Uimahalli Louhi

Anonyymi-ap

Mahtaakohan siellä Idioottiparkin alla olevassa luolassa mitään uimakylpylää ollakaan, kun siitä ei oikein mitään tietoa löydy intterin netistä, eikä edes kunnan sivuilta. Ei edes avauspäivää suostuta kertomaan missään, puhumattakaan mitä sinne maksaa liput.

11

606

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juokaa ja polttakaa vähemmän, lopettakaa nuuska ja pelaaminen,
      riittää rahaa mennä oikeisiin kunnon harrastuksiin,
      vaikka uimahalliin iiiiiideaparkkiin,
      menkää vaikka ,
      itkette ja meette......

• Anonyymi

Leempäälän juntille uudet harrastukset kun ei voi kaljakippolaan enään rahojaan kaataa. Köyhät jo häädetty muutenkin, viimeiset kohta saa ilmoituksen asiasta.

• Anonyymi

Kertamaksu 29 euroa. Aika rajua.

• Anonyymi

Harvoin kun käy, niin voi tuonkin maksaa. Eihän se ole kuin pari leffalippua tai pari-kolme laatuolutta ravintolassa. Köyhälle tietenkin kaikki on aina kallista.

• Anonyymi

Näin on. Ei Itäkeskuksen saastaista uittolaa meille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harvoin kun käy, niin voi tuonkin maksaa. Eihän se ole kuin pari leffalippua tai pari-kolme laatuolutta ravintolassa. Köyhälle tietenkin kaikki on aina kallista.

Minä uin Pyhäjärvessä ja välillä Vanajassa vaihtelun vuoksi, ei maksa mitään ja rahat menee järkevämpään kulutukseen,kuin sukurin taskuun. Eikä ole vaaraa saada bakteeria jostain kansan uimalasta jossa kusi ja paska lantataan kloorilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä uin Pyhäjärvessä ja välillä Vanajassa vaihtelun vuoksi, ei maksa mitään ja rahat menee järkevämpään kulutukseen,kuin sukurin taskuun. Eikä ole vaaraa saada bakteeria jostain kansan uimalasta jossa kusi ja paska lantataan kloorilla.

Kun on tarpeeksi korkeat hinnat, niin köyhät sontatassut jäävät pois ja vesi pysyy puhtaampana, kun ymmärretään peseytyä ja saunoa ennen uimista. Ja ymmärretään myös saunoa ilman uikkareita. Valitaan asiakaskunta hinnoittelulla. Helsingin Itäkeskuksen uimahalli on yksi liejuallas, kun siellä käy vähävaraisia ja köyhiä, joista valtaosa on maahanmuuttajataustaisia. Sellaista ei saa Louhesta koskaan tulla.

• Anonyymi

Onko Louhessa etnisille naisille oma vuoronsa ,jos ei niin on syrjintää.

• Anonyymi

Sukari nostelee seiskassa shamppanjalasia ja uhoaa rakentaneensa Lempäälään kylpylän.Siis kunnan rahoilla ja valtion avustuksella.Taitaa vielä tulla kunnalle kalliiksi.Mokä Sukarin rooli asiassa on.

• Anonyymi

Hyvä että mamut ja muut köyhät pysyy uimahallista poissa saastuttamasta vettä, nehän ei piittaa säännöistä ja ovat aina likaisia.

• Anonyymi

Rinnastat mamut ja köyhät.Ei mamut köyhiä ole ja jos joku on niin kela korjaa tilanteen

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      5
      2452
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      919
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe