Kova on viha yrittäjiä kohtaan Li Andersonilla.

Anonyymi-ap

Brysselissä innostui kovasti kuullessaan Mäkelän kommenteista yrittäjistä.
Perussuomalaisenkin kommentit kelpaa alustaksi ,kun on kyse Liin vihaamista yrittäjistä.
Mistä näin kova viha kumpuaa?

12

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitään vihaa ei ole? Kyse on siitä totuudesta, että tähän saakka on syytetty vain työntekijöitä. On totta myös se, että Suomesta myydään ulkomaille hyviä firmoja liian helposti.

      Olisi paljon asioita korjattavana. Mutta jos katsoo näitä muutamia toimitusjohtajia firmoissa, on kyllä tehty suuria virheitä. Esim Nokia on kyllä surkeasti hoidettu esimerkki. Tämä Pekka Lundmark tuhosi tätä ennenkin firmoja. Entä Neste? Paljon ei voi kehua Fortumin toimia jne jne.

      Andersson paukauttaa aina osuman napakymppiin!

      • Anonyymi

        Osuman napakymppiin ja Putinin ryhmässä ollessaan. Liin rusinaivoilla ei mitään rakenneta.


    • Anonyymi

      Osu siinä mielessä,että on juurikin Li Andersonin vihan kohde on yritykset yleensä.
      Toinen suuri viha on Suomen maaseutua ja maanviljelijöitä kohtaan ilmiselvää.
      Nyt kun vasemmiston suurin vihan kohde Keskusta rämpii,niin käy vaikka persujen puolustaminen,jotta Keskustan kannatus pysyisi alhaisena.
      Parilla prosentilla ehkä KankiK saa kannatusta ylös,ei sen enempää.

      Turhaan menee siinäkin kommunisti Liiiin energia,vahtiessa kepun kannatuslukuja.

      • Anonyymi

        Kylläpä Li on fiksu.


    • Anonyymi

      Miksihän Persu Mäkelä, kokoomuksen käsikassara, vihaa yrittäjiä ?

    • Anonyymi

      Hyvä juttu. Kannattaa ehdottomasti tuoda julki, miten typerää porukkaa Suomen hallituksen kaksi pääpuoluetta ovat. Hyvä Li !

    • Anonyymi

      Vihasi tai ei. Li on kuitenkin fiksuin ja osaavin poliitikko Suomessa tällä hetkellä. Muut rämpivät kaukana takana. Ja sekös oikeistolaisia keljuttaa. Niin varmaan sinuakin , ketjun aloittaja ?

      • Anonyymi

        Mikä on Li osaaminen? Kertokaa hyvät ihmiset......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on Li osaaminen? Kertokaa hyvät ihmiset......

        Onhan LI:llä tavallisesta työelämästä 6kk kokemusta ja kukaan ei halua häntä palkata politiikan ulkopuolella,miksihän? Marinin tavoin omaksunut kapitalismin opit synnyttämällä kakaran kiekkomiljonäärille,sai näin itselleen elättäjän.


    • Anonyymi

      Kansa äänesti huutajan pois Brysseliin.

    • Anonyymi

      Li Andersson on paras! Eipä sille nyt muutakaan voi.

    • Anonyymi

      Sosialismin propaganda on sokaissut tämänkin daamin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe