Lokakuussa alkaakin sitten taas

Anonyymi-ap

joululoma työttömillä. Ai että. Kesäloma oli ihana lämmin ja tekemistä täynnä. Työttömänä on ihanaa kun voi itse määritellä lomailun ja tekemiset. Huhtikuussa taas alkaa kesäloma pukkaa päälle... Mikä on ollessa kun orjatyöt ei rasita.
Voi vaikka suunnitella ensikesänä laiturin maalausta ja mökillä ja uudenkaton tekemistä. Ai että, on tää ihanaa.olla työtön.

18

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uusi katto maksaa noin varovaisesti arvioiden vähintään 5000€ kuitillisena. Ja pimeenä taas ei kannata teettää koska jos huono työ ei ole takuuta suojaamassa.

      Milläs muori aikoo moisen rahoittaa? Myymällä naapurin jaskalle kultaista pilluaan?

      No, saahan sitä suunnitella vaikka matkaa kuuhun mikään ei haaveilua mahdottomasta estä kuten sinulla mökistä ja siihen uudesta katosta.

      • Anonyymi

        Minun enon pojat ovat rakennusalalla jotka tekee työkseen myös kattoja. Annattitaitoa löytyys suvusta. Kesämökin kattto ei ole kovin iso joten ei maksa mitään muuta kun tarvikkeet ja nekin alennuksella,. Talkootyönä edulliinen.

        Siivoa suusi.

        Juu meillä suunnitellaan valtavasti asioita, osaamista läytyy suvusta monelaista.
        Älä ole katkera siitä.


      • Anonyymi

        Okei, miten se liittyy minuun tai sinuun?

        katkeruus vie sinut taas ydinasiasta pois, vaihdat puheenaihetta kun et kykene asiallisuuteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, miten se liittyy minuun tai sinuun?

        katkeruus vie sinut taas ydinasiasta pois, vaihdat puheenaihetta kun et kykene asiallisuuteen.

        Liittyy tavalla mannehan sinä olet hyvinkin pitkälti. Ja iltaisinhan naapurisi kanssa olette viettäneet kesällä haitaribileitä. Kovia muusikoitahan te pelimannet olettekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liittyy tavalla mannehan sinä olet hyvinkin pitkälti. Ja iltaisinhan naapurisi kanssa olette viettäneet kesällä haitaribileitä. Kovia muusikoitahan te pelimannet olettekin.

        Kiitos ollaan kyllä, naapurit tykkää haitarimusiikista, ja mikäs on soitellessa kun kesä on ihana ja ei tarvi tehdä orjatöitä. Ensiviikolla taas tulossa rahaa.


    • Anonyymi

      Ei työttömillä ole lomia. Eikä eläkeläisillä.

      Opiskelijoilla, vangeilla, työllisillä ja varusmiehillä on.

      • Anonyymi

        On on! Ihan samallalailla kuin kaikilla muillakin. me vaan voidaan itse päättää ajankohta ja loman pituus.

        Siinäs näät miten hankalaa sulla on kun olet orjatöissä, mitään et voi päättää itse, olet niin kiinni kellossa ja kalenterissa, että sulla ei ole enää itsemääräämisoikeuttakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On on! Ihan samallalailla kuin kaikilla muillakin. me vaan voidaan itse päättää ajankohta ja loman pituus.

        Siinäs näät miten hankalaa sulla on kun olet orjatöissä, mitään et voi päättää itse, olet niin kiinni kellossa ja kalenterissa, että sulla ei ole enää itsemääräämisoikeuttakaan.

        Sinulla on käsitteet hukassa vai onko niitä hallussa koskaan ollutkaan. Koska on ns ikuinen vapaus ei silloin mistään voi lomalla ollakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On on! Ihan samallalailla kuin kaikilla muillakin. me vaan voidaan itse päättää ajankohta ja loman pituus.

        Siinäs näät miten hankalaa sulla on kun olet orjatöissä, mitään et voi päättää itse, olet niin kiinni kellossa ja kalenterissa, että sulla ei ole enää itsemääräämisoikeuttakaan.

        Olit työttömänä kesälomalla ja kohtaa alkaa työttömän talviloma?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on käsitteet hukassa vai onko niitä hallussa koskaan ollutkaan. Koska on ns ikuinen vapaus ei silloin mistään voi lomalla ollakaan.

        Sinulla on loma hukassa, viina virtaa niin et muist alomaillakkaan yhtään. Alkoholismi on varmasti sellasta, ettei muista kaikkia... jos nyt duunissa olet. Peräkamaripoikana äitisi helmoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on loma hukassa, viina virtaa niin et muist alomaillakkaan yhtään. Alkoholismi on varmasti sellasta, ettei muista kaikkia... jos nyt duunissa olet. Peräkamaripoikana äitisi helmoissa.

        Sinulla jauhopää on mato laiturista hukassa, jalat vlyykelistä ja paljon muutakin. Ainoa mikä ei kateissa on osaaminen piereskely suomi24sss


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla jauhopää on mato laiturista hukassa, jalat vlyykelistä ja paljon muutakin. Ainoa mikä ei kateissa on osaaminen piereskely suomi24sss

        Katkeruusko siellä taas nostaa päätään!!!!! En lähde tuohon huuteluun vaikka kuinka yrität. Toisen on oltava viisaampi ja ymmärrettävä, jos toinen on ihan sekasin ja hukassa.
        Koville sulla ottaa, mutta anna murheiden ja mielen tulla ulos, se helpottaa, huuda vaikka, kunhan purat mielesi. Ymmärrämme sinua. Hyvä kun kelaat niitä täällä, tämä on sulle parasta terapiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katkeruusko siellä taas nostaa päätään!!!!! En lähde tuohon huuteluun vaikka kuinka yrität. Toisen on oltava viisaampi ja ymmärrettävä, jos toinen on ihan sekasin ja hukassa.
        Koville sulla ottaa, mutta anna murheiden ja mielen tulla ulos, se helpottaa, huuda vaikka, kunhan purat mielesi. Ymmärrämme sinua. Hyvä kun kelaat niitä täällä, tämä on sulle parasta terapiaa.

        Mihin huuteluun?


    • Anonyymi

      Mää haluaisin töihin lepäämään.

    • Anonyymi

      osti kolme kakkuvuokaa litlistä.Alan tekeen kakkuja ja myymään niitä. Työttömänä on kiva kakutella, ja siitä saa vielä rahaa kaikkien tukien päälle.

    • Anonyymi

      Työttämänä talvilomalla, työttömänä kesälomalla. Ai niin olenhan minä töissä kun varastan logistiikkahameen alle rojua kaupasta.

      Sofi Miranda Mannerheimo

    • Anonyymi

      Ei ala mitään lomaa, töissä ollaan ympäri vuoden.

      Pitkäaikaistyötön

    • Anonyymi

      Mie oon lomalla aina kun siltä untuu, näin kotioloissa voi ite päättää. Nyt tää lähtee ulos, pitää kerätä kaikki omenat. Omenalomalainen..

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe