Raiskausfetissi

Anonyymi-ap

Kuinka yleinen kyseinen fetissi on?
Minulla on yksi kaveri, joka sanoo, ettei halua seksiä tai häneen edes koskettavan, mutta kehonkieli puhuu jotain aivan muuta.
Muutaman kerran olen hänen "luvalla' runkannut häntä ja myöhemmin asia tullut myös julki. Hän on siis enemmän tai vähemmän ollut tiedottomassa tilassa. Varsinaisesti hän ei ole tuota kieltänyt ja välillä hän puhuu niinkuin haluaisi jotain, mutta ei aio suorilta antaa. Epäilen että hänellä on fantasia tulla raiskatuksi, mutta miten tuonkin ottaisi puheeksi tai toteuttaisi, kun aina on mahdollista että tulkitsen asian myös väärin.

8

258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Ettet nyt vain itse haaveile raiskaamisesta? Vai etsitkö vain mahdollisimman epäsovinnaista tarinaa tänne?

    • Anonyymi

      Miesten keskenkö? Olen muutaman kerran koko elämäni aikana kokeillut miestenvälistä, mutta en ole saanut niistä kerroista minkäänlaista hyvää oloa. Kiihottaa aina vaan sellainen lievästi pakolla saaminen, ja leikkikaluksi joutuminen. Raiskaus sanana on huono, mutta jokin siinä kiihottaa kovasti, jos joutuisi pakotetuksi miesten väliseen.

      • Anonyymi

        Ittellä muutama kokemus miesten välisestä.
        Vuosi sitten tapasin levarilla siistin miehen joka autossani nai suulla kyrpääni himokkaasti, vaihdoimme yhteys tiedot lähtiessä ajelee pois. Muutaman päivän päästä mies soitti pyysi tulisin hänen luokseen kahville. Suostuin lähdin ajelee navikointi päällä hän soitti ja laittoi useamman viestin missä kohtaa tulossa olen.
        Saavuin upee talo ja siisti katsoin makkariin sänkyn päädyissä keltaiset liinat joita käytetään kurman sitomiseen. Luulin juodaan kahvit mies kylpytakki päällä, alkoi heti riisuu vaatteitani henkitti kiihottuneena jopa pelotti. Ohjasi sänkyyn sanoi haluaa sitoa mut kuulema tykkää yli kaiken, annoin sitoa jopa kiihotti. Säikähdin kun kiristi liinoja hän muuttui akreksiiviseksi silmät lasiset, sanoi raiskaan sut kunnolla. Otti kaapista yli 20cm teko kyrvän sylki aukooni pari kertaa, tunsin paksun teko terskan aukollani hän runttasi kerralla sen sisääni. Huusin kivusta kun kaveri työnsi kyrpänsä suuhuni alkoi nussii kurkkuuni, meinannut saada happee nenän kautta kun vatsa painoi nenääni. Yli tunnin pani suoltani kun päästi vapaaksi, menin vessaan peräni vuosi verta tosi kipeä. Puin vaatteet lähdin saman tein, olin tosi vihainen kaveri pyysi anteeksi rajua leikkiä, hänen fantasia oli raiskaus. T. Huonoin kokemus koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ittellä muutama kokemus miesten välisestä.
        Vuosi sitten tapasin levarilla siistin miehen joka autossani nai suulla kyrpääni himokkaasti, vaihdoimme yhteys tiedot lähtiessä ajelee pois. Muutaman päivän päästä mies soitti pyysi tulisin hänen luokseen kahville. Suostuin lähdin ajelee navikointi päällä hän soitti ja laittoi useamman viestin missä kohtaa tulossa olen.
        Saavuin upee talo ja siisti katsoin makkariin sänkyn päädyissä keltaiset liinat joita käytetään kurman sitomiseen. Luulin juodaan kahvit mies kylpytakki päällä, alkoi heti riisuu vaatteitani henkitti kiihottuneena jopa pelotti. Ohjasi sänkyyn sanoi haluaa sitoa mut kuulema tykkää yli kaiken, annoin sitoa jopa kiihotti. Säikähdin kun kiristi liinoja hän muuttui akreksiiviseksi silmät lasiset, sanoi raiskaan sut kunnolla. Otti kaapista yli 20cm teko kyrvän sylki aukooni pari kertaa, tunsin paksun teko terskan aukollani hän runttasi kerralla sen sisääni. Huusin kivusta kun kaveri työnsi kyrpänsä suuhuni alkoi nussii kurkkuuni, meinannut saada happee nenän kautta kun vatsa painoi nenääni. Yli tunnin pani suoltani kun päästi vapaaksi, menin vessaan peräni vuosi verta tosi kipeä. Puin vaatteet lähdin saman tein, olin tosi vihainen kaveri pyysi anteeksi rajua leikkiä, hänen fantasia oli raiskaus. T. Huonoin kokemus koskaan.

        Sinä et varmaankaan fantasioi tuollaisesta. Liian rajusti ottaminen on tietenkin huono juttu, mutta jos osaa asennoitua ja kiihottuu tuollaisesta väkisin ottamisesta, niin se on paljon helpompaa kestää. Ei se kaikille sovi, niin kuin moni muunkinlainen seksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et varmaankaan fantasioi tuollaisesta. Liian rajusti ottaminen on tietenkin huono juttu, mutta jos osaa asennoitua ja kiihottuu tuollaisesta väkisin ottamisesta, niin se on paljon helpompaa kestää. Ei se kaikille sovi, niin kuin moni muunkinlainen seksi.

        Spedellä taas sekottaa buaahaa


    • Anonyymi

      Parempi kun jätät väliin jos et halua löytää itteäs kivensisästä nyrkkeilysäkki käytössä liiaksi jää tulkinnan varaa halus tai ei ni luultavasti siitä huolimatta tulet syytteen saamaan perästä

      • Anonyymi

        Vittu sä olet raskas tyyppi


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3170
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2214
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1624
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      76
      1112
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      941
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      904
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      900
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      815
    10. Rahtari s salmi

      Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
      Suomussalmi
      8
      795
    Aihe