Lopunhetket ennen Kristuksen paluuta hakemaan omansa.
Ilmestyskirja 14: 9/13
9. Varoitus pedon sekä kuvan kumartamisesta tai merkin ottamisesta käteen tai otsaan.
12. Tässä on Pyhien kärsivällisyys ja usko.
13. Autuaita on ne kuolleet, jotka tästedes kuolevat..jne.
Ilmestyskirja paljastaa osan ihmisten kohtalon pedonajassa.
20:4..... ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden sekä niiden, jotka eivät olleet kumartaneeet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa tai käteen.
He virkosivat ELOON JA HALLITSIVAT JEESUKSEN KRISTUKSEN KANSSA NE TUHAT VUOTTA.
Ilmestyskirjan todistus on siis selvääkin selvempi, että kristityt ovat pedonajassa ja kuolema on jollakin osalla kristittyjä osana.
Siihen ilmestyskirja valmistaa edeltäpäin, ettei käy niin kuin Jeesus varoittaa ,että palvelija menettää toivonsa kun ylkä viipyy ja alkaa ryyppäämään muiden kanssa eli jos aikataulut on väärin perustein kuviteltu.
Valvokaa ja varautukaa jos mahdollista.
Ylösnousemus ajankohta ( osa 1)
2
171
Vastaukset
- Anonyymi
Aamen.
Olisi hienoa jos aiheesta tulisi keskustelua sillä asia on tärkeä kristityt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261760
- 1071241
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381101- 491009
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni54920- 130920
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v240888Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?76776Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla178749Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu56748