Venäjä valmistautuu Ydinsotaan

Anonyymi-ap

Kaupunkien ensisuojaa parannetaan. Uralin itäpuolella olevat varikot saavat jatkuvasti täydennystä !

28

172

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Putleri pelottelee kansaansa ,jotta hätäisimmät ryntäisivät rintamalle avuksi.

    • Anonyymi

      Mikäli lännen pitkänmatkan ohjuksille annetaan lupa iskeä Venäjälle luulen, että Putin antaa Duumalle vapaat kädet päättää Venäjän vastauksesta.
      Putin on ollut tähän asti pitkämielinen, mutta jossakin se raja tulee vastaan.

      • Anonyymi

        Meinaatko että Venäjä haluaa tehdä itsemurhan, mahdollisen ydinaseiden kanssa pelleilyn jälkeen Venäjä on vapaata riistaa, mikään muu maa maailmassa ei sellaista hyväksy ja Venäjä laitetaan nippuun nopeasti.
        Kiina on varsin selvästi sanonut että ydinaseen käyttö katkaisee ystävälliset välit venäjän kanssa ja kaikki tietää mitä se tarkoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko että Venäjä haluaa tehdä itsemurhan, mahdollisen ydinaseiden kanssa pelleilyn jälkeen Venäjä on vapaata riistaa, mikään muu maa maailmassa ei sellaista hyväksy ja Venäjä laitetaan nippuun nopeasti.
        Kiina on varsin selvästi sanonut että ydinaseen käyttö katkaisee ystävälliset välit venäjän kanssa ja kaikki tietää mitä se tarkoittaa.

        Vasallina Venäjän on paha pullikoida. Kiinalainen tuntee bisnikset tärkeämmäksi kuin putinistiset mahtipontiset sammakkopullistelut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko että Venäjä haluaa tehdä itsemurhan, mahdollisen ydinaseiden kanssa pelleilyn jälkeen Venäjä on vapaata riistaa, mikään muu maa maailmassa ei sellaista hyväksy ja Venäjä laitetaan nippuun nopeasti.
        Kiina on varsin selvästi sanonut että ydinaseen käyttö katkaisee ystävälliset välit venäjän kanssa ja kaikki tietää mitä se tarkoittaa.

        Meinaatko että länsi on täysin immuuni ydinaseille ja että vain venäjä tuhoutuu ydinaseista mutta länsi ei tuhoudu vaikka niitä tänne ammuttaisi? Luotatko tosissaan vielä Kiinan sanomisiin?


      • Anonyymi

        Venäjä siis aikoo aloittaa ydinsodan joka tuhoaa sen itsensäkin viimeiseen venäläiseen. No onhan tämä kuoleman kulttuuri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäjä siis aikoo aloittaa ydinsodan joka tuhoaa sen itsensäkin viimeiseen venäläiseen. No onhan tämä kuoleman kulttuuri.

        Suurin osa venäläisistä kuvittelee propagandan ansiosta, että Venäjä muka voisi voittaa ydinsodan. Ei voi. Siinä tulisi käymään Venäjälle todella kehnosti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa venäläisistä kuvittelee propagandan ansiosta, että Venäjä muka voisi voittaa ydinsodan. Ei voi. Siinä tulisi käymään Venäjälle todella kehnosti.

        Minun viestini.


    • Anonyymi

      Onko Putin piilossa, muista ei niin väliä. Hänhän pelkää.

    • Anonyymi

      Putin pälyilee aina videoissa pelokkaan näköisenä. Taitaa olla kauhuissaan.

      • Anonyymi

        USAssa ollaan niin peloissaan ettei presidentiksi edes halua pyrkiä kukaan täysjärkinen :)


    • Anonyymi

      Saksan Scholzilta löytyi sen verran itsesuojeluvaistoa, että hän ei lupaa Saksan ohjusten käyttöä iskuihin Venäjälle.
      Suomen natsijohtotroikalta ei sellaista tietenkään voi odottaa.
      Saa nähdä, millaisia riskejä Bidenin porukka on valmis ottamaan

      • Anonyymi

        Saksa pelkää kummitustasoista Venäjää. Todellinen on heikko.


    • Anonyymi

      Miksi Puuttin ei käy koskaan katsomassa joukkojaan etulinjassa, vaikuttaa aikamoiselta jänishousulta.
      Pelkääkö että saa omiltaan kuulan kalloonsa?
      Zelenski vierailee yhtenään etulinjassa niinkuin kunnon johtajan tukeekin.

      • Anonyymi

        Enemmän Putin saa omiaan pelätä. Tuskin kukaan venäläisistä kunnioittaa mokomaa.


    • Anonyymi

      Vitut ne mitään oikeesti valmistaudu. Joku oligarkki käärii rahat pois ja kansa saa mennä suojaan johonkin perunamonttuun.

    • Anonyymi

      Putte ja Kremlin rosvokopla haluaa siis tuhota kaikki venäläiset ja koko maan tulevaisuuden Ukrainan takia, olipa kannattava tämä hyökkäys Ukrainaan.

    • Anonyymi

      JEEEEEEE SE ON TULOSSA!!!

      Oletko valmis?

      Venäjä valmistautuu Ydinsotaan

      Kiina valmistautuu Ydinsotaan

      Intia valmistautuu Ydinsotaan

      Britannia valmistautuu Ydinsotaan

      USA valmistautuu Ydinsotaan

      Nato-SUOMI valmistautuu Ydinsotaan

      KAIKKI VALMISTAUTUVAT YDINSOTAAN!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe