valtuutettu pekka hetan saavutukset on täys nolla

Anonyymi-ap

valtuutettu ja siviilipalvelusmies pekka ei ole saanut mitään aikaiseksi valtuustossa. sai ääneni viimeksi mutta toi nahjus ei saa enää

25

278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä ne persut ole saaneet muuta kuin pahaa aikaan.Puolue on olemassa vain oman eliitin hillotolppien vuoksi.

      • Anonyymi

        Pekka on muuten työtön ja notkuu kaiket päivät kaljakuppiloissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pekka on muuten työtön ja notkuu kaiket päivät kaljakuppiloissa

        haapasellin kike kuskaa minkä pelikoneelta ehtii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        haapasellin kike kuskaa minkä pelikoneelta ehtii

        Maksut hoidetaan pimeästi


      • Anonyymi

        Vihervasemmistolle on tärkeämpää auttaa muslimeja kuin Suomen mummoja ja pappoja. Haluavat lisääkin muslimeja Suomeen .Väestönvaihtoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihervasemmistolle on tärkeämpää auttaa muslimeja kuin Suomen mummoja ja pappoja. Haluavat lisääkin muslimeja Suomeen .Väestönvaihtoa.

        Persutko ovat auttaneet?Moni mummo ja pappa kuolee kun ei ole vara ostaa lääkkeitä kok/pers roistojen ahneuden vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihervasemmistolle on tärkeämpää auttaa muslimeja kuin Suomen mummoja ja pappoja. Haluavat lisääkin muslimeja Suomeen .Väestönvaihtoa.

        "Vihervasemmisto" on kuitenkin aina tehnyt parannuksia mummojen ja pappojen elämään.Toisin on persujen laita jotka kokoomuksen puudelina leikkaavat mummojen ja pappojen asumistukia ja lääkekorvauksia.Samaan aikaan Orpo ja Purra saavat tuhansien eurojen veroalet ja kansainvälisille terveysjäteille työnnetään miljardeja veronmaksajien rahoja.Hävetkää kok/pers


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihervasemmistolle on tärkeämpää auttaa muslimeja kuin Suomen mummoja ja pappoja. Haluavat lisääkin muslimeja Suomeen .Väestönvaihtoa.

        hetta ei ole auttanut yhtään ketään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persutko ovat auttaneet?Moni mummo ja pappa kuolee kun ei ole vara ostaa lääkkeitä kok/pers roistojen ahneuden vuoksi.

        Vihervasemmisto oli hallituksessa 2011-2015 ja Suomen vanhuksilta ja lapsilta leikattiin ja samalla jaettiin eu tukipaketteja Kreikkaan jne.Hävetkää !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihervasemmisto oli hallituksessa 2011-2015 ja Suomen vanhuksilta ja lapsilta leikattiin ja samalla jaettiin eu tukipaketteja Kreikkaan jne.Hävetkää !!!

        ei ole totta


    • Anonyymi

      Hetan suuntautimisestakin liikkuu huhuja. Näitä tukee se että on sama puolue Tynkkysen kanssa ja ovat yöpyneet saman katon alla

      • Anonyymi

        Sehän on niitten oma asia mutta muuten persut ovat kyllä ihan pers**stä.Pelkällä paskan puhumisella ei kyllä asioita viedä parempaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on niitten oma asia mutta muuten persut ovat kyllä ihan pers**stä.Pelkällä paskan puhumisella ei kyllä asioita viedä parempaan.

        Eikä ole kun vaaleissa väittänyt olevansa hetero. Persut ovat kyllä varsinaisia nahjuksia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä ole kun vaaleissa väittänyt olevansa hetero. Persut ovat kyllä varsinaisia nahjuksia

        Olin itse joskus persujen jäsen lähdin menee kun kaikki asiat saneltiin ylhäältä


    • Anonyymi

      pekkaa ei ole koskaan naiset kiinnostanut

    • Anonyymi

      Persuista loistaa sellainen sisäsiittoisuus joka tulee vain pahenemaan koska kukaan fiksumpi tuskin lähtee persun kanssa sukua jatkamaan.

      • Anonyymi

        ei kukaan täyspäinen jaksa kuunnella perpanssin öyhötystä


    • Anonyymi

      Persut ovat hyvin edestettuina setassa

    • Anonyymi

      Miten ihmeessä mistään mitään ymmärtämätön hetta voisi muka saada jotain aikaiseksi?

    • Anonyymi

      Ovatko peke ja sebu rakastelleet?

      • Anonyymi

        Ai nu**ineet?Vaikea sanoa


      • Anonyymi

        lapinäijät on tunnetusti liian pienellä varustettuja ja sebu on tapolanmololla avarrettu


    • Anonyymi

      opettaa kuulemma herukan nuorpersuille polttopullojen tekoa

      • Anonyymi

        kuluuhan se päivä niinkin. pääasia onkuitenkin ryyppääminen


    • Anonyymi
      UUSI

      Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe