Hei ja WÄKEWÄ YLISTYS oikeamieliselle LIIKENNÖITSIJÄLLE!! Tässöpä mieleni waltasi jälleen, kuinka elämäni liikennöitsijät ovat tätä nykyään pupu ja sonni!! Valkeakosken liikenne ja sonnibussi!! Jälkimmäinen on todellakin nimensä mukainen!! Kunnon karjankuljetuskuorma!!! On ahtaat penkit, rikkäiset pistokket, ilmastointi ei toimi,, pitäisi tehdä eläinsuojeluun ilminanto!! Kyydissä on sellaista kanojen kotkutusta, hikisiä sikoja, wanhoja kantturoita, pienen pieniä pentuja, ulkometsoja, ja sitten tällainen upea eläkeläishiehonen kellohelma hameessa waan yhtään kunnon sonnia ole ollut koskaan kyydissä kun MINÄ OLEN MATKANNUT?!? On kuskien ammattitaidossakin puutteita, Paunulta tulleet parhaimmat??? mutta missä on laatu,?? Kysympä wain,, mielestäni keinosiemennennys ei ole lainkaan oikeamielistä waan WAADIN luomua!! Kyllä KIITOS!!’ Kyllä sonnibussin kyyti on kuin suoraan Honkajoelle matkustaisi!! Hohhoijaa nikseiwät wiranomaiset ole puuttuneet jo tällaiseen kohtuuttomuuteen ja jumalattomuuteen?? Sonnibussi jo hallinoi kaikkea?? Markkina keskittyy?? Täyä tämä hallitus haluaa!!! Waadin OIKEUTTA!! Yst. terv. Käpylän Kaarina
Vastaukset 6
- Anonyymi
Hei ja KIITOS ylistäwistä kommenteistanne?! Kysympähän wain olen tehbyt lukuisia walituksia muttei näitä olla huomioitu!! Minne woisin mennä paikan päälle walittamaan?? Ewiralle?? Walwiralle?? Ely??? Awi?? Kunpa olisi PAUNU ja saisi taas kunnon perinteistä PAUNUTUSTA!! Yst. terv. Käpylän Kaarina
- Anonyymi
VL on oikeamielinen liikennöitsijä!
- Anonyymi
Hei ja YLISTYS kommenteillenne!!? Kysynpähän wain, mikä elöinsuojelurikkomus ob kuljettaa noin kaameissa oltawissa rahtia?? Miksei tähän olla jo puututtu kysynpä wain!!? Tänä iltana tanssiehin mennään kesäsäät jatkuu ja kellohelmat HEILAHTAA!! Yst. terv. Käpylän Kaarina waan pääsemmekö koskaan perille jos bussi jättää wälille
- Anonyymi
Hyväksyn vain hartaat julistukset.
- Anonyymi
Kellohelmat hulmusi eilen Särkänniemen kesäkauden päättäjäisissä. Ja Pupulla kotiin!
- Anonyymi
WÄKEWÖ YLISTYS kellohelmoille!
Yst. terv. Sikalan Seppo
Käpylän kansakoulun talonmiesneuvos
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t1051198Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️85922Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää237890- 54744
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien75737Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞34652- 59630
- 42592
Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh29567Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä30565