Mahtaakohan siellä Idioottiparkin alla olevassa luolassa mitään uimakylpylää ollakaan, kun siitä ei oikein mitään tietoa löydy intterin netistä, eikä edes kunnan sivuilta. Ei edes avauspäivää suostuta kertomaan missään, puhumattakaan mitä sinne maksaa liput.
Uimahalli Louhi
11
483
Vastaukset
- Anonyymi
Juokaa ja polttakaa vähemmän, lopettakaa nuuska ja pelaaminen,
riittää rahaa mennä oikeisiin kunnon harrastuksiin,
vaikka uimahalliin iiiiiideaparkkiin,
menkää vaikka ,
itkette ja meette...... - Anonyymi
Leempäälän juntille uudet harrastukset kun ei voi kaljakippolaan enään rahojaan kaataa. Köyhät jo häädetty muutenkin, viimeiset kohta saa ilmoituksen asiasta.
- Anonyymi
Kertamaksu 29 euroa. Aika rajua.
- Anonyymi
Harvoin kun käy, niin voi tuonkin maksaa. Eihän se ole kuin pari leffalippua tai pari-kolme laatuolutta ravintolassa. Köyhälle tietenkin kaikki on aina kallista.
- Anonyymi
Näin on. Ei Itäkeskuksen saastaista uittolaa meille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harvoin kun käy, niin voi tuonkin maksaa. Eihän se ole kuin pari leffalippua tai pari-kolme laatuolutta ravintolassa. Köyhälle tietenkin kaikki on aina kallista.
Minä uin Pyhäjärvessä ja välillä Vanajassa vaihtelun vuoksi, ei maksa mitään ja rahat menee järkevämpään kulutukseen,kuin sukurin taskuun. Eikä ole vaaraa saada bakteeria jostain kansan uimalasta jossa kusi ja paska lantataan kloorilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä uin Pyhäjärvessä ja välillä Vanajassa vaihtelun vuoksi, ei maksa mitään ja rahat menee järkevämpään kulutukseen,kuin sukurin taskuun. Eikä ole vaaraa saada bakteeria jostain kansan uimalasta jossa kusi ja paska lantataan kloorilla.
Kun on tarpeeksi korkeat hinnat, niin köyhät sontatassut jäävät pois ja vesi pysyy puhtaampana, kun ymmärretään peseytyä ja saunoa ennen uimista. Ja ymmärretään myös saunoa ilman uikkareita. Valitaan asiakaskunta hinnoittelulla. Helsingin Itäkeskuksen uimahalli on yksi liejuallas, kun siellä käy vähävaraisia ja köyhiä, joista valtaosa on maahanmuuttajataustaisia. Sellaista ei saa Louhesta koskaan tulla.
- Anonyymi
Onko Louhessa etnisille naisille oma vuoronsa ,jos ei niin on syrjintää.
- Anonyymi
Sukari nostelee seiskassa shamppanjalasia ja uhoaa rakentaneensa Lempäälään kylpylän.Siis kunnan rahoilla ja valtion avustuksella.Taitaa vielä tulla kunnalle kalliiksi.Mokä Sukarin rooli asiassa on.
- Anonyymi
Hyvä että mamut ja muut köyhät pysyy uimahallista poissa saastuttamasta vettä, nehän ei piittaa säännöistä ja ovat aina likaisia.
- Anonyymi
Rinnastat mamut ja köyhät.Ei mamut köyhiä ole ja jos joku on niin kela korjaa tilanteen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138