Maantiepyöräilyssä käytetään vetimiä. Mutta montako niitä saa olla kerralla matkassa ? Helpotan hieman. Luku on suurempi kuin 3 mutta pienempi kuin 5.
Tietokilpailukysymys
10
160
Vastaukset
- Anonyymi
3,5 ¥lämäessä.
- Anonyymi
Vastaus hyväksytään, vaikka hainkin tiettyä kokonaislukua. Minä kyllä luulin että ylämäet talutetaan, jyrkimmät ainakin.
- Anonyymi
Antaa alan asiantuntijan vastata ensin. Hänelle maantiepolkupyörät ovat niin rakkaita. On ostanut niitä monen monta, italialaisia hienostopyöriä, joissa monotkin teipataan polkimiin että on helpompi pyöritellä sitä rataspakettia.
- Anonyymi
Koska proviisori nukkuu, julistan vastauksen ja se on 4.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska proviisori nukkuu, julistan vastauksen ja se on 4.
Proviisori sai nenilleen herra X vähän simpautti. Sulkeiset otaksun.
- Anonyymi
Palstan fillarikommunisti polkee Jopoaan sheivattuna.
Lämpimällä kelillä sukat, nykyään käytetään yksiosaista ajohaalaria, pyöräilijän käsineitä jotkut käyttävät. Ajohousujen alla ei käytetä alushousuja
Kylmällä kelillä sitten irtohihoja ja takkia ja joskus irtolahkeita.
Siinä vetimet pääpiirteittäin.- Anonyymi
Sekopää, ja tietysti Suomen Keskustan palstalla!!
- Anonyymi
Vedin on ratasraide jolla yritetään saada Kepu eduskuntaan 2027 perunakupasta vetä mällä- Kepua
Mitkään merkit eivät tue tämän onnistumista vetämättö mässä-Kepussa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2474639Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii773086- 472473
- 281813
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 811470
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851295PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69958
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894