Onko ketään lapualaasia ollut mukana? https://www.is.fi/digitoday/tietoturva/art-2000010692803.html
Byteswap huijaus
28
2099
Vastaukset
- Anonyymi
Tottakai on lapualaasia ollu isosti
- Anonyymi
Onko tehty isoa tiliä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tehty isoa tiliä?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18590492/tasta-pelirahaa-helposti-tule-mukaan!😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tehty isoa tiliä?
35 euron sijoitus näkyi olevan ,,takaisin 45 eruoa ja risat ,,,no jos rahaa haluaa tehdä triplaamalla pääoman niin se tehdään riskittömästi ja lain sallimin keinoin ihan muilla tavoin ps ! kokemusta on ja raha juoksee ,minä en !
- Anonyymi
Eikö osa oo saanu toisten rahoja nostella.
- Anonyymi
Onko kellään tietoa ketä lapualaisia ollut mukana? Ja ketkä siihen on porukkaa värvännyt?
- Anonyymi
Kaikki tietää kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki tietää kyllä
ja ei huijaukses sinänsä mitään vikaa
sen tehtävä on huijata , ja sen se tekee - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sen tehtävä on huijata , ja sen se tekeeTotta. Valtio kusettaa?😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sen tehtävä on huijata , ja sen se tekeeHannu tulee vielä. https://embed.cloudycdn.services/good/media/081_f75d4714
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki tietää kyllä
Ketä Lapuan värvääjät ollu? Nehän pitääs mukiloora.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sen tehtävä on huijata , ja sen se tekeeOnko surullisen kuuluisa mööpelikauppias ollut taas asialla? Ketjukirjeillä aloitti 70-luvulla
- Anonyymi
Onko vieläkään tietoo ketä ollu? Muistisairas pappakin revitty mukaan.
- Anonyymi
Samoin Lappajärvellä otettu mun isovanhemmalta sijoitus tähän. Onko samaa haaraa kuin Lapualla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin Lappajärvellä otettu mun isovanhemmalta sijoitus tähän. Onko samaa haaraa kuin Lapualla?
Onko isoja summia?
- Anonyymi
Onko rikosilmoitukset jo tehty?
- Anonyymi
Onko rikosilmoitukset tehty?
- Anonyymi
Huijatut jäävät odottamaan voittoja, joita pitäisi tulla jokus tulevaisuudessa, ehkä jo 2030-luvulla...
Kyse on samasta asiasta kuin uskonlahkoissa, usko vaan, niin kaikki menee niin kuin johtajat sanovat.
- Anonyymi
Tyypillinen krypto-huijaus, siis osta kryptovaluuttaa, sen arvo nousee...
No, miksi sitä kenenkään kannattaisi edes myydä, jos sen arvo nousee... - Anonyymi
Joko mersun on vouti hakenut? Vai onko äiteen kummin kaiman nimissä.
- Anonyymi
Tehkää jo rikosilmoitus. Mä tein tänään.
- Anonyymi
Kuka ollut päävärvääjä?
- Anonyymi
Onko tietoa? Miksi kaikki vaikenee?liittyykö tähän pelkoa?
- Anonyymi
Liittyykö pelkoa?
- Anonyymi
Kumpi on tuottoisampi Byteswap vai Wincapita?
- Anonyymi
Onko kenelläkään mitään uutta tietoa? Itse olen rikosilmoituksen tehnyt.
- Anonyymi
Tehkää jo rikosilmoituksia. Värvärit on saatava vastuuseen.
- Anonyymi
Olen tehnyt rikosilmoituksen ja tänään poliisi otti yhteyttä. Asia etenee ja kuulustelut kuulemma aloitetaan. Menkää tekemään rikosilmoituksia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213600
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu303413Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt503371Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka513045Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1222849Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod212608Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1142332MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142145Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S281737IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1341370