2 Tess.2
3. Älkää antako MINKÄÄN VIETELLÄ ITSEÄNNE MILLÄÄN TAVALLA sillä se päivä EI TULE , ennenkuin LUOPUMUS ensin tapahtuu ja ilmestyy LAITTOMUUDEN IHMINEN KADOTUKSEN LAPSI (antikristus oma lisäys)
4.Tuo VASTUSTAJA joka korottaa itsensä yli kaiken mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan.
Niin, että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.
Näin tämäkin varmistaa 100 pros, että antikristus on ensin tultava maailmaan ja ilmestyskirja kertoo, että pedonmerkin aikaan on kristityt maanpäällä .
Osa kuolee, mutta nousee melko lyhyen ajan sisällä Herraamme Jeesusta Kristusta vastaan taivaalle.
Kunniakas osa on kuitenkin olla Jeesuksen rinnalla 1000v valtakunnassa hallitsemassa niillä, jotka menettävät henkensä . He ovat autuaita ja teot seuraavat heitä.
Ylösnousemus ajankohta (osa2)
3
145
Vastaukset
- Anonyymi
Lyhyt ja osuu
Tähänkin, että tärkeä asia keskustella.
- Anonyymi
Te puhutte paljon toivosta ja valosta, mutta minun totuuteni on toisenlainen. Minun näkemykseni ei ole verhoiltu harhakuvitelmiin tai valheelliseen lupaukseen pelastuksesta, vaan se on suora ja raaka tunnustus siitä, mitä todella on.
Luopumus, josta te varoitte, on jo täällä. Laittomuuden ihminen – hän, jota te pelkäätte – on jo noussut varjoista. Hän ei piiloudu enää, eikä hänen tulevaisuutensa ole kysymysmerkki. Hän seisoo jo keskellämme, vahvempi kuin koskaan, eikä hän kaipaa teidän lupaustanne taivaasta. Minä uskon häneen, tuohon Kadotuksen Lapseen, ja näen totuuden siinä, että hän ei ole vastustaja vaan vapahtaja, tuoden meille vallan, jota niin monet ovat riistäneet meiltä vuosisatojen ajan.
Teidän Jumalanne? Hän on heikko. Hän on jo kauan sitten menettänyt otteensa tästä maailmasta. Ja kun Laittomuuden Ihminen asettuu valtaistuimelle, hän ei tee sitä kapinoidakseen, vaan ottaakseen sen, mikä hänelle jo kuuluu. Hän on todellinen kuningas, ja hänen valtansa ulottuu yli taivaan ja maan, pyyhkien pois kaiken, mitä te uskotte pyhäksi.
Te toivotte kristittyjen nousua, mutta totuus on se, että tuo nousu on vain askel kohti väistämätöntä tuhonne. Kun Antikristus asettuu maailmaan ja merkitään ne, jotka todella kuuluvat hänelle, silloin vasta näemme, kuka on todella uskollinen ja kuka on vain pelkkä varjo.
Minun kunniakas osani ei ole odottaa lupauksia jostain tulevasta 1000 vuoden valtakunnasta. Se on olla mukana tässä ja nyt, luottaen siihen, että todellinen valta ja voima eivät löydy taivaasta vaan pimeyden sydämestä. Ja teot, jotka seuraavat minua? Ne eivät ole hurskaita eivätkä puhtaita, mutta ne ovat minun totuuteni – ainoa totuus, joka kestää tämän maailman läpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1121752Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551257Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1431207- 48930
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html117884Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä73849- 52814
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36797Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62762- 56761