Perheensä hämmästyi, kun oli ainoa, joka poikansa kanssa perehtyi ilman uimahousuja
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010715185.html
Itäkeskuksen uimahallissa peseydytään uikkarit päällä
11
129
Vastaukset
- Anonyymi
Ei sinne voi mennä, siellä on matuja.
- Anonyymi
Ei näitä voi pakottaa.
Niillä on niin isot kulkuset, että Suomipoika vois pyörtyä ja tuntea itsensä noloksi. - Anonyymi
Iän kaiken ollut jengii joka ei uimahallissa toimi asiallisesti .
- Anonyymi
Lähi-Itäkeskuksessa ALLAAAAAH määrittää säännöt, kuten kaiken muunkin kehitysmaamuslimeiden tekemisen…
Näin se islamisaatio etenee ”talossa ja puutarhassa”….- Anonyymi
Seuraavana tulee islamilaiset uimavuorot…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seuraavana tulee islamilaiset uimavuorot…
Eikö niillä prkleillä omat vuorot jo ole.
- Anonyymi
Ei siellä käy edes tavalliset suomalaiset naiset. Ei voi, kun nämä miehet tuijottavat ja keskittyvät vain naisten liikkeisiin. Tulee tosi epämukava olo.
- Anonyymi
En ole käynyt enään 30 vuoteen näissä saastapesissä. Ei enään ikinä ...
- Anonyymi
Enkä minä,vaikka asun naapuritalossa
- Anonyymi
"poikansa kanssa perehtyi ilman uimahousuja"
Eiköhän se ole ihan sama, perehtyykö johonkin housujen kanssa vai perehtyykö ilman housuja. Vaikka mistä minä sen tietäisin, en ole perehtymisen asiantuntija. - Anonyymi
Mitään sääntöjä ei enää noudateta, yhteiskunta ei toimi enää, tervetuloa sekasorto.
Kaikki menee vituiksi, nauttikaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693