Jäisi Suomessa 700 itsemurhaa tekemättä vuosittain!
Jos ateismia ei olisi, niin...
29
304
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä ateistit vaikuttaa kristittyjen tai lestpjen itdemurhiin .
- Anonyymi
Kieroilua joka asiassa, eihän kristityt tee itsemurhia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kieroilua joka asiassa, eihän kristityt tee itsemurhia!
Sitä varten niillä on saarnaajat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä varten niillä on saarnaajat.
Kristityt tekee itse, murhia! sodissa!
ohjuksia kaikille, perille toimitettuna - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kristityt tekee itse, murhia! sodissa!
ohjuksia kaikille, perille toimitettunaOikea kristitty ei osallistu sotiin siksi heitä teloitetaan.
- Anonyymi
minä olen äärimmäinen ateisti ja sanoinkin vanhemmilleni , että minä en missään olosuhteissa tappaisi itseäni , jos näin väitettäisiin niin minut olisi murhattu !
- Anonyymi
Jopa joo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jopa joo
kuuleppas retardi paska, uskovainen sanoi että ilman uskontoa olisi päivänsä lopettanut , minulla ei ole koskaan ollut sellaisia ajatuksia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuuleppas retardi paska, uskovainen sanoi että ilman uskontoa olisi päivänsä lopettanut , minulla ei ole koskaan ollut sellaisia ajatuksia
Raamatun yhdelläkään sivulla ei kehoteta tekemään itsemurhaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamatun yhdelläkään sivulla ei kehoteta tekemään itsemurhaa!
Se meinasi päänsä ampua , mutta uskonto kuulemma pelasti ja oli vielä ajatellut papiksi ryhtyvänsä .
- Anonyymi
Ilman uskoa miljardit ihmiset voisivat joka päivä elää!
- Anonyymi
Kyllä saatanan ehdoilla!
- Anonyymi
Jos teismiä ei olisi, niin...
Ilmoitan
Jäisi maapallolla uskonmurhat sodissa tekemättä vuosittain!
Ja hakulaitteet olisivat hakulaitteita, eikä hihuluution tuomia pommikoneita!
Millon uskovaiset käyttävät aikansa hyväntekoon!- Anonyymi
Ateistisuus on uskomista huuhaaaeen
- Anonyymi
Jos ateismia ei olisi Suomessa tehtäisiin 700.000 itsemurhaa vuositttain, koska ihmiset luulisivat pääsevänsä sillä tavalla paratiisiin. Nyt uskova sentään vähän epäröi, eikä uskalla tappaa itseään.
- Anonyymi
Joko olet täyttänyt 4 v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko olet täyttänyt 4 v
uskovaisten tyhmyys on sitä luokkaa , että näin kävisi 🤔
- Anonyymi
Miten ateismi muka vaikuttaa itsemurhiin?
Eihän ateismi vaikuta mitenkään ateistin tavalliseen elämään. Ateistit elävän ihan tavallista suomalaisten elämää.- Anonyymi
Tavallista suomalaista elämää saatanan ehdoilla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavallista suomalaista elämää saatanan ehdoilla!
totta joskus pääsee voimasan SAATANA 😠😠😠
Jos sekulaari yhteiskunta ei olisi suitsinut taikauskoa, tappaisi kristinuskonharhainen inkvisitio ihmisiä tuhansittain pappien kihnuttaessa elimiään saarnatuolin reunaan.
- Anonyymi
Mielisairaalat ja osittain vankilatkin on täynnä uskovia, ei niinkään oikeita ateisteja. Oikeille ateisteille on selvää mikä maailmassa on oikein ja mikä väärin.
Tietenkin on olemassa psykopaatit kummassakin ryhmässä sitten erikseen ketkä kuvittelee aina voivansa tehdä maailmassa mitä huvittaa, välittämättä mistään mitään, edes omasta hengestään. Nuo henkilöt on muitten vaan pidettävä aisoissa että täällä voi edes jotenkin elää normielämää.
Jos joskus keksitään maailmankaikkeuden synty mekanismi, tulee olemaan työn ja tuskan takana pitää nuo psykopaatit poissa niistä tiedoista jotta he ei tahallaan räjäytä uudella big bangilla kaikkea elollista pois maailmankaikkeudesta omaa hulluuttaan.
Sama koskee myös alieneita, kun niitä kehittyy johonkin päin universumia.- Anonyymi
Raamatussa ei kehoiteta menemään vankilaan lusimaan!
- Anonyymi
Ateisteja opetetaan vankiloissa. Olkaa uskomatta sitä siis painotetaan
Mitään Jumalas ei ole olemassa.
Josta ja Jumalan olisi itse hän olisi vankilassa- Anonyymi
Korkki kiinni jo!
- Anonyymi
20 000 ateistia saa joka vuosi sydäninfarktin!
Joukossa ei ole yhtään kristittyä!- Anonyymi
Totta haastat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta haastat
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18672134/raamatun-luomiskertomuksessa-ja-aatamin-ja-eevan-myytissa-on-kyse-pakanuudesta-sykretismista-
https://www.youtube.com/watch?v=-NHDvWabiyM
The Jesus story and the stars and constalations of the zodiac
https://www.youtube.com/watch?v=OrSz5_06e8A
Auringonpalvonnan historia
https://www.youtube.com/watch?v=Ly6ToMQVsho
Uskonto tulee muinaisesta astrologiasta ja auringonpalvonnasta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563111Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472881Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242689Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3521782- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193951Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810- 44809