Mitä sanotte kirjoittajasta joka arvioi ja arvostelee muita

Anonyymi-ap

mutta ei koskaan kerro itsestään yhtään mitään?

32

272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hän toimii järkevästi. Ei tällä palstalla kannata itsestään mitään kertoa ja antaa lyömäasetta muille kirjoittajille.

      • Anonyymi

        Mutta hän saa itse lyödä muita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta hän saa itse lyödä muita?

        Ei saisi, mutta jos näin käy, niin saa vain syyttää itseään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta hän saa itse lyödä muita?

        Lyö takaisin


    • Anonyymi

      Tämä on keskustelupalsta, jossa keskustellaan asioista ja jossain määrin myös niistä julkisuudessa olevista henkilöistä, jotka julkisesti ottavat kantaa asioihin.
      Ei palstan tarkoituksena ole olla mikään seuranhakupaikka, jossa täytyisi kertoa itsestään yhtään mitään. Ja kuten tuossa eräs vastasi, ei kannata kertoa itsestään mitään ja antas muille kirjoittajille lyömäasetta arvosteluun.

      • Anonyymi

        Kyllä omien arvojen kertominen on ihan paikallaan kun muita arvostelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä omien arvojen kertominen on ihan paikallaan kun muita arvostelee.

        Varmasti, mutta ei kuitenkaan mikään vaatimus.


    • Anonyymi

      Fiksu tyyppi. Kaikki jotka haluaisiat tietää hänestä jotakin, keksivät kuitenkin itse sopivat detaljit.

    • Anonyymi

      Tarkoitat ilmeisesti aitolaista. No hän on ala-arvoinen ja tasapainoton tyyppi joku heikko henkinen reppana.

      • Anonyymi

        Sinusta puhutaan, Repe.


    • Anonyymi

      Ei kai kukaan anna mitään tietoja itsestään. Ei jokainen ole edes se mitä esittää
      Ei tämä ole mikään totta puhuvien alusta

    • Anonyymi

      En sano hänestä mitään ja ehkä hänkin voisi keskittyä tarkastelemaan mitä ihmiset sanovat asioista.

    • Anonyymi

      jos se on jeesus ja pitää sen omana tietonaan 🤣

      • Anonyymi

        Tai ehkä on ihan jumala, kuka tietää.
        Tai on edustaa pirua


    • Anonyymi

      arvostelee muita suhteessa kehen ?

    • Anonyymi

      Mitä sanotte kirjoittajasta joka arvioi ja arvostelee muita, mutta ei koskaan kerro itsestään yhtään mitään?"

      Öh, niin ku, ethän itsekään kerro mitään itsestäsi. Tuntuu myös, että arvioit ja vähän myös arvostelet muita. Tämä oli minun arvio. Arvostelen sinua koska toimit tekopyhästi!

      Olen konservatiivinen kristitty, käyn Kansanlähetyksen messussa, vastustan kirkon maallistumista, naispappeutta, homovihkimisiä ja aviorikoksen tehneiden uusia kirkkohäitä. Koska kerroin itsestäni jotain, minua ei voi syyttää.

      • Anonyymi

        Kristitty voitti wokettajan 10-0!


    • Anonyymi

      Sanoisin, että kuuluu kirkkoon ja on keskimääräistä pitkäkarvaisempi.

    • Anonyymi

      Minä olen välillä kristitty ja kuulun kirkkoon, välillä ateisti, oikeistolainen, vassari, nainen , mies, hetero, homo.
      Ym ym, millä päällä satun olemaan.
      Kaikki päivät ovat erilaisia

      • Anonyymi

        Sinunkaltaisia kutsutaan trolleiksi (vanhoille tiedoksi, sinä tiedät).
        Trollin takana on todellinen henkilö, joka on luonut itsestään tällaisen skitsofreenisen sivupersoonan. Todellisuus paistaa silti läpi aina jollain tapaa, jos kirjoittelee enemmän. Mikä on moraali - moraalitonta huutelijaa ei jaksa kuunnella kukaan. Ennen pitkää tällainen trolli ottaa kuonoon ja tulee mitätöidyksi.


      • Anonyymi

        Hyi, etkö tiedä, että ei ole sopivaa olla homo? Se on syntiä luterilaisuus-palstalla. Mutta tietysti se on jokaisen oma valinta mitä haluaa olla.


    • Anonyymi

      Anonyymifoorumi ei toimi samalla tavalla kuin kasvokkain keskustelu.
      Itseä ei korosteta, vaan asiaa. Kirjoituksen sisältö ratkaisee. Vieläpä teksti kerrallaan! Kirjoittajasta ei tarvitse olettaa mitään. Ei tarvitse olettaa, että tuntee toista ollenkaan.

      • Anonyymi

        Tämä on älykäs kommentti. Harvinaista herkkua tällä palstalla.


    • Anonyymi

      Aloittaja. Sellainen kirjoittaja purkaa pahaa oloaan. Jos kyse on siitä että arvostelee luterilaisten palstalla luterilaista uskontoa, viittaa siihen että hänellä on etsikkoaika mikä tarkoittaa että Jumala kolkuttelee hänen sydäntään ja kutsuu luokseen mutta arvostelija ja moittija ei sitä vielä tiedä eikä välttämättä tule koskaan tietämäänkään. Eikä haluakaan. Näin hyökkäys ja solvaus on hänelle parempi toiminta. Hän ei halua kertoa itsestään koska sisällä kuohuu ristiriita, joka ehkä helpottaa toisen elämänkatsomusta solvaamalla. Jokainen tehköön tavallaan. Minä uskovana kirjoitan vaikka että

      Meillä on vain yksi Jumala. Hänestä on kaikki lähtöisin ja hänen luokseen me olemme matkalla. Hänen välityksellään on kaikki luotu, myös meidät.

      • Anonyymi

        En väitä mitään. MIstä muuten päättelet että tiedät asian minun uskonnollisuudestani tai uskonnottomuudestani noin varmaksi?


      • Anonyymi

        Sellainen mielipide siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellainen mielipide siellä.

        Niinpä, hän arvioi ja arvostelee muita. Hyi häntä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En väitä mitään. MIstä muuten päättelet että tiedät asian minun uskonnollisuudestani tai uskonnottomuudestani noin varmaksi?

        Uskovat tietää aina, turhaa väittää vastaan, jäät alakynteen kun piru pusikkoon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskovat tietää aina, turhaa väittää vastaan, jäät alakynteen kun piru pusikkoon

        Uskovat ovat oikeassa.


    • Anonyymi

      Edellä on hyvä kommentti:"Jos arvostelee luterilaispalstalla uskontoa, niin Jumala kolkuttelee."

      No kyllä - totta vieköön! - uskontohan perustuu Jeesuksen uhrikuoleman palvontaan kidutettuna ja kirottuna tosi Jumalana, ettei tarvitse vastata itse omista pahoista teoistaan!

      Sietäisi Jumalan Jeesuksen ohella, kolkuttelevan vähän useampaakin, tästä brutaalista sijaiskärsimyys ja kiroukseen perustuvasta uhrikulttiopista, jonka Jumalaa Jeesus jo Raamatussa sanoo Saatanaksi ja kaiken valheen isäksi. Voi Luoja!

      • Anonyymi

        Mutta ei tietenkään saa arvostella - eihän Jeesus tietenkään voinut tietää mitään 2000 vuotta sitten lapsia uhreikseen vaativasta juutalaisten Jumalasta, tai juutalaisten syntiopin syntikiristyksistä lunastusmaksun maksamisesta, että esikoispojan henki säästettäisiin.

        Tämä riitti on juutalaisilla vielä tänä päivänäkin. Lapsi viedään ruokatarjottimella papin eteen kultakorujen seassa ja papille maksetaan lunastusmaksu - ruokatarjottimella, koska nämä lapset myös syötiin.

        Eikä tietenkään saa sanoa tyhmiksi tai idiooteiksi tai hulluiksi niitä, jotka Jeesuksen kiroamisen palvonnalla tosi Jumalana kuvittelevat menevänsä taivaaseen, vaikka heidät siunataankin vainajina ilman sielua fyysiseen ylösnousemukseen koko maailman viimmeisenä päivänä maailmanpalonliekkeihin.

        Mihin muuten se teidän sielunne katosi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ei tietenkään saa arvostella - eihän Jeesus tietenkään voinut tietää mitään 2000 vuotta sitten lapsia uhreikseen vaativasta juutalaisten Jumalasta, tai juutalaisten syntiopin syntikiristyksistä lunastusmaksun maksamisesta, että esikoispojan henki säästettäisiin.

        Tämä riitti on juutalaisilla vielä tänä päivänäkin. Lapsi viedään ruokatarjottimella papin eteen kultakorujen seassa ja papille maksetaan lunastusmaksu - ruokatarjottimella, koska nämä lapset myös syötiin.

        Eikä tietenkään saa sanoa tyhmiksi tai idiooteiksi tai hulluiksi niitä, jotka Jeesuksen kiroamisen palvonnalla tosi Jumalana kuvittelevat menevänsä taivaaseen, vaikka heidät siunataankin vainajina ilman sielua fyysiseen ylösnousemukseen koko maailman viimmeisenä päivänä maailmanpalonliekkeihin.

        Mihin muuten se teidän sielunne katosi?

        Mikä sielu, missä kuka


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe