Varo tumman oloisia takseja

Anonyymi-ap

> Tämän ja viime vuoden aikana Helsingin poliisiin on kirjattu yhteensä
> lähes 50 rikosilmoitusta, jossa taksinkuljettajaa epäillään
> seksuaalirikoksesta.

Yleisesti suomalaisten ja helsinkiläisten on kuitenkin syytä olla kiitollisia ulkomailta tulleille taksikuskeille. Suomalaiset eivät enää suostu taksia ajamaan, mutta ulkomaalaisille tämä ammatti kelpaa. Ilman ulkomaalaisia kuskeja kukaan ei saisi taksia allensa enää.

Nuo muutamat, naisten kokemat väärinymmärtämiset, ne ovat kuitenkin vain mitättömän pieni osa koko Helsingin taksiliikenteen volyymistä.

16

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En käytä kyseenalaisia palveluja.

    • Anonyymi

      Se on jäävuoren huippu. Lisäksi ne sadat tapaukset, joita ei ole ilmoitettu.

    • Anonyymi

      Vain idiootti menee matun kyytiin.

    • Anonyymi

      Musta kuski, ja se on musta lähitulevaisuus kyytiin hairahtuneelta valkoiselta naiselta,

      • Sama että' kaikki valkoista naisia ovat enkeli
        Jos naiset itse ei halua ei kuka voi kuista
        mutta maailmasta halpaa miehet myös halpoja naisia


      • Anonyymi

    • No ainakin me uskomme kirjoita meidän nimi kuka sinä olet pelkuri istut tietokone takana olen varma et uskalla mennä yksin wc

    • Anonyymi

      Yksikin rikos- ja rikollinen, on liikaa.
      Sinä jos kuka, on typillinen rikollisuuden, pienenkin, hyssyttelijä. Sinun kaltaisia on jopa eduskunnassa. HÄPEÄ.
      Itse olen ollut matun kyydissä, kerran jouduin opastamaan osoitteeseen, johon olin menossa. Muuten on ollut asianmukaista palvelua. Johtuuko siitä, että olen mies.
      Viimeksi oli suomalainen, alanammattilainen kuski.

    • Anonyymi

      Missä matu, siellä ongelma.

      • Anonyymi

        Riippuu uskonnosta onko seksi lasten kanssa hyväksyttävää. Monien on vaikea hyväksyä, että Aisha oli vasta 9-vuotias, kun heidän profeettansa oli seksuaalisuhteessa hänen kanssaan. Arvostetuimmat Hadithit sekä islamilaiset tiedemiehet historian aikana kuitenkin todistavat Aishan olleen 6-vuotias kihlautuessaan ja 9-vuotias aloittaessaan sukupuolielämän Muhammedin kanssa.

        Muhammedin sunna eli elämäntyyli on johtanut hyväksyttävään lasten seksuaaliseen hyväksikäyttöön islamilaisessa maailmassa.


    • Anonyymi

      YLE uutisissa joku kansallisen tason ymmärtäjätäti sanoi, että hän kieltäytyy ajattelemasta tätä yhtään suomalaiset versus ulkomaalaiset asiana.

      Hän ehdotti jonkinlaisen selvitystyöryhmän perustamista, että saadaa selviteltyä miksi mukaulkomaalaisia taksiraiskureita olisi tuossa tutkimuksessa enemmän kuin suomalaisia. Tutkimus pitää saada oikaistua.

      • Anonyymi

        Tyypillinen sekopää, joka kyseenalaistaa poliisin kertomat tiedot. Se ei ole mikään tutkimus, vaan fakta. Noita tyyppejä on paljon, jotka saavat rahansa mamutusbisneksellä.


    • Anonyymi

      Moktar gubta aloitus
      Vihan lietsonta

      • Anonyymi

        Äitisikö sen sinulle kertoi?


    • Anonyymi

      Ajan omalla autolla. Ei kiinnosta. Taksia en koskaan tarvitse mihinkään.

    • Anonyymi

      Jos karhusta saadaan havainto, ja se paikallistetaan, eläin pyritään ensisijaisesti karkottamaan pois rakennetusta ympäristöstä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe