turvallisin paikka suomessa asua jos jytkyt tulee

Anonyymi-ap

mä luulen että eteläsuomi ei ole turvallinen paikka jos sota syttyy eikä itäraja tai lappikaan, rannikolla taasen sukellusvehkeet torpedoi...
oisko suomen keskipiste turvallisin?

21

135

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      terveisiä pyhännältä!
      möin lauttiksesta talon pois viimekeväänä ja hyt onnellisena täällä köllötellään.
      on hyvät maastot ja yhteydet suojautua!

      • Anonyymi

        Siis susta tuli landepaukku....onnea vaan sinne romahtavaan kuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis susta tuli landepaukku....onnea vaan sinne romahtavaan kuntaan.

        asun siellä missä on paras ja rauhallisin alue. ja minä päätän sen.


      • Anonyymi

        Mullakin mökki noin 25 kilsan päässä Pyhännältä, jossa vietän paljon aikaa :) Enpä usko että tänne syrjäkylälle kovin pommia pudotellaan, eiköhän ne ole nuo isommat kaupungit kohteina.


    • Anonyymi

      oisko haapavesi/ kärsämäki alue turvallisin jos konflikti syttyy.
      pitää ostaa piilopirtti sieltä

    • Anonyymi

      Ei tule jytkyjä, kunhan suomi vain malttaisi sotauhonsa kanssa.

      • Anonyymi

        jos et näe jo mitä on tapahtumas niin huh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos et näe jo mitä on tapahtumas niin huh

        Suomella alkaa olla viimeisiä aikoja kääntää suuntansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos et näe jo mitä on tapahtumas niin huh

        Näen todellakin mitä on tapahtumassa ja se on iso HUH HUH, päättäjät on kuin hullukahelit auton ohjaksissa ajamassa päin seinää, 200km/h vauhdilla!


    • Anonyymi

      keskisuomi jokin kiuruvesi pulkkila väliltä about..
      nyt ku joku ostas talon pois vantaalta ni vois lähtee vetää täält..

      • Anonyymi

        Kyllä, itsekin muutin jo 2 vuotta sitten Kiuruvedelle isommasta kaupungista, joka on lähempänä itärajaa. Kun töiden teko ei ole sidottu mihinkään paikkaan, niin miksipä ei? Pääasia mulle on, että kaupasta saa ruokaa, posti kulkee ja toisinaan alkosta juomista. Lisäksi täällä on paljon vähemmän muita ison maailman "lieveilmiöitä", jotka on nykyään "muodissa" ja näkee kyllä heti katukuvassa jos menet visiitille isompaan paikkaan =)


    • Anonyymi

      pyhäjärveltä joku metsäalue 10 ha tontilta keskeltä mehtää, eipähän ois nistit pyörimäs eikä pakokaasut ja meteli

    • Anonyymi

      eteläsuomi ainakin get out aluetta sekä itäraja/ lappi

      • Anonyymi

        mikä ihmeen getto? en tajunnut vastaustasi

        t. avaaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mikä ihmeen getto? en tajunnut vastaustasi

        t. avaaja

        "getto" on sana paikalle jossa on yhdistynyt hiukan välinpitämätön porukka. getto voi olla kooltaan 5-500000 asukkaan slummi.


    • Anonyymi

      oulunlääni on saanut jostainsyyst asukkaita valtavasti viimevuoden aikana, etenkin syrjemmällä olevat alueet.
      rupeaakohan ihmiset jo vihdoinkin miettimään elämisenehtoja😆

    • Anonyymi

      nää hesa getot lentää ekana ilmaan kun sota syttyy ,eihän vihollisetkaan oo ihan tyhmiä.
      maximaallinen tuho on niitten tarkoitus,ei kannata suolle mitään raketteja ampua jossa ketään ei oo.
      sitten vesiteitse pari sukellustorpeedoa rannikolta .
      hyvin heikossa asemassa on etelä. voi rueta getoissa lippis pyörimään jos sota tulee ja sitten juostaan maalle kuten jouluna ja juhannuksena.

    • Anonyymi

      hesalaisten sähköautot lähtee karkuun maalle, lahtessa eka latauspaikalla voi olla tunkosta joten jokku lataa jo tikkurilasa🤤🤣🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Oli kyseessä NATOn taikka venäjän ydinaseet niin lopputulos sama Suomi saa laskeumat niskaansa eli Suomen ainoa etu on rauha eikä uhota kenellekkään

    • Anonyymi

      Mitä vittua se nato sitten tekee? Eikö kuuluisi käyttää viidettä artiklaa?

      • Anonyymi

        Natoa kannatan mutta en luota siihen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe