Ilmoitan
Maailmassa on ollut aika, jota kutsutaan löytöretkien ajaksi. Nykyisin teismien harjoittajat käyttävät hakulaittaita viestelläkseen toisille mantereille ja maihin harjoittaen kauppaa sekä politiikkaa ja teismejä.
Miksi teisti käyttää päivänsä hakulaitteiden viilaamiseen koston välineeksi
enemmin kuin muiden auttamiseen?
Vai vastustivatko teistit muutosta, kuten kivikauden aikaan ja eivät tahtoneet olla mukana maailman kehityksessä?
Vai tekivätkö aikansa teistiryhmät omia salaisia atk-pajojaan? Pistetäänkö sieläkin lyijykynä sisään atk-laitteen tuulettimeen niin, että sivullinen saa sahanpurut silmilleen poistoilmassa? VAIN tutkiakseen, kuinka se kynä - ja ateisti sirkkelin vastapuolen saa purut naamalleen.
Ja onko niiden teistien muistiinpanoista jäänyt fragmentteja nykypolville todisteeksi?
-Ei ainakaan hakulaitteesta kun teisti pääsee sitä räpläämään. Jopa Keskiajalla joku keksi pistää kirjekyyhkyn perseeseen 100kiloa C3.11.jää
Miten teistit suhtautuivat hakulaitteiden aikana laajenevaan maailmankuvaan ja uskovaisten jatkuvaan tyhmyyteen. Keksiä uusiatapoja tuhota muita ,sensijaan että keksisivät vaikka Fusiorekatorin täysin toimivan`?
Kyllä uskovaisen, omahyväisyyden voimalla se saataisiin pyörimään
Teismi ja hakulaitteiden löytöaika
9
163
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä yrität sanoa ja miksi? Miten viestisi liittyy ateismiin? Ehkä ateismi on jatkuvaa löytöretkien aikaa ja siinä löydetään aina jotakin uutta? Edustaako viesti ateismia vai teismiä?
Hyvää viikonloppua joka tapauksessa. Tärkeintä on, että myös ateismissa saa tuoda mielipiteensä tai kertomuksensa esille ja, että muut voivat arvioida niitä.- Anonyymi
Avaaja lisää: Minä en ymmärrä mistä puhut, tärkeintä on että saan kysyä palstalla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avaaja lisää: Minä en ymmärrä mistä puhut, tärkeintä on että saan kysyä palstalla!
Noh, mistä nyt kenkä puristaa? Miksi asioista ei saisi keskustella? Kyllä ateismiakin pitää voida arvostella siinä missä kaikkia muitakin asioita? Vai onko ateismi jokin asioiden ulkopuolella oleva seikka, jonka kanssa kansalaisilla ei olisi oikeus toimia samoilla säännöillä? Mitä kiertelet asiaa, miksi et voi vastata suoraan? Monet voivat ehkä odottaa vastausta siihen, minkä ajattelet agendaksesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh, mistä nyt kenkä puristaa? Miksi asioista ei saisi keskustella? Kyllä ateismiakin pitää voida arvostella siinä missä kaikkia muitakin asioita? Vai onko ateismi jokin asioiden ulkopuolella oleva seikka, jonka kanssa kansalaisilla ei olisi oikeus toimia samoilla säännöillä? Mitä kiertelet asiaa, miksi et voi vastata suoraan? Monet voivat ehkä odottaa vastausta siihen, minkä ajattelet agendaksesi?
"Kyllä ateismiakin pitää voida arvostella siinä missä kaikkia muitakin asioita?"
Kyllä voi! Voit nyt arvioida minun ateismiani johon kuuluu:
en usko jumaliin.
Arvioinnit voit laittaa tähän vaikka aluksi kolme parasta arviointia:
1)
2)
3)
Huomio että arviointien pitää liittyä ateismiini oli "en usko jumaliin" eikä mihinkään muuhun.
- Anonyymi
Aivan mitä tahaansa, jotain mitä kotona tai Jehovien jutuissa en saa - Anonyymi
tuosta tulikin mieleen ala asteelta eräs vajakki iski minua niskaan lyijykynällä , oli aika sälli se 🤣🤣🤣 ja puri myöhemmin reiteen hampailla jäljet ,kun hävisi painissa 😠
- Anonyymi
Haluutsä pataan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluutsä pataan?
Burgundin pataan?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Burgundin pataan?!
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18672134/raamatun-luomiskertomuksessa-ja-aatamin-ja-eevan-myytissa-on-kyse-pakanuudesta-sykretismista-
Kaksi Raamatun luomiskertomusta - kumpi tuli ensin?
Ennen kuin tarkastelemme tapoja, joilla Aatami ja Eeva -tarina toistuu muissa myyttiperinteissä, on syytä huomata, että Aatami ja Eeva on itse asiassa toinen Raamatun kahdesta eri luomiskertomuksesta. Heprealaisessa Raamatussa (kristityt tuntevat sen Vanhana testamenttina) oleva Mooseksen kirja on koottu yhteen eri kirjoittajista, jotka kirjoittivat vuosisatojen välein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563121Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472891Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242699Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3521792- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193951Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810- 44809