Jo 35 ikävuoden jälkeen.
Voi hyvänen aika.
Mieheltä
Naisen hedelmällisyys laskee voimakkaasti
25
263
Vastaukset
- Anonyymi
Jokainen järkevä laittaa putket poikki kun tulee 30v eikä pilaa elämäänsä lapsilla.
- Anonyymi
juu älä vaan tee - sivusta
- Anonyymi
That is right mate!
- Anonyymi
Muistan, kun jo teini-ikäisenä otti päähän, että naisten sterilisaatiota rajoitetaan jollain iällä tai lapsimäärällä. Täysi-ikäisen naisen pitäisi saada sterilointi silloin kun haluaa. Piste.
- Anonyymi
jeps. lapsiluvun tulee ollakin täysin kun täytän 30. ja piste.
- Anonyymi
Ei kannata edes katsella yli 35 v. Naisia. Alkavat pahentua ja parasta ennen päivä lähestyy.
- Anonyymi
Älähän sano. Vanhemmat sukupolvet urheilee, syö terveellisesti ja nauraa usein. Nuoret vetää suoneen ja haisee kakalle.
- Anonyymi
Aika tasan käy miesten hormonitason laskun suhteen, koska sekin alkaa 35 vuotiaana.
Ovatko nämä sinulle jotain uutisia? Olet ilmeisesti todella nuori, kun päivittelet moisia asioita.
Jos olet jättänyt kaikki biologiantunnit väliin, niin kerrottakoon sinulle, että ihmiset vanhenevat, jos eivät kuole. Kun kuolevat niin loppuu vanheneminen siihen.- Anonyymi
Aplodeja. 👏🏼 Ihan samat ajatukset oli täällä.
Ja samaa tahtia heikkenee libido. Nainen ei enää ole halukas eikä "hehku" edes ovulaation aikana.
- Anonyymi
Hyvin järkyttävää! Onko kokemusta, kellään?
- Anonyymi
Sekös miehiä harmittaa, kun naiset eivät enää halua seksiä!
- Anonyymi
Minulla ei edes enää ole kohtuakaan, joten mitä sitten. Lapset on tehty.
- Anonyymi
Ja miehen myös. Tässä googlesta
Miehen hedelmällisyys on huipussaan noin 25–30-vuotiaana. Vaikka mies tuottaa uusia siittiösoluja koko elämänsä ajan, uusimpien tutkimustulosten mukaan myös miehen hedelmällisyys alenee iän myötä. Iän vaikutus miehen hedelmällisyyteen ei kuitenkaan ole yhtä merkittävää kuin naisilla. - Anonyymi
Onko 50 vuotiaat jo menetettyjä tapauksia. Jos iskee vauvakuume jonku itseä nuoremman miehen kanssa?
- Anonyymi
Riippuu varmaan miehestä, ei kaikki vanhene samalla tavalla.
- Anonyymi
Noin ajattelee joko mies tai vanhanaikaisen opin saanut nainen.
Itse tulin vahingossa raskaaksi 39 vuotiaana ehkäisystä huolimatta helposti. Vauva on terve ja raskauskin oli lähes oireeton ja helppo.
Nuoremmat oksentelee,pyörtyilee, happi ei kulje kun rauta-arvot matalat. Töistä jää pois jo toisella kolmanneksella ja vauvakin pukkaa 1 kk etuajassa.
Lastakin yritetty 3 kk ilman ehkäisyä kun 39 vuotias minä sain ehkäisyä käyttäen alta kuukaudessa itseni raskaaksi.- Anonyymi
Sama juttu mutta muutaman vuoden vanhempana🤦♀️ Kiitosta vaan. 🙏
- Anonyymi
Kyllä naisen hedelmälli kantaa nelikymppisyys reilusti, vai kantaako?
Hedelmälli, niin syys....
T.meikäläistä ei milloinkaan haastateltu, hyvästi ihmiskunta, ikuistuin.......
Ikuisesti.fi
https://m.youtube.com/watch?v=WJeBiNd9Cjk - Anonyymi
Suomalainen sperma muutenkin on ö- laatuista
- Anonyymi
Kadotukseen joutuvien ihmisten katkeraa valitusta.
- Anonyymi
Sen kun jumalauta näkisi... Missä se menopaussi viipyy?!? Mä en tarvitse yhtään lasta enempää, kiitos, nykyiset ovat vallan ihania ja riittäviä.
- Anonyymi
Mummoäidit.
- Anonyymi
Taidat aapee ite ampua vaan blanko kuteja.
- Anonyymi
Tänä päivänä on niin paljon kaikenlaista myrkkyä ympäristössä, että sekin vaikuttaa, Toista se oli ennen vanhaan, kun mummini ja ukkini elivät. He saivat 13 lasta ja nuorin syntyi, kun mummini oli muutamaa kuukautta vaille 50-vuotias ja kaikki syntyivät terveinä. Kotisaunassa synnytti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741349Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2401237Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531026- 51755
- 64714
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62707Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39678Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44641- 30597