalla. Ne oli valmistettu parhaasta Borneon kautsusta. Filemonin kälyn kumminkaima oli ne keksinyt ja hän perusti kalossitehtaan, jonka tuotantoa vietiin ympäri suurta Rooman valtakuntaa. Myös paavali lähetti kirjeen kalossilaisille, jotta hänkin saisi ikiomat kautsukalossit.
Kerro omin sanoin millaiselta peräilmasi haisee!
- Anonyymi
kookoo5 kirjoitti:
Samalta kuin jeesuksen.
Tarvitset suljetun talon hoitoa!
- Anonyymi
On johdatusta, että JT ovat sen tehneet raamatunmukaisesti!
- Anonyymi
Tyhjistä sanoista varoitellaan. Raamatun selvä ohje lukijalleen, jota ei ymmärretä. Mikään kirja ei ole pyhä. Sormi joka osoittaa kuuta ei ole kuu. jne.
Opimme tyhmiksi ja ohjaudumme väärälle polullekin tienviittojen mukaan. Lukekaa kirjojanne, mutta älkää sokeutuko ja kuuroutuko niiden vuoksi. Jos nimittäen näette ja kuulette niitä ennen.- Anonyymi
Taas tyhjä tynnyri kumisi!
- Anonyymi
Aloittaja on aivan oikeassa!!!
Mikä on tämä seurakunta ja mikä on se kallio, jolle se on perustettu ?
Raamattu antaa meille OIKEAT vastaukset.
Vaikka monet nimittävät rakennuksia, joihin ihmiset kokoontuvat jumalanpalveluksiin, ” “kirkoiksi “, niin tiedätkö, ettei Raamattu missään käytä niistä sitä nimitystä ? Raamatussa sana ” Kirkko ” sikäli kun se jossakin raamatunkäännöksessä esiintyy, viittaa AINA IHMISIIN, todellisuudessa ihmisjoukkoon eli seurakuntaan
Filemonille 2. - Anonyymi
Se ONNISTUU VAIN JT kanssa nykyään, niin kovaa on Ollut eksytys
- Anonyymi
Siihen kykenee vain JT
- Anonyymi
Raamatun valoa jakaa vain JT!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579