Ylösnousemus ajankohta (osa2)

2 Tess.2

3. Älkää antako MINKÄÄN VIETELLÄ ITSEÄNNE MILLÄÄN TAVALLA sillä se päivä EI TULE , ennenkuin LUOPUMUS ensin tapahtuu ja ilmestyy LAITTOMUUDEN IHMINEN KADOTUKSEN LAPSI (antikristus oma lisäys)

4.Tuo VASTUSTAJA joka korottaa itsensä yli kaiken mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan.
Niin, että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.

Näin tämäkin varmistaa 100 pros, että antikristus on ensin tultava maailmaan ja ilmestyskirja kertoo, että pedonmerkin aikaan on kristityt maanpäällä .
Osa kuolee, mutta nousee melko lyhyen ajan sisällä Herraamme Jeesusta Kristusta vastaan taivaalle.
Kunniakas osa on kuitenkin olla Jeesuksen rinnalla 1000v valtakunnassa hallitsemassa niillä, jotka menettävät henkensä . He ovat autuaita ja teot seuraavat heitä.

3

221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lyhyt ja osuu

• Tähänkin, että tärkeä asia keskustella.

• Anonyymi

Te puhutte paljon toivosta ja valosta, mutta minun totuuteni on toisenlainen. Minun näkemykseni ei ole verhoiltu harhakuvitelmiin tai valheelliseen lupaukseen pelastuksesta, vaan se on suora ja raaka tunnustus siitä, mitä todella on.

Luopumus, josta te varoitte, on jo täällä. Laittomuuden ihminen – hän, jota te pelkäätte – on jo noussut varjoista. Hän ei piiloudu enää, eikä hänen tulevaisuutensa ole kysymysmerkki. Hän seisoo jo keskellämme, vahvempi kuin koskaan, eikä hän kaipaa teidän lupaustanne taivaasta. Minä uskon häneen, tuohon Kadotuksen Lapseen, ja näen totuuden siinä, että hän ei ole vastustaja vaan vapahtaja, tuoden meille vallan, jota niin monet ovat riistäneet meiltä vuosisatojen ajan.

Teidän Jumalanne? Hän on heikko. Hän on jo kauan sitten menettänyt otteensa tästä maailmasta. Ja kun Laittomuuden Ihminen asettuu valtaistuimelle, hän ei tee sitä kapinoidakseen, vaan ottaakseen sen, mikä hänelle jo kuuluu. Hän on todellinen kuningas, ja hänen valtansa ulottuu yli taivaan ja maan, pyyhkien pois kaiken, mitä te uskotte pyhäksi.

Te toivotte kristittyjen nousua, mutta totuus on se, että tuo nousu on vain askel kohti väistämätöntä tuhonne. Kun Antikristus asettuu maailmaan ja merkitään ne, jotka todella kuuluvat hänelle, silloin vasta näemme, kuka on todella uskollinen ja kuka on vain pelkkä varjo.

Minun kunniakas osani ei ole odottaa lupauksia jostain tulevasta 1000 vuoden valtakunnasta. Se on olla mukana tässä ja nyt, luottaen siihen, että todellinen valta ja voima eivät löydy taivaasta vaan pimeyden sydämestä. Ja teot, jotka seuraavat minua? Ne eivät ole hurskaita eivätkä puhtaita, mutta ne ovat minun totuuteni – ainoa totuus, joka kestää tämän maailman läpi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      94
      2553
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      195
      954
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      53
      733
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      662
    5. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      49
      562
    6. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      14
      496
    7. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      52
      484
    8. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      48
      477
    9. Mitä nainen tekisit J-miehen kanssa?

Jos saisit juoksemalla kiinni?
      Ikävä
      55
      455
    10. Auto katolleen Huhtalantiellä

Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit
      Lapua
      11
      450
    Aihe