Ruokajakelut lopetettava

Anonyymi-ap

Ruokajakelut lopetettava kun noi passivoittaa ihmisiä ja mahdollistaa päihteiden käyttöä.Tukirahoja on pienennettävä niin hölmöä maksaa joutilaisuudesta.

24

230

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ilman hurstia ja myllypuroa menisi ruokaan 30€/vk. Säästyneellä rahalla coopsalkku ja smarttoppa🙏

    • Anonyymi

      Tiedätkö es edes miten tiukilla on pitkäaikaistyöttömät & sairaat Örpön ja Pörrän leikkausten jälkeen kuka on vakavasti sairastunut ja ei päästetä es eläkkeelle . Todella väsyttävä on lukea tuollaisia alloituksia kun itse sain vakavasti korona 2020 ja olin omilla ja olisin heittänyt veivit kämpällä ja on vielä myös muita terveys ongelmia.

    • Anonyymi

      Tyhjänpäiviset narinat lopetettava, kun se tekee ihmisestä mielenvikaisen ja mahdollistaa aressiivisuuden ja lihavuuden. Palkat heiltä pois ja lisättävä palkatonta työtä tai koulutusta ja pidennettävä työpäiviä 18 tuntiin, jotten jää aikaa näihin tyhjänpäiväsiin narinoihin,huuteluihin ja itsensä mokaamiseen. Kunnon ravistusta ja kätöskoulua ja tiukkaa valvontaa. Panta jalkaan ettei siitä ohjelmasta luista yksikään narisija.

    • Anonyymi

      Jos ihminen on toimeentulotuella niin siinähän on huomioitu laskentavaiheessa ruokameot 9eur per päivä ni mihin ihmeeseen sitten enään tarvii mitään ruokajakeluita.Ruokajakeluista kun näytetään kuvia niin eipä kauheen laihoja ole.Menkää helvetti töihin pois notkumasta.

      • Anonyymi

        Kyseinen 9€ laskelmassa ei ole käsky tai edes suositus osta ruokaa. Mikä on ongelmadi, homeperse?


    • Anonyymi

      Ruokakaupat lopetettava kaikki, minusta kaupat on turhia joten ruokaa klöytyy metsästä yllin kyllin, sinne ne marjat sienet mätänee metsiin joka vuosi. Puista saa hyvää syötävää ja lehdet ja ehint on ilmaisia, ja kvyt.

      Ei ruokaa pidä saada kenenkään suoraan pöytiin vaan ne on itse kerättävä metsästä.

      Samoin autot pois ihmisiltä ja kodit, kaikki tekniikka pois ja itse laavuja vaan rakentelemaan, niissä on terveellisinen ulkoilma, hyvä nukkua.

      Kenenkään ei pidä syödä valmista ruokaa, kaupat pois ja metsään etsimään ruokansa. Piste.

      • xxXX3XXxx

        Juuri noin!
        Loppuu saastuttaminen ja surkeista elintavoista johtuvat sairaudet, heikot ja vanhukset eivät metsässä pärjää niin hoituupa ylikansoitus siinä samassa.
        Naiset voi alkaa käymään "metsällä" tasapuolisuuden vuoksi kun sitä kitisevät.. Miehet voi vaan oleskella lasten kanssa vaihteeksi.
        Veikkaan että siinä vaiheessa alkaisi taas kitinä :D


    • Anonyymi

      Aasi on lopettamassa ruokakauppoja kun on uusavuton ettei pärjää omilla rahoilla,sinut kuljetaan läpi vuoden metsään ja oltava 8tuntia päivässä siellä kiäh kiäh kiäh.

      • Anonyymi

        Varmasti on ja hevoset ja koirat ja rotat ym elämet ovat varmasti ruokien kimpussa kun jäävät sinne lopetettujen kauppojen tiloihin.

        Ompahan elimille sitten ruokaa. Mutta hyvä ideahan tuo on. Sinun toiveesi totutuu kun ruokajakelu ja myynti kaupoissa loppuu, ylihintaisia ovat muutenkin.


    • Anonyymi

      Hurstin lenkkiä saa kalliosta, kauppahallissa on kallista.🤔

    • Anonyymi

      En jaksa mennä myllypuron jonoon vaikka asun liki vieressä ja ruoanjako alkaa 4 minsan päästä. Hävikkitavaran saanti oli loppukesästä sen verran heikkoa että vihelsin kuukausi sitten pelin poikki toistaiseksi. Ainoa poikkeus olik kun frendi vinkkasi kilon kahvisäkki tarjolla sen noutaminen tietenkin kannatti.

      • Anonyymi

        Tilaa kotiin. Eikö ruokaropotit toimi sielläkin????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilaa kotiin. Eikö ruokaropotit toimi sielläkin????

        Ei kai yhteiskunta ole ihan vielä niin edistynyt/taantunut meille jäteruokaa syöville toimitettaisiin roboteilla alaovelle. Mutta jonkinlaisen kerää netissä&nouda konttorilta systeemin he voisivat kehittää jonon rinnalle loukkaa niin herkkää sielua jonottaa ryssien, maatuskojen, suomijuoppojen ja varsinkin eläkeläisten kanssa hävikkiruokaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilaa kotiin. Eikö ruokaropotit toimi sielläkin????

        Voisin ostaa yhden makarooni pussin ja ruokaropotti voisi tuoda sen. Muuta en tarvi.


    • Anonyymi

      Niin mitä ajateĺla ! Mutta on kuulema aika heikkoo ruokajonossa!! Ja kun puhutaan lopettamisesta!! Niin kyllähän helppoo on kun kaupat täynnä valmisruokaa!!? Ja sit nämä Woltti ja Pizza taksi tuo kotiin!! Ei tartte lähtee töihin eikä kauppaan??? On menny helpoksi ja sossumaksaa!! Sit ihmetellään mikä kun yhteiskunta on alkanu hyysäyksen😬

    • Anonyymi

      Ruokaa tuotetaan valtavasti yli tarpeen. Pitääkö se kaikki tuhota?

      • Anonyymi

        Ruoan ylituotanto tarkoittaa hinnat pysyvät vielä sentään jollain tasolla mielekkäillä. Jos olisi alituotantoa, maksaisit maitolitrasta 2€


      • Anonyymi

        Maatilat on lopetettava ja kaikki valmisruoka tehtaat on lopetettava. Myös ulkomailta tuoevat tuontiruuat on lopetettava.

        Ei mitään ruokaan liittyvään enää saa myydä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruoan ylituotanto tarkoittaa hinnat pysyvät vielä sentään jollain tasolla mielekkäillä. Jos olisi alituotantoa, maksaisit maitolitrasta 2€

        Minä en juo maitoa, en tarvi sitä.


    • Anonyymi
      UUSI

      Tänään oli uutisissa, että ruokajakelun rahoitukseen tulee pysyvä rahoitus. Mihin ne rahat käytetään, kun jaettavat ruokatavarat tulevat ilmaiseksi kaupoista ja jakajat ovat vapaaehtoistyössä? Aivan turhaa verorahojen tuhlausta tuokin.

      • Anonyymi
        UUSI

        Etkö ymmärrä, että kaupathan ostaa ensin itse ne ruokatavarat. Eihän se kauppojen kontolle mene ilmaiset ruokajakelut, vaan valtio osoittaa rahoituksen kaupoille. Olishan se typerää että kun on kauppa niin annat ruuat ilmaiseksi, ja ainoat hyväntekijät olisi kauppiaat. Ei se niin ole, kyllä he haluavat rahaa siitä että antavat ruokansa jakeluun.


    • Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

      Xtra Pikakaurahiutale 500 g.
      muutama kymmenen centtiä.

      puurolla jaksaa.

      ---
      Pitsaa ja kolaako pitäisi olla ja ruokaryyppy jakeluista?
      Omateko hernesoppaa myös pakastimeen+leipää sämpylää.

    • Anonyymi
      UUSI

      Olen samaa mieltä että jaetaan pullo (viinaa) päivässä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe