" yhden droonin jäänteet aiheuttivat alueella tulipalon"
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/ebfdd78b-74ea-4564-a6b5-d862c914856a
Ukaina on tehnyt lukuisia lennokki-iskuja Venäjälle. Arvatenkin Venäjä on saanut ammutuksi alas joitakin lennokkeja, mutta he esittävät aina torjunnan olleen täydellistä, vaikka vahingot olisivat miten mittavia tahansa. Lennokin jäänteet muka aiheuttaisivat räjähdyksiä.
Voisiko olla niin, että jos alueelta Kremliin päin ilmoitetaan torjunnan olleen tehokasta, ketään ei aseteta syytteeseen? Vähän vaikea muuten ymmärtää, miten noin isoja vahinkoja seuraa täydellisestä torjunnasta.
Miksi aina sama "laulu"?
5
104
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö palstaputinsti tiedä?
- Anonyymi
Hirveitä räjähdyksiä ryssän pommivarastoilla, mutta yksikään varastonvartija ei kuole!
Ihan sama virsi oli, kun Moskva ohjuslaiva upotettiin, niin kukaan ei kuollut. Eihän tuota edes upotetuksi aluksi myönnetty.- Anonyymi
Pitkällisen jahkailun jälkeen venäläiset sotilasviranomaiset myönsivät, että Moskvan onnettomuudessa kuoli yksi merisotilas. Tosin 50 muuta oli "kateissa" mikä on raivostuttanut omaisia, kun kateissa olevasta ei saa edes mitään korvauksia.
Lisäksi tapahtuman väitettiin olevan onnettomuus eikä suinkaan mikään Ukrainan tekemä isku. Samaan hengenvetoon uhattiin kostaa ankarasti Ukrainalle se isku, mitä siis eivät olleet tehneet kun se oli onnettomuus...
- Anonyymi
Venäjä on valheen valtakunta, jossa totuuksien kertominen mistään sotaan liittyvistä asioista on lailla kiellettyä. Kansalle ei saa kertoa mitään mikä saattaisi laskea sodan suosiota.
Siksi ei ole mitään sotaa, vain pieni erikoisoperaatio. Siksi ei ole valtavaa määrää kuolleita ja haavoittuneita, vain muutama tuhat, vaikka kaikki hautausmaat Venäjällä pursuavat yli äyräidensä ja niitä on pitänyt koko ajan laajentaa.
Siksi missään ei ole räjähtänyt ammusvarastoa, on vain pieni paikallinen tulipalo eikä mitään nähtävää, vaikka valtaisat räjähdykset on nähty kymmenien kilometrien päästä.
Siksi Kurskiin tunkeutuneet ukrainalaiset on tuhottu kokonaisuudessaan jo viisi kertaa ja sen jälkeen vielä ajettu pois alueelta, vaikka pitävät edelleen aluetta hallussaan. - Anonyymi
Kun ammutaan sadasta droonista 99 alas, niin sitä kehutaan, mutta ei kovin paljon mainosteta sitä yhtä, joka meni perille-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222