Jos on mahdollista menen katsomaan perunoita elintarvikeliikkeeseen. Tänä vuonna ei ole ollutkaan niin paljon uusia perunoita tai muita vastaavia elintarvikkeita.
Jos perunat onnistuu keittämään hyvin, niin niihin voi laittaa voinokareita ja sipulin silppua. Mutta sipuliakaan ei oikein ole ollut. Nälkäähän se on mitä pitää pitää, mutta onneksi on alelaari luomassa vaihtoehtoista mahdollisuuksien maailmaa.
Perunoiden katseleminen
13
200
Vastaukset
- Anonyymi
Jäämme odottamaan perunaraportteja tuo kuulosti mielenkiintoiselta
- Anonyymi
Jos pääsen paikanpäälle, niin laadin asiasta täyden raportin. On mukavaa, että ihmiset ovat kiinnostuneita asioista.
- Anonyymi
Kiinnostaa minuakin täysillä miten tupauunon ikkunaostokset menivät
- Anonyymi
Pienemmissä kaupoissa ei ainakaan ole ollut kovin paljon tuoreita uusia kasviksia tai juureksia. Mistähän sekin johtuu. Jotain muovikääreessä olevia vanhentuneen näköisiä palasia on tarjolla.
Keittojuurespakkauksista ollut puutteita useasti.
Kuka hlllvetti ne oikein on syönyt kun ei riitä enää kauppaan asti??- Anonyymi
Kyllä ne on menneet parempiin suihin. Ja ihmisten makutottumuksia on muutettu vähitellen keinotekoisten makujen suuntaan. Niin oikeita elintarvikkeita ei enää tarvitse rahdata kauppojen elintarvikeosastoille. Ja on helpompi myydä teollisuusmoskaa ihmiselle, joko halpisbrändinä tai premium hyllystä ylikalliilla.
Oikean ravinnon puute mahdollistaa sen, että ihmiset joutuvat ostamaan keinotekoisen teollisen ruoan tähden lisääntyneiden oireiden johdosta lääkkeitä, mikä taas on oma busineksensa, jossa köyhällä ei ole mahdollisuutta sijoittaa sekä teollisuusmoskaan, että sen tueksi vaadittavaan lääkitykseen.
- Anonyymi
Toivottavasti jäi vain katseluun etkä kosketellut. Vaikka perunat todennäköisesti pestään ja kuoritaan ennen käyttöä kuvottava ajatus joku limainen ruokaperverssi on kaupassa kuolaamassa tuotteita joita hänellä ei varaa ostaa
- Anonyymi
Minä katselin aamulla tomskua. 🍅
- Anonyymi
Tomaatti ja ketsuppi ovat haasteellisia.
- Anonyymi
On upea. Mä katteleen 🍉 vesimelonin. Nam.
- Anonyymi
Valitsin ranskalaiset perunat. Ne voi lämmittää mikroaaltojen uunissa uudelleen. Olin myös klassisessa perunakaupassa, mutta koska mukana oli jo ranskalaisia perunoita, niin valitsin kananmunat, punaisen maidon, chilijuuston ja vesikinkun. Spesiaalina ostettiin caffeiinijuoman jauheita.
Matka oli onnistunut, happea saatiin ja sitä myötä ilo ihmisen elämässä lisääntyy.
Mitä positiivisia asioita teidän päiväänne on kuulunut? - Anonyymi
Tänään tapahtuu jotakin suurta.
Vatsani kasvaa.
kuulikko? ei ole kovin hyviä pottuja tarjolla enää lähikaupassa..vähän tummuneita muttei kuitenkaan vihreitä, homeisia eikä puske ituja..pottua voita kermaa..ja niin keittojuurreskia löytyy kyllä..niitä punalaputettuja..ovat pakkasessa nyt.. voita ja kermaa ja piimää..
- Anonyymi
Totuttavat meidät pikkuhiljaa syömään pilaantuneita ruokia. Vanhentuneita perunoita ja porkkanoita. Joku tässä maassa syö ne parhaat päältä.
Katselin yhdessä prismassa kasvisten ym laatua. Määrätkin olivat kumma kyllä vähän vähentyneet entisistä. Laatu nyt näytti melko hyvältä, mutta onko ehkä niin, että tuotteiden saatavuus on vähentynyt.
Käykääpäs jossain maaseudun pikkukylän ääsmarketissa niin on siinä tomaattien "juhlaa". Taitavat olla omavaraisia kun kauppojen tarjonta on melko vähäistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1641551
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412