Bidenin keskeiset apurit, Blinken, Garland ja Nuland kaikki Ukrainalaista sukujuurta ja juutilaisia!

Anonyymi-ap

Joten ei ihme, että USA haluaa sotaa Venäjää vastaan.

2

64

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hienoa, että joku jo täälläkin ihan itse hiffasi tuon tosiasian ja uskaltaa sanoa sen ääneen, saaden nyt tietty ukrainalaisten ja juutalaisten huijarien sekä heidän, etenkin Suomen ruotsalaisten kätyriensä nettivihat niskaansa.

      Ei pidä välittää. Tervetuloa Totuuden puolelle!

      Totuus tulee voittamaan, eikä valheenlapsile jää edes toivon mahdollisuutta.

    • Anonyymi

      Juutilaiset ovat eri joukkoa kuin juutalaiset.

      Juutalaisilla on alkujaan tarkoitettu patriarkka Jaakobin pojan Juudan heimoa. Nykypuheessa nyt myös kaikkia Jaakobin 12 poikien jälkeläisiä sekä myös juutalaiseen uskontoon kääntyneitä, etnisyydestä riippumatta. Juutalaisuus ei ole enää vuosisatoihin edustanut etnisyyttä vaan vain kyseiseen uskontoon kuulumista. Kaikki juutalaiset eivät ole Aabrahamin jälkeläisiä.

      Juuti taas on vanhaa suomea ja viittaa Jyllantiin. Jyllantilaiset = juutit.

      Juutit / varjaagit hyökkäzivät sieltä myös suomalaiseen Pohjolaamme, valloittivat alueet jotka uudelleen nimesivät Gauthiodiksi, goottien maaksi. Sittemmin Ruotsiksi ja Norjaksi.

      Sotaretkillään slaavien maille osa juuteista nousi maihin jossain nyky-Kotkan paikkeilla ja suuntasivat sitä kautta etelä-Savoon, Savonlinnan ympäristöön.

      Esim. sukunimet "Juti, Juthi, Juuti, Juutilainen, Jutila" jne viittaavat näihin jyllantilaisiin. Jyllannissa on salmi, suomeksi nimeltään Juutinrauma. Juutit ovat "tanskalaisia".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe