Miten JT uskoo osa 10. JUMALAN SUUREMMOISET SIUNAUKSET LÄHELLÄ

Anonyymi-ap

Haluaisitko elää rauhassa ja onnessa! Haluaisitko itsellesi ja omaisillesi hyvää terveyttä ja pitkää ikää? Haluaisitko nähdä pahuuden ja kärsimyksen loppuvan? Jokainen vilpitön ihminen haluaa tällaista. Kuitenkin väkivalta, rikollisuus, nälkä ja sairaudet lisääntyvät nykyään maapallon kaikissa osissa. Miksi maailma on niin täynnä ahdistusta? Mitä se kaikki merkitsee? Onko mitään järkevää syytä uskoa olosuhteitten todella korjautuvan meidän elinaikanamme?
ON, tällaiseen toivoon on todella syytä, ja se on SELVÄSTI esitetty kirjassa, joka on julkaistu useammalla kielellä kuin mikään muu kirja maailmassa. Tämä kirja on Raamattu. Se kertoo Jumalan päättäneen perustaa täysin uuden maailman ajan ihmiskunnan hyväksi. Jos sinun vallassasi olisi lopettaa nämä olosuhteet, jotka aiheuttavat niin paljon murhetta, etkö tekisi sitä? Tietysti! Tulisiko meidän sitten ajatella, ettei ihmiskunnan Luoja lopettaisi niitä? Raamattu kertoo meille, että Jumala on rakkaus.
1. Johannes 4:8

21

275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näin todellakin on:
      Tämä rakastava taivaallinen Isä tietää varmasti, mitä ihmiskunta tarvitsee. Hän pystyy täyttämään nuo tarpeet, ja hän tulee varmasti myös täyttämään ne, sillä psalmeissa ja Mooseksen kirjassa sanotaan Jumalasta:
      Psalmit 145:16
      5. Mooseksen kirja 32:4

• Anonyymi

Ihanaa Paratiisissa vain JT ja juutalaiset!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa Paratiisissa vain JT ja juutalaiset!

Mutta miksi iloiset JT ovat niinkin keskimääräisen ahdistuneita, rauhattomia, onnettomia ja surullisia elämänsä eri vaiheissa ja janassa.

Vaivat, vastoinkäymiset, onnettomuudet ja sairaudet ei heitä karta ateisteja ja lahkolaisia enempää tai vähempää.

Keskimäärin kaikki iloiset JT myös kuolevat lopulta eri syistä, lapsina, nuorina, aikuisina ja vanhuksina. Kuten maailmallinen valtaväestökin.
        Miksi näin on?

• Anonyymi

Tämä koskee Paratiisi aikaa.
      Nyt elämme sitä aikaa, että uskomalla JT tavalla, pääsemme mukaan Paratiisiin!

• Anonyymi

Raamatunvastaista saatanallista eksytystä

• Anonyymi

Matt. 24:14 Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, kaikille pakanoille todistukseksi; ja silloin tulee loppu.

Niin, kristityt toimivat lähetyssaarnaajina.

Intiasta vartiotonriseura purki painokoneensa kun maan verottaja lähetti laskun, vaikka

Markus 12:14 "Opettaja, me tiedämme, että sinä olet totinen etkä välitä kenestäkään, sillä sinä et katso henkilöön, vaan opetat Jumalan tietä totuudessa. Onko luvallista antaa keisarille veroa vai ei?
      12:15 Tuokaa denari minun nähdäkseni."
      12:16 Niin he toivat. Ja hän sanoi heille: "Kenen kuva ja päällekirjoitus tämä on?" He vastasivat hänelle: "Keisarin".
      12:17 Jeesus sanoi heille: "Antakaa keisarille, mikä keisarin on,

Ja
      Intiassa puhutaan 447 eri kieltä
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Intian_kielet

Vartiotorni ilmoituksensa mukaan painetaan 414 kielellä.

Vartiotorniuskonto ei edes yritä oman uskontonsa saattamista kaikkien kansojen tiedoksi, mikä on Raamatun ja kristittyjen edellytys maailmanlopun tulemukselle

Eri uskonnot kun ovat.

• Anonyymi

Paratiisi aika koittaa pian vain JT ja suurimmalle osalle juutalaisille!
      Pieni joukko on jo mennet aikoja sitten taivaaseen

• Anonyymi

Pieni joukko tarkoittaa alkuseurakunnan juutalaisia!

• Anonyymi

Koskee vain JT ja juutalaisia.
      Loput ovat saatana eksyttänyt puolelleen!

• Anonyymi

Sinulta on kysytty perusteluja tuolle juutalaisasialle. Se ei vastanne nimittäin virallista Jt-linjaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulta on kysytty perusteluja tuolle juutalaisasialle. Se ei vastanne nimittäin virallista Jt-linjaa.

Juutalaisasia kuuluu Jumalalle, ei JT!
        JT ja juutalaiset tapaavat paratiisissa!

• Anonyymi

Suuuremmmmoiset Peräilmasiunaukset ovat lähellä. Kuten palopäällikkö Kutvonen kertoo kirjeessään paavalille. -kookoo5

• Anonyymi

Mainosvaltuutettu sepustaa satuja.
        2.Piet.3:10.Maa palaa ja kaikki mitä siihen on tehty.
        Siinä on sinun paratiisisi.

• Anonyymi

Mainosvaltuutettu unohtaa kertoa vartiotorniparatiisin ihanat paskonkorjaukset.
      Maapallo on harmagedonin jälkeen supersaatainen paikka. 8 miljardia ihmisraatoa+ eläimet+ saasteet ympäri maapallon.
      Nuo puhdistustyöt kestävät ainakin 500 vuotta. Sinne vain hommiin.
      Helpompaa olis uskoa mitä Raamattu sanoo.
      2 Piet. 3: 10. " . . . maa palaa ja kaikki mitä siinä on tehty."
      Jumala luo uuden taivaan ja maan.
      Mutta kun ei kelpaa niin ei kelpaa.

• Anonyymi

Mihin Jumala hävittää tämän planeetan missä nyt elämme????
        Raamattu ei puhu siitä sanakaan!

Lopettakaa ihmitekoiset huuhaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin Jumala hävittää tämän planeetan missä nyt elämme????
        Raamattu ei puhu siitä sanakaan!

Lopettakaa ihmitekoiset huuhaa!

Maa tulee pysymään aina ja asuttuna!
        Mutta ilman lahkolaisia ja ateisteja

• Anonyymi

Uusi uskonpuhdistus on alkamassa. Uskovaiset paljastavat joukoissaan olevat pedofiilit ja kaappihomot. Vain siten he lunastavat itselleen taivaspaikan.

• Anonyymi

Paljastuksilla ei kukaan pelastu koska Jumalaa tietää jokaisen ihmisen mikä se on.

• Anonyymi

Just joo

• Anonyymi

Anonyymi 2024-09-24 01:05:07

"Paratiisi aika koittaa pian vain JT"

Matt. 5:20 Sillä minä sanon teille: ellei teidän vanhurskautenne ole paljoa suurempi kuin kirjanoppineiden ja fariseusten, niin te ette pääse taivasten valtakuntaan.

Matt. 7:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Jehova, Jehova!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.

Matt. 10:7 Ja missä kuljette, saarnatkaa ja sanokaa: 'Taivasten valtakunta on tullut lähelle'.

• Anonyymi

Ne ovat todella lähellä, puhutaan alle 50 v

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      117
      6096
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4217
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2120
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1892
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      144
      1819
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe