MTV: Suomi ei liity auttamaan Ukrainaa ministeri Tavion homokantojen vuoksi

Anonyymi-ap

"Ministeri Ville Tavio (ps.) päätti, ettei Suomi liity Ukrainan jälleenrakentamiseen liittyvään tasa-arvoliittoumaan. Ongelma oli MTV Uutisten tietojen mukaan seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen oikeuksien edistäminen."

Lähde: https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mtv-n-tiedot-suomi-jai-ville-tavion-paatoksella-pois-ukraina-liittoumasta-syyna-maininta-seksuaalivahemmistoista/9010934#gs.ffj8sp

Protesti tälle toiminnalle: https://eroakirkosta.fi/

34

254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihme reppanoita nämä taviot, räsäset ja kirkkoherrat. Teot kertovat selvää kieltä, mutta median edessä tulee pelkkiä tekosyitä, selittelyä ja valheita. Sanoisivat suoraan vihaavansa vähemmistöjä, mutta kun ei rehellisyys riitä.

      • Anonyymi

        Joo Räsänen pääsi heti vauhtiin ja muut helluntailaiset.

        "Kristillisdemokraattien eduskuntaryhmän puheenjohtaja Päivi Räsänen sitä vastoin kehui Tavion linjausta"


        Toinen yksinkertainen tukee toista.

        Miten näin sivistynyt ja hyvin koulutettu kansa voi edelleen tuottaa tällaista. Meitä edustaa maailmalla ulkomaankauppaministerinä omia äärikristillisiä ideologioitaan päätyönään henkilö, joka ei aikaiseksi mitään saa. Suomi on talousahdingossa ja tällainen ministeri vie meitä maailmalle.

        Eikö hän voisi lopettaa. Olemme sivistysvaltio


    • Anonyymi

      Mitä tasa-arvoa se muka on että homojen oikeudet nostetaan muiden edelle?

      • Anonyymi

        Miten niin muiden edelle? Samalle viivallehan tässä pyritään. Tasa-arvo ei ole sinulta pois.


    • Anonyymi

      Tavio on aivan oikeassa,saa kaikkien nuoleskelu loppua,alkaa jo tosiaan kyrsiä koko touhu.Hyvä Tavio.täysi kympin suoritus ja peukut Taviolle.
      👍👍👍👍

      • Anonyymi

        Tarkoitatko, että tasa-arvo on nuoleskelua?


    • Anonyymi

      Mitä ihmettä homot Ukrainan apuun liittyvät 😮

      Kyllä apua pitää saada ilman, että pakotetaan homostelemaan

      • Anonyymi

        Ketään ei pakoteta "homostelemaan". Ja jos luet jutun läpi, käy ilmi, että kyseessä on laajemmin tasa-arvon edistäminen. Et kai sinä niin kaukana menneisyydessä elä, että koet tasa-arvon huonona juttuna? Käväise vaikka Venäjällä katsomassa, miten ideologiasi toimii käytännössä.

        Kristityt pilaavat Suomen maineen, se on selvä. Räsäsestä oli aikoinaan isot otsikot maailmalla, ja nyt tämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketään ei pakoteta "homostelemaan". Ja jos luet jutun läpi, käy ilmi, että kyseessä on laajemmin tasa-arvon edistäminen. Et kai sinä niin kaukana menneisyydessä elä, että koet tasa-arvon huonona juttuna? Käväise vaikka Venäjällä katsomassa, miten ideologiasi toimii käytännössä.

        Kristityt pilaavat Suomen maineen, se on selvä. Räsäsestä oli aikoinaan isot otsikot maailmalla, ja nyt tämä.

        En minä ainakaan kannata apua pakollisella homopropagandalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä ainakaan kannata apua pakollisella homopropagandalla

        Mikä tuossa on propagandaa mielestäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tuossa on propagandaa mielestäsi?

        Maininta homoista oli turha. Tämä kattaa jo kaiken:

        "Jäsenet ovat sitoutuneet ennen kaikkea naisten ja miesten välisen tasa-arvon ja naisnäkökulman huomiointiin Ukrainan jälleenrakentamisessa."


      • Anonyymi

        Etkö tosiaan tajua?

        Etkö ymmärrä kuinka tärkeää sodassa rikollisia ja tyranneja vastaan on pitää yhtenäinen linja.

        Nyt ei ole näin. Suomi poikkeaa tästä ja kreml otti Tavion teon jo esille.

        Tavio on jo toisen kerran mokannut sen takit a, ettei pysty työskentelemään ministerinä objektiivisesti. Kuten kaikilla lahkolaisilla, koko ajan pyörii uskonto pinnassa.

        Eikö nyt millään hänet voisi vaihtaa ilman typeriä äänestyksiä eduskunnassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketään ei pakoteta "homostelemaan". Ja jos luet jutun läpi, käy ilmi, että kyseessä on laajemmin tasa-arvon edistäminen. Et kai sinä niin kaukana menneisyydessä elä, että koet tasa-arvon huonona juttuna? Käväise vaikka Venäjällä katsomassa, miten ideologiasi toimii käytännössä.

        Kristityt pilaavat Suomen maineen, se on selvä. Räsäsestä oli aikoinaan isot otsikot maailmalla, ja nyt tämä.

        .... Kristityt pilaavat Suomen maineen, se on selvä. Räsäsestä oli aikoinaan isot otsikot maailmalla, ja nyt tämä...

        Kirkko irti valtiosta, se olisi nyt ainakin minimi.

        Eihän se kyllä estä sitä että Tavio ja Räsäsen kaltaiset helluntailaiset pääsevät läpi huutelemaan eduskuntaan ja maailmalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        .... Kristityt pilaavat Suomen maineen, se on selvä. Räsäsestä oli aikoinaan isot otsikot maailmalla, ja nyt tämä...

        Kirkko irti valtiosta, se olisi nyt ainakin minimi.

        Eihän se kyllä estä sitä että Tavio ja Räsäsen kaltaiset helluntailaiset pääsevät läpi huutelemaan eduskuntaan ja maailmalle.

        Olemme sivistysvaltio vai olemmeko?

        Politiikkaa ohjaa tuhat vuotta vanhat tarut. Miten tähän on Suomessa jouduttu?


    • Tavio kuitenkin aikanaan äänesti tasa-arvoisen avioliittolain puolesta. Liekö kylmää laskelmointia, ajattelee että mahdolliset äänestäjät eivät pidä mistään sateenkaarevasta?

      • Anonyymi

        Ne nyt on ihan eri asioita, äänestää siitä että homot pääsevät virallisesti naimisiin maistraatissa kuin YK:n alaisen "naisjärjestön" jostain liirumlaarumista, joka kylmästi sotketaan Ukrainan auttamiseen. Tavio näkee kaiken tämän roskan läpi ja hyvä niin.


      • Anonyymi

        Persut yrittävät sumuttaa kun tietävät että kokoomuspaskiaisten leikkausten vuoksi PS kannatus laskee kuin homon erektio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut yrittävät sumuttaa kun tietävät että kokoomuspaskiaisten leikkausten vuoksi PS kannatus laskee kuin homon erektio.

        "Kokoomuspaskiaisten leikkausten"? Valtiovarainministeri on persu ja ajaa näitä leikkauksia. Eikä unohdeta kristillisdemarien roolia hallituksessa, kyllä sielläkin on vahva halu leikata varsinkin heikoimmassa asemassa olevilta.


    • Anonyymi

      Kuinka voi ns.sivistysvaltion hallituksessa istua ihmisiä,joiden maailman kuva on pimeimmältä keskiajalta?

    • Homoseksuaalit voi ajatella myös lakmuspaperina joka kertoo kuinka hapan yhteiskunta on. Vaikka ei tippaakaan välittäisi heistä, näyttää siltä ettei kehitys suinkaan jää "homopropagandan" kieltämiseen. Seuraavana ovat vuorossa esimerkiksi naiset, ehkä aborttioikeudesta lähtien ja sitten laajemmin pakotetuksena perinteisiin sukupuolirooleihin, perheväkivaltaan ei enää suhtauduta vakavasti jne.

      Eikä ainakaan Venäjällä enää ole mukavaa olla kristitty valkoihoinen heteromieskään.

      Niinpä jo ihan oman edun vuoksi kannattaa miettiä josko sittenkin heiluttelisi sateenkaarilippua.

      • Anonyymi

        Porttiteoria 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Porttiteoria 😁

        Jos homojen asiaa ei tuputtamalla tuputeta, siitä kärsii muut vähemmistöt ja lopulta enemmistö😆😅🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos homojen asiaa ei tuputtamalla tuputeta, siitä kärsii muut vähemmistöt ja lopulta enemmistö😆😅🤣

        Mikä sinusta on tuputusta?


      • Anonyymi
        jori.mantysalo kirjoitti:

        Mikä sinusta on tuputusta?

        Ateistit ovat kauhuissaan, jos uskontoa tuputetaan. Mutta kun homoutta tuputetaan, niin ääni muuttuu kellossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ateistit ovat kauhuissaan, jos uskontoa tuputetaan. Mutta kun homoutta tuputetaan, niin ääni muuttuu kellossa.

        En muista missä olisi kehotettu homoseksuaalisuuteen. SETAn jäsenet esimerkiksi eivät jaa kadulla "älä oo tollanen hetero" -lappuja.


      • Anonyymi
        UUSI
        jori.mantysalo kirjoitti:

        En muista missä olisi kehotettu homoseksuaalisuuteen. SETAn jäsenet esimerkiksi eivät jaa kadulla "älä oo tollanen hetero" -lappuja.

        Miksi ihmeessä sitten avun ehdoksi on laitettu homottaminen


      • Anonyymi
        UUSI
        jori.mantysalo kirjoitti:

        En muista missä olisi kehotettu homoseksuaalisuuteen. SETAn jäsenet esimerkiksi eivät jaa kadulla "älä oo tollanen hetero" -lappuja.

        Pride-tapahtuma tuputtaa homoilua


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Pride-tapahtuma tuputtaa homoilua

        Ei tuputa, vaan juhlii tasa-arvoa. Minä ainakaan en heterona koe, että minulla olisi tarve jonkinlaiseen "homoiluun", jos näen jossain sateenkaarilipun tai jos homot saavat mennä naimisiin. Ehkä sinä olet vähän epävarmempi itsestäsi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuputa, vaan juhlii tasa-arvoa. Minä ainakaan en heterona koe, että minulla olisi tarve jonkinlaiseen "homoiluun", jos näen jossain sateenkaarilipun tai jos homot saavat mennä naimisiin. Ehkä sinä olet vähän epävarmempi itsestäsi.

        Ei minulla ole heterona tarve juhlistaa heteruuttani marssien ja ilkamoiden kadulla


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minulla ole heterona tarve juhlistaa heteruuttani marssien ja ilkamoiden kadulla

        Kukaan ei yritä kieltää sinua eikä minua menemästä naimisiin vastakkaista sukupuolta olevan kanssa. Ei meillä ole tarvetta marssia heterouden puolesta.


      • Anonyymi
        UUSI
        jori.mantysalo kirjoitti:

        Kukaan ei yritä kieltää sinua eikä minua menemästä naimisiin vastakkaista sukupuolta olevan kanssa. Ei meillä ole tarvetta marssia heterouden puolesta.

        Erotkoon kirkosta ja siviilivihkiminen


    • Anonyymi
    • Anonyymi
      UUSI

      Onko tavio tavan kaappi ?

      poika, tule reilusti kaapistas

    • Anonyymi
      UUSI

      Suurin osa ei edes huomaa, mikä ero on Ukrainan jälleenrakennuksen ja tämän eheyttämiskoaliition kanssa. Kun sota on ohi ja media pakotetaan julkaisemaan, mitä siellä Ukrainassa on todellisuudessa tehty, niin palataan tänne palstalle keskutelemaan uudestaan.
      Azov-joukot ovat muuten onnistuneesti ottaneet kiinni ja heittäneet näitä seksuaalivähemmistöläisiä rintamalle tykinruuaksi koko sodn ajan. Miksi hiljaisuus?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe