Olen ymmärtänyt, että Suomi tukee Ukrainaa sodassa Venäjää vastaan. Olen myös ymmärtänyt, että Suomi tukee Ukrainaa vielä sodan päättymisen jälkeenkin niin, että maa saa jälleenrakennettua sodan tuhoaman maan ja saattaa myös Ukrainan EU-jäsenyyden vaatimaan kuntoon.
Näin ole itse ymmärtänyt. Ministeri Ville Tavio on ymmärtänyt muuta.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/95056ff1-d303-4056-9f34-321a36b0522a
”Venäjän mediassa ilahduttiin Tavion päätöksestä, joka oli Venäjälle kaksinkertainen propagandavoitto. ”
Ei pitäisi juosta Venäjän asialla, ei edes ministeri Tavion.
Parhain terveisin, Moktar. ;)
Ministeri Tavion jämerä asenne ilahduttaa Venäjää
97
596
Vastaukset
Se on totta! se kaikki sotkee asia laajassa koska. Se anta käsi pahalle
- Anonyymi
Niin samaa mieltä. Putin tukee ääriliikkeitä, koska se inhoaa demokratiaa. Putinhan ei kansan mielipidettä kysy eikä tarvitse. Sen yläpuolella on vain Venäläinen Jumala, totuus ja perhearvot. Hih!Kirilla sanoo Putnia 'Jumalan ihmeeksi'. Siinä totuutta Taviolle!
Monet menee halpaan. Tavio on ressukka, joka ei käsitä oikein mitään politiikasta.
Kai sekin lupasi sitä halpaa bensaa?
Ja nyt sitten vaan oman kansan tuhoksi, maan ulkomaisen maineen rapauttamiseksi ja länsieurooppalaisen demokratian ja ihmisoikeuksien vastaisesta möläyttelee...
Kreml hurraa, että meillä on Tampio-Tavio! - Anonyymi
Olet ymmärtänyt väärin.
On tuettu aseteollisuutta. - Anonyymi
Rauhan ja rakkauden uskonto.....Videoita kannattaa katsoa:
https://pt-media.org/2024/09/20/videoita-rauhan-ja-rakkauden-uskonnosta/ - Anonyymi
Kaikki ei halua tukea pedofiilejä , insestiä , ja eläimiin sekaantujia
Suomalaiset ei tiedä että muslimi maissa eläimiin sekaantuminen on sallittua ja yleistä
Afganistanissa.amerikkalaiset kuvasivat paljon näitä eläimiin sekaantujia"Suomalaiset ei tiedä että muslimi maissa...".
Et tainnut ymmärtää, että nyt on puhe Ukrainan auttamisesta.
Täytyy olla kovin vilkas mielikuvitus, jos kuvittelee Ukrainaa muslimimaaksi. Tosin Villellä on vilkas mielikuvitus. Kas tässä esimerkki.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010711571.html
"Tavion mukaan seksuaalivähemmistöjen asemaa ajava Pride-liike on vaikuttanut tasa-arvoliittoumasta käytyyn keskusteluun."
Mitähän ihmettä Pride-liikkeellä on tekemistä Ukrainan jälleenrakentamisen kanssa?
Kaipa se raamatullinen opetus, että hedelmistään puu tunnetaan, pätee myös perussuomalaisiin. Olemme nyt nähneet näitä persujen työn tuloksia; Venäjä kehuu ja länsimaat kummastelevat.
Parhain terveisin, Moktar. ;)- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
"Suomalaiset ei tiedä että muslimi maissa...".
Täytyy olla kovin vilkas mielikuvitus, jos kuvittelee Ukrainaa muslimimaaksi. Tosin Villellä on vilkas mielikuvitus. Kas tässä esimerkki.
"Tavion mukaan seksuaalivähemmistöjen asemaa ajava Pride-liike on vaikuttanut tasa-arvoliittoumasta käytyyn keskusteluun."
Mitähän ihmettä Pride-liikkeellä on tekemistä Ukrainan jälleenrakentamisen kanssa?
Kaipa se raamatullinen opetus, että hedelmistään puu tunnetaan, pätee myös perussuomalaisiin. Olemme nyt nähneet näitä persujen työn tuloksia; Venäjä kehuu ja länsimaat kummastelevat.
Parhain terveisin, Moktar. ;)Niipä... niin...Moktarhan pysyy yleensä tiukasti palstan aiheessa.
Etenkin jos kysymys on Jussin takarattaasta tai Einarista.** - Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
"Suomalaiset ei tiedä että muslimi maissa...".
Parhain terveisin, Moktar. ;)Seksuaalivähemmistöjen auttaminen ei ole Ukrainan auttamista. Ei niitä ole asiallista kytkeä yhteen ja joka välissä vaikka ei sinänsä niissä pahaa olekaan. Venäjästä taas ei tarvi välittää, se nyt sepittää omiaan kaikesta mahdollisesta. Niinkuin aapeekin.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/1ace7f1c-4160-4379-a182-ed5cd0dd0239
”Tutkijatohtori käräyttää Venäjän hyödyllisiä suomalaisia tomppeleita…”
Sinänsä hyödyllistä ja isänmaan edun mukaista työtä se tämäkin on.
Arvattavasti tutkijatohtorin ei tarvitse liiemmälti nähdä vaivaa. Nämä suomalaiset tomppelit kun pääsääntöisesti käräyttävät itse itsensä. Kun ministeri puhuu torjuvaan sävyyn ukrainalaisista seksuaali- ja sukupuolivähemmistöistä ja venäläinen lehdistö hurraa mielipiteelle, ei tutkijatohtorin tarvitse liiemmälti tehdä töitä. Eiköhän asia ole kaikille selvä.
Nauretaan yhdessä. ;)- Anonyymi
Profeetta sano ei väkivalta paitsi kaiki poikkeukset!
- Anonyymi
Mitenkäs, onko Nektar Gurvalla 'jämerä asenne'.
Ymmärsin , että osoitat kysymyksen minulle, kuin noin leikkisästi vääntelet nimeäni.
Minä en tarvitse yrittää esittää jämerää miestä. Olen luonnostani jämerä.
Moktar.Gubta kirjoitti:
Ymmärsin , että osoitat kysymyksen minulle, kuin noin leikkisästi vääntelet nimeäni.
Minä en tarvitse yrittää esittää jämerää miestä. Olen luonnostani jämerä.
Parhain terveisin, Moktar. ;)Niin oli Goljattikin...
- Anonyymi
Juuri näin.
Miten voi olla niin vaikeaa tajuta että kuinka tärkeää sodassa rikollisia ja tyranneja vastaan on pitää yhtenäinen linja.
Nyt ei ole näin. Suomi poikkeaa tästä ja kreml otti Tavion teon jo esille.
Tavio on jo toisen kerran mokannut sen takit a, ettei pysty työskentelemään ministerinä objektiivisesti. Kuten kaikilla lahkolaisilla, koko ajan pyörii uskonto pinnassa.
Eikö nyt millään hänet voisi vaihtaa ilman typeriä äänestyksiä eduskunnassa. Nyt jos hän ei vaihdu eduskunnan äänestyksen jälkeen, Kreml saa lisää vauhtia.- Anonyymi
Päivitä Yandexisi rybo.
- Anonyymi
Kovin vähäiset ymmärtämiset sinulla on . Emmehän ole kaikki kommunisteja tai demareita ns perän nuoleskelijoita .
- Anonyymi
rahoitatko sinä kaikkien sotien vahingot ? myös loukkaantuneet saavat täällä hoitoa, kuka ne maksaa ? minä en maksa vittujakaan muiden ongelmia 🙂
- Anonyymi
Olet ymmärtänyt päin mäntyä asiat. Persut eivät ole sitä mieltä että Suomi ei osallistu tuon maan jälleenrakentamiseen. Jättäydyttiin vaan suuren maksumiehen roolista pois. Ikäänkuin meillä ei maksuja muutenkin riittäisi.
- Anonyymi
Suomea ei mikään estä tekemästä suoraan Ukrainan kanssa tilauksia ja rakennusurakoita. Pöljiähän te olette jos kuvittelette että Persut tätä vastustaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomea ei mikään estä tekemästä suoraan Ukrainan kanssa tilauksia ja rakennusurakoita. Pöljiähän te olette jos kuvittelette että Persut tätä vastustaa.
No, nehän on pöljiä!
Mitä muuta viherpunikeilta voi odottaa…
- Anonyymi
Olisiko kyseiseen liitoutumaan aiheuttanut lisä maksuja Suomen valtiolle eli
veronmaksajille? Eikö Ukraina valtiona voi hoitaa tällaiset asiat itse , Suomi
konkurssi kypsä valtio toisin kuin Ruotsi , Tanska ja Norja , eikä tämä ole
nykyisen hallituksen aiheuttama. "Jättäydyttiin vaan suuren maksumiehen roolista pois. "
Jopa on selitys. Nauruksihan se meni, kun tämän luin.
Jaa, että te sittenkin tulette mukaan taloyhtiön pihatalkoisiin. Haravointi, lapiointi, mullan kärräys tai muu ikävä työ ei vaan sovi teille, mutta kepukka ja grillimakkara kyllä maittaisi.
Huutonaurua vartti. ;)- Anonyymi
Persut eivät ilmeisesti halunneet PRIDE humppaa ”taloyhtiön pihatalkoisiin” vaan haravointi ja lapiointi hommia…
- Anonyymi
Homorahat Tavio antaa Ukrainan kansalle eikä Tuppuraiselle homohyvepostailuun
- Anonyymi
Siinä on se taloyhtiön talkoissa , että joka saatanan työpanos tulee yhteiseen hyvään taloyhtiössä , siihen minäkin osallistun koska omistan taloyhtiön osakkuuden 🙂
taloyhtiössä samppanjademarien sijoitusasunnoissa vuokralla olevat rikkovat yhteistä omaisuutta 😠😠😠
- Anonyymi
Persut haluaa tehdä Suomesta Venäjän.
- Anonyymi
Miten ne sen tekee?
- Anonyymi
Tästä LGTBIQA:sta on tehty kirosana, kuten rasismistakin. Viherpunikit tuputtavat niitä joka paikkaan…
- Anonyymi
Tavio tooimi aivan oiken.Hienoa ryhdikkyyttä ja rehellisyyttä.
- Anonyymi
SDPn puheet tuomitaan laajasti
Olga Dibrova suurlähettiläs kiittää Taviota. Ukraina ei tarvitse hyvepuheita homoseksuaaleista vaan aseita kolonialistia vastaan.
Suurlähettiläs kiittää Ville Taviota ripeistä toimista Ukrainan avustamisessa "Kiitos @VilleTavio tästä tärkeästä päätöksestä tukea miljoonia maan sisällä siirtymään joutuneita henkilöitä 🇺🇦
Tavio: "Myönnän 4 miljoonaa euroa Ukrainaan humanitaarista tukea talven yli selviytymiseen"- Anonyymi
Tuppuraisen vaatimille rahoille homohyveposeerauksiin täyssulku. Ukraina tarvitsee puolustusta, aseita ja apua kansalle miehittäjän pysäyttämiseksi eikä SDPn homolausuntoihin pidä antaa pennin penniä
- Anonyymi
Ja Helsingin kaupunginvaltuusto tukee Hamasin terroristeja!
Tukipäätöksessä ei taidettu mainita LTBIQA:ta missään!
Miksiköhän hehhehhehhee… - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuppuraisen vaatimille rahoille homohyveposeerauksiin täyssulku. Ukraina tarvitsee puolustusta, aseita ja apua kansalle miehittäjän pysäyttämiseksi eikä SDPn homolausuntoihin pidä antaa pennin penniä
Nyt on kyse ASEISTA, lapsista, naisista, vanhuksista, vammaisista!
Ei mistään HOMOHUMPASTA…. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on kyse ASEISTA, lapsista, naisista, vanhuksista, vammaisista!
Ei mistään HOMOHUMPASTA….Vai joutuvatko vain hetero miehet ja naiset eturintamalle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi vain homot pitää mainita?
Eikö heteroilla ole taaskaan mitään oikeuksia? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö heteroilla ole taaskaan mitään oikeuksia?Näköjään homohallitus tämäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö heteroilla ole taaskaan mitään oikeuksia?Ilmeisesti ei ole…
- Anonyymi
Opposition miekestähän tämän LGBTIQA:n esiinuominen joka paikassa on tärkeää!
Anonyymi kirjoitti:
Opposition miekestähän tämän LGBTIQA:n esiinuominen joka paikassa on tärkeää!
"Opposition miekestähän tämän LGBTIQA:n esiinuominen..."
Hauska lause. Jos et pahastu, otan sen talteen myöhempää käyttöä varten.
Moktar.Gubta kirjoitti:
"Opposition miekestähän tämän LGBTIQA:n esiinuominen..."
Hauska lause. Jos et pahastu, otan sen talteen myöhempää käyttöä varten.
Parhain terveisin, Moktar. ;)Ole hyvä.
- Anonyymi
Taboo yrittää piilotella lahkolaisuuttaan ja alkavaa palvikaljua.
Kiihkohelluntailaisuus on lähes Talebaniin verrattavissa oleva ilmiö.
Kun pohdin ministeri Tavion asenteita naisten itsemääräämisoikeuden ja seksuaalisen tasa-arvon näkökulmasta, hetken aikaa tuntui, että Kabulin hallitus voisi olla ihan samoilla linjoilla.
Kummallinen juttu.
Ihmettelee, Moktar ;)- Anonyymi
Onko Tavio kiihko helluntainen?
Onko LGBTIQA:ssa kysymys naisten, tyttöjen, vanhusten ja vammaisten itsemääräämisoikeuksista ja seksuaalisesta tasa-arvosta? Anonyymi kirjoitti:
Onko Tavio kiihko helluntainen?
Onko LGBTIQA:ssa kysymys naisten, tyttöjen, vanhusten ja vammaisten itsemääräämisoikeuksista ja seksuaalisesta tasa-arvosta?"Onko Tavio kiihko helluntainen?"
Minulla ei ole tästä asiasta tietoa. Kysy vaikka Sebastianilta.
Ihmettelen vaan sitä, että joillakin ihmisillä on kauhea tarve kontrolloida muiden seksuaalisuutta. Minulle ei mitenkään kuulu se, kuka kenenkin kanssa makaa ja miten päin. Ehkä ministeri Taviolla on sisäsyntyinen tarve määrätä tässä asiassa, niin myös Talebanilla.
Kummallisia hyypiöitä ne ovat.
Ihmettelee, Moktar. ;)- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
"Onko Tavio kiihko helluntainen?"
Minulla ei ole tästä asiasta tietoa. Kysy vaikka Sebastianilta.
Ihmettelen vaan sitä, että joillakin ihmisillä on kauhea tarve kontrolloida muiden seksuaalisuutta. Minulle ei mitenkään kuulu se, kuka kenenkin kanssa makaa ja miten päin. Ehkä ministeri Taviolla on sisäsyntyinen tarve määrätä tässä asiassa, niin myös Talebanilla.
Kummallisia hyypiöitä ne ovat.
Ihmettelee, Moktar. ;)Tarkoittaako LGBTIQA sitä, että ken kanssa maataan?
Kerro lisää… - Anonyymi
Siirtelimpä juttujasi hellareiden kejuunkin luettavaksi.**
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoittaako LGBTIQA sitä, että ken kanssa maataan?
Kerro lisää…Kyllä PROFEETTA MOKTARIN mielestä, se tarkoittaa juuri sitä!
Anonyymi kirjoitti:
Siirtelimpä juttujasi hellareiden kejuunkin luettavaksi.**
Kiitos siitä.
Terveisin, Moktar. ;)
PS. Kirjoita siirtelinpä. ;)
- Anonyymi
Venäjä tykkää, kun EU: sisällä on eripuraa ja riitelyä. Venäjä käyttää tietenkin ihan kaikkia, heille hyödyllisiä typeryyksiä hyödykseen. Ei ole väliä mikä ryhmä tai ihminen kyseessä. Käyttävät hyödykseen, jos vain voivat.
- Anonyymi
Onko tietoa minkä verran Suomelle olisi tullut maksamaan, mistä Suomi jäi pois.
- Anonyymi
Jussuf se moktar levittää Kremlin propagandaa.
- Anonyymi
Moktar.Gubta
2024-09-22 16:00:28
Kiihkohelluntailaisuus on lähes Talebaniin verrattavissa oleva ilmiö.
Empä ole vielä kenenkään aiemmin huomannut vertaavan kristittyä uskonlahkoa Talibaneihin, jotka naisten alistamisessa ovat omaa luokkaansa.**
https://pt-media.org/2024/09/20/videoita-rauhan-ja-rakkauden-uskonnosta/ - Anonyymi
Ap, et ole ymmärtänyt yhtään mitään.
"Empä ole vielä kenenkään aiemmin huomannut vertaavan kristittyä uskonlahkoa..."
Ehkä sinunkin olisi aika tutustua reaalitodellisuuteen.
Monissa uskonlahkoissa naisen uskotaan olevan aviomiehensä omaisuutta; mies on perheen pää ja miehellä katostaan olevan määräysvalta myös naista koskevissa asioissa. Ei tämä mitenkään poikkea talebanien ajattelusta.
Onko sinulle ihan outo asia sekin Raamatun Paavalin kirjeissä mainittu lause, että nainen vaietkoon seurakunnassa? Jos et lainkaan tunne asiaa, kysy vaikka Ville Taviolta.
Monet kristityt liikkeet kieltävät naisilta paitsi pappeuden, myös ehkäisyn ja abortin. Tässä miehet käyttävät määräysvaltaa paitsi siihen, miten naisen tulee uskoa, myös hänen kehoonsa ja lisääntymiseensä. Monet kristilliset lahkot myös haluavat kontrolloida naisten pukeutumista. Suomen körttikansan tytötkään eivät hyppele leggingseissä.
Ajatteleva ihminen kyllä ymmärtää, että melkoista aika talebanitouhua monen kristillisen uskonlahkonkin touhu on.
Liity ajattelevien ihmisten rintamaan ja ajattele sinäkin ihan itse.
Ehkäpä vanhapoika käppänän olisi parempi muuttaa sinne missä todella alistetaan naisia.**
Anonyymi kirjoitti:
Ehkäpä vanhapoika käppänän olisi parempi muuttaa sinne missä todella alistetaan naisia.**
"...missä todella alistetaan naisia...".
Kiitos neuvosta. Minulla ei ole tällaisia fantasioita. Mene sinä vaan.
Moktar.Gubta kirjoitti:
"...missä todella alistetaan naisia...".
Kiitos neuvosta. Minulla ei ole tällaisia fantasioita. Mene sinä vaan.
Parhain terveisin, Moktar. ;)Mistäpä vanhapoika käppänä tietää naisten tapoja, joilla hallita miehiä.
No en viitsi täällä kertoa, jokainen parisuhteessa elävähän nämät tietää.** - Anonyymi
Missä suomessa on körttiläisiä?
Tasavallan presidentti hieman harjasi Taviota.
Nyt sitten olettaisin, että arvostelun kohteeksi joutunut ministeri Tavio tai puolueen puheenjohtaja Purra vastaisivat arvosteluun.
Vaihtoehtoja on kaksi. Tavio voi tietysti myöntää tehneensä virheen ja antaa lupauksen siitä, että virhe myös korjataan niin pian kuin mahdollista. Toinen vaihtoehto on tietysti se, että tehdystä päätöksestä pidetään kiinni ja puheenjohtaja Purra asettuu julkisesti ministeri Tavion tueksi.
Nyt sitten ennustus: Persut eivät tee mitään. Purra itse piileskelee pensaassa ja jättää Tavion susien raadeltavaksi.
Toveria ei jätetä!
Eikös persut itse huudelleet siitä talvisodan hengestä.
Nauretaan yhdessä. ;)- Anonyymi
Minkä virheen Tavio on tehnyt?
Stubidon Akilleen kantapää on, ja tulee olemaan yltiöliberaalisuu!
Oli kyse kehitysmaamuslimi islampaskasta tai LGBTIQA… vihervasemmistolaisesta poliittisesta Pride populaatiosta…
Muuten kohtuullisen hyvä presidentiksi… Anonyymi kirjoitti:
Minkä virheen Tavio on tehnyt?
Stubidon Akilleen kantapää on, ja tulee olemaan yltiöliberaalisuu!
Oli kyse kehitysmaamuslimi islampaskasta tai LGBTIQA… vihervasemmistolaisesta poliittisesta Pride populaatiosta…
Muuten kohtuullisen hyvä presidentiksi…"Minkä virheen Tavio on tehnyt?"
Ministeri Tavio on tehnyt Suomen ulkopoliittista linjaa koskevan päätöksen ihan itse. Hän ei ollut ymmärtänyt, että perustuslain mukaan tasavallan presidentti johtaa Suomen ulkopolitiikkaa yhteistoiminnassa valtioneuvoston kanssa.
Moktar.Gubta kirjoitti:
"Minkä virheen Tavio on tehnyt?"
Ministeri Tavio on tehnyt Suomen ulkopoliittista linjaa koskevan päätöksen ihan itse. Hän ei ollut ymmärtänyt, että perustuslain mukaan tasavallan presidentti johtaa Suomen ulkopolitiikkaa yhteistoiminnassa valtioneuvoston kanssa.
Parhain terveisin, Moktar. ;)Eli tasavallan presidentin olisi pitänyt tehdä poliittinen päätös asiasta, ei Tavion?
Miten Tavio on edes pystynyt tekemään päätöksen, joka kuuluu presidentin tehtäviin?
- Anonyymi
Eli Tavio on tehnyt päätöksen, joka olisi kuulunut presidentin tehdä?
Miten se on edes mahdollista?"Eli Tavio on tehnyt päätöksen, joka olisi kuulunut presidentin tehdä?"
Ei vaan tasavallan presidentin yhdessä hallituksen kanssa.
Tavio teki pöljyyttään sellaisen päätöksen, johon hänen oli pitänyt pyytää mukaan koko hallitus ja sen päälle vielä presidentin siunaus. Nyt tätä pöljyyttä pitää korjata sekä koko muun hallituksen että presidentin voimin.
"Miten se on edes mahdollista?"
Tällaista joudutaan usein pohtimaan, kun torvelo pannaan asialle. Ei sellaisia pitäisi päästää ministeriksi, jotka eivät ymmärrä edes omia valtuuksiaan.
Moktar.Gubta kirjoitti:
"Eli Tavio on tehnyt päätöksen, joka olisi kuulunut presidentin tehdä?"
Ei vaan tasavallan presidentin yhdessä hallituksen kanssa.
Tavio teki pöljyyttään sellaisen päätöksen, johon hänen oli pitänyt pyytää mukaan koko hallitus ja sen päälle vielä presidentin siunaus. Nyt tätä pöljyyttä pitää korjata sekä koko muun hallituksen että presidentin voimin.
"Miten se on edes mahdollista?"
Tällaista joudutaan usein pohtimaan, kun torvelo pannaan asialle. Ei sellaisia pitäisi päästää ministeriksi, jotka eivät ymmärrä edes omia valtuuksiaan.
Parhain terveisin, Moktar. ;)No eikö tuo ole toimivaltuuksien ylittämistä?
Kun kerran koko hallituksen ja presidentin olisi pitänyt kertoa Taviolle, mitä Tavion pitää päättää? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eikö tuo ole toimivaltuuksien ylittämistä?
Kun kerran koko hallituksen ja presidentin olisi pitänyt kertoa Taviolle, mitä Tavion pitää päättää?Miten on mahdollista että Tavio voi päättää asioita, mitkä ei edes kuulu sen päätäntävaltaan?
Melko outoa! Anonyymi kirjoitti:
Miten on mahdollista että Tavio voi päättää asioita, mitkä ei edes kuulu sen päätäntävaltaan?
Melko outoa!"Miten on mahdollista että Tavio voi päättää asioita, mitkä ei edes kuulu sen päätäntävaltaan?"
Tällaistahan sattuu alvariinsa. Pane lapsi asialle, juokse itse perässä.
Nauretaan yhdessä.;)- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
"Miten on mahdollista että Tavio voi päättää asioita, mitkä ei edes kuulu sen päätäntävaltaan?"
Tällaistahan sattuu alvariinsa. Pane lapsi asialle, juokse itse perässä.
Nauretaan yhdessä.;)Eli eikö se ole virkavirhe, mennä päättämään asioista jotka ei kuulu edes Tavion päätäntävaltaan!
- Anonyymi
Eli suomen virallisen linjan mukaan jälleenrakennuksessa pitää tukea LGTBIQA:ta?
Mitenkä islamisaation edistäminen Ukrainassa?
Vai eikö islamisaation edistäminen kuulu viralliseen suomen viralliseen linjaan?https://www.is.fi/politiikka/art-2000010719200.html
"Presidentti (Stubb) myös painotti tuen seksuaali- ja sukupuolivähemmistöille olevan keskeinen osa Suomen ulkopolitiikkaa."
"Vai eikö islamisaation edistäminen kuulu viralliseen suomen viralliseen linjaan?"
Älä minulle viisastele. Kirjoita vaikka presidentin kansliaan ja kysy asiaa sieltä.
Moktar.Gubta kirjoitti:
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010719200.html
"Presidentti (Stubb) myös painotti tuen seksuaali- ja sukupuolivähemmistöille olevan keskeinen osa Suomen ulkopolitiikkaa."
"Vai eikö islamisaation edistäminen kuulu viralliseen suomen viralliseen linjaan?"
Älä minulle viisastele. Kirjoita vaikka presidentin kansliaan ja kysy asiaa sieltä.
Parhain terveisin, Moktar. ;)Kunhan vaan kysyin…
- Anonyymi
Lopputulemana, LGBTIQA:n tukeminen kuuluu Ukrainan jälleen rakentamiseen!
Ja se on suomen virallinen linja!"Lopputulemana, LGBTIQA:n...."
Kuten jo aiemmin neuvoin, älä minulle nillitä, vaan kirjoita asiastasi vaikka presidentin kansliaan.
Parhain terveisin, Moktar.;)
- Anonyymi
Hyvä niin, että Taviolla sentään oli vielä järki päässä, eikä mennyt muiden aivopestyjen päättäjiemme kelkkaan. Suomi on mennyt alamäkeä koko ajan, jonka on kuulunut EU:uun. Sen voi jokainen tarkistaa tilastoista kahdenkymmenen vuoden ajalta. Ja pahinta on, että tämä on vasta alkua, kunnes päästään liittovaltiomoodiin, jolloin Suomi lakkaa kokonaan olemasta.
https://yle.fi/a/74-20113894
"Lopulliset puhdistuskustannukset eivät ole vielä selvillä, mutta ne tulevat olemaan merkittävät, Turunen (museovirastosta) kirjoittaa."
Näinhän minä taisin jo aiemmin kertoa.
Tästä voi tulla kallis paukku. Kun ilkivallan tekijät aikanaan tuomitaan yhteisvastuullisesti korvaamaan vahingon, se lasku voi nostaa hiukset pystyyn. Vahingon rinnalla sakot tuntuvat silloin ovat vain pikkujutulta.
Kannattaisi joskus etukäteen miettiä ja ottaa asioista selvää. Tämä neuvoni koskee myös Elokapinaa, mutta ei se ole varmaankaan ole n vahingoksi myöskään persuille.
Tuskin ne varattomina joutuvat korvausvastuuseen mistään…
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin ne varattomina joutuvat korvausvastuuseen mistään…
"Tuskin ne varattomina...".
Vahingonkorvausta ei yleensä tuomita alennettuna vain sen vuoksi, että tekijä on varaton. Sitä voidaan kohtuullistaa, jos tekijä on alaikäinen, mieleltään häiriintynyt tai esimerkiksi työntekijäasemassa.
Jos vahingonkorvauksen tuomittu on varaton, vahingonkorvausta ei voida periä, mutta sitten ulosottovirasto kyttääkin asiaa seuraavat 15 vuotta.
Parhain terveisin, Moktar. ;)
- Anonyymi
kielitaidoton ja oppimato moktar tietää kuitenkin ulosottoasiat pakoiltuaan
niitä elämänsä loisein - Anonyymi
Ukraina ei halua homoposeerausta vaan tykistön ammuksia
Ukrainan suurlähettiläs Olga Dibrova kiittää Ville Taviota ripeistä toimista Ukrainan avustamisessa
"Kiitos @VilleTavio tästä tärkeästä päätöksestä tukea miljoonia maan sisällä siirtymään joutuneita henkilöitä 🇺🇦 Venäjän miehityksen ja kaupunkien ja kylien tuhon seurauksena kaikkialla Ukrainassa. Se auttaa ihmisiä selviämään talvesta toivolla ja voimalla 🇺🇦🤝🇫🇮 - Anonyymi
Tavio on tehnyt muutakin hyvää tiivistystä
Tavio on poistanut paljon punavihreää tuhlailua eli Afganistanin, Myanmarin, Mosambikin, Kenian ... maaohjelmien rahoittamisen
Gepardihattuiset ja kehitysmaihin palkatut sosdemit tietty hermostuivat lakkauttamisesta mutta kansa kyllä tykkää. Myös turha Kehitys-lehti lakkautettiin"Tavio on tehnyt muutakin hyvää tiivistystä."
Eikä yhtään hassumpi ole sekään tiivistys, jossa etutukkaa on kiinnitetty lakalla.
Nauretaan vartti. ;)- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
"Tavio on tehnyt muutakin hyvää tiivistystä."
Eikä yhtään hassumpi ole sekään tiivistys, jossa etutukkaa on kiinnitetty lakalla.
Nauretaan vartti. ;)Mitähän Moktar vielä keksii Taviosta....Helluntalainen.....Talebani.... Vaikka parta puuttuu tukkakin lakattu päähän ?????????????
- Anonyymi
Persukset ei ole ottaneet mitään kantaa hölmön ministerinä toilailuille,Paljastiko tämä jo viimein heitän Puuttinin ihailunsa,kantansa Venäjän terrorille Ukrainassa.
- Anonyymi
Ihmeesti pelataan vielä Venäjä-korteilla. Jätettäisiin nyt tuo roistovaltio omaan liemeensä.
- Anonyymi
Missäpäin suomessa on körttiläisiä?
- Anonyymi
Myös vihervasentunut LGBTIQA:n PRIDE populaatio kannattaa islamisaatiota suomessa, koska ovat molemmat vähemmistöjä…
Tämähän etenee aivan kuten ennustin. Puoluejohto on ihan hipihiljaa ja esittää kuollutta. Persuilla on se kaunis perinne, että siviilipalvelustoveri jätetään, kun tulee hätä.
Päivillä oli sentään riittävästi rohkeutta sanoa muutama puolustava sana Villen puolesta. Tästä kiitos Päiville. Ja itse päivänsankari on piilossa ja kampaa hysteerisesti etutukkaansa.
Odotellaan tarinan jatko. Tämä on kyllä viihdyttävämpää kuin konsanaan sirkus Sariola.
Niin ja tietysti nauretaan yhdessä. ;)- Anonyymi
Taviohan teki oikean päätöksen.
- Anonyymi
Toki se päätös ei ollut LGBTIQA vihervasemmiston sivareiden mieleen!
- Anonyymi
Hyvä tavio olet järki mies🤫👍
"Taviohan teki oikean päätöksen."
Ei ihan vielä, mutta kohta tekee.
Tulette kohta näkemään niin tyylipuhtaan takin kääntämisen , että katsoja ei voi kuin ihailla Villen taitavuutta.
Sirkus sen kuin vaan paranee, kohta tulevat pellet areenalle.
Nauretaan vartti. ;)- Anonyymi
Pellet ovat jo ”areenalla” eduskuntatalon edessä…
Toivotaan sadetta huuhtelemaan punavärin pois….
- Anonyymi
Auttakaa nyt PROFEETTA MOKTARIA keräämään viestejä!
- Anonyymi
Kun se on kuulemma tälle narsissi ressukalle niin tärkeää…
- Anonyymi
SDP moktar gubta
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763501
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t272199Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä831995Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191540- 281421
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271383Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71354Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671307Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101217Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531065