Miehet/pojat kertokaa teidän
-milloin saitte ekan orgasmin
-onko teillä vinkkejä voimakkaaseen orgasmiin
-ryhmä runkkaus/yksin
-minkä ikäinen
-tuleeko spermaa
Orgsmi......
3
685
Vastaukset
- Anonyymi
PIENET SAMMAKOT - PIENET SAMMAKOT NE LYSTIKKÄITÄ ON - EI OLE KORVIA EI OO KORVIA EI HÄNNÄN NYPYKKÄÄ! ....
IHAN KUIN TROLLI-SETÄLLÄ?
🐸🐸🐸
🐷🐷🐷
🤡👌🤡👌👹🤘 - Anonyymi
HEINOLASN SETÄ EI OO HOMO TAI KIINNOSTUNU HOMOILUSTA PISTÄKÄÄ SE MIELEENNE KUSIPÄÄT !
Tierotus.
YKSI KERTA EI TEE HOMOKSI EIKÄ HETEROKSI! - Anonyymi
Tämmöinenkin ketju täältä löytyi kun selaili hakemistoja. Jospa tähän vastaisi niin ketjun aloittaja saa edes yhden asiallisen vastauksen.
Ollaan "seksi" osiossa, joten oletuksena kai on että ollaan lähinnä aikuisia ja spermaakin on tullut jo vuosikausia. Siinä mielessä vähän hassut kysymykset.
Itsetyydytystä olen harrastanut todella pienestä asti, mutta ensimmäinen oikea kunnon orgasmi tuli pari vuotta vanhemman kaverin opastamana muistaakseni alakoulun toisella luokalla. Pojalla oli oman teini-ikäisen isonveljen ansiosta tekniikka jo hallussa ja hän enemmän kuin mielellään opetti sen itseään pienemmälle pojalle. Jossain vaiheessa myös koskettelimme toisiamme ja myös se tuntui kivalle.
Kului aika monta vuotta ennen kuin spermaa ryhtyi tulemaan eli laukeamiset olivat kuivia. Ihan alussa ennen spermantuotannon alkua orgasmeja pystyi saamaan aika monta peräjälkeen eli ei yhtään harmittanut vaikka joskus laukesikin turhan nopeasti. Sitä vaan alkoi heti kohta uudelleen.
Kaikkein voimakkaimmat orgasmit tulivat tilanteissa jotka olivat itselle erityisen kiihottavia. Runkkailin aika usein kavereiden tai sukulaispoikien kanssa, sekä itseäni selvästi vanhempien että myös nuorempien. Oma orastava homoseksuaalisuus varmaan vaikutti aika paljon asiaan. Isommilta pojilta sai mielenkiintoista oppia ja vastaavasti pienempiä poikia oli kiihottavaa opettaa.
Ne oli hienoja aikoja kaikin puolin. Voin vaan rohkeasti suositella kaikkia iästä riippumatta runkkailemaan omien kavereiden seurassa. Kyllä se kummasti voittaa yksinään nysväilyn ja maitokin lennähtää kaverin kanssa paljon pitemmälle. Joten turha ujous pois ja kysymään!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578777Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123459Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262650Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142030Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht802030Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3571747Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411442FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01211Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101095Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu681050