Yle kuriin nyt!
https://kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14101
Yle kuriin nyt!
18
1770
Vastaukset
- Anonyymi
En allekirjoita! Persut ja kokkelit myisi sen yksityisille jos mahdollista olisi, ne tahtoo yksityistää KAIKEN!
- Anonyymi
Ylen kokoomusjohtaja on tosiaan vaihdettava kepulaiseen . Hyvä .
- Anonyymi
Minun puolestani Yleirradioveroa voisi nostaa hieman. Ruotsin ja Tanskan asukasluku on korkeampi kuin Suomen, joten tietysti meillä vero on asukasta kohden suurempi.
- Anonyymi
Ruotsissa on kolme yleisradioyhtiötä, joiden rahoitus on yhteensä yli 800 miljoonaa euroa. Norjassa rahoitus on 600 miljoonaa ja Tanskassa samaa tasoa Suomen kanssa.
- Anonyymi
Hyvä asia, tottakai allekirjoitan, provot voi mennä kirkkoon.
- Anonyymi
Sinähän itse olet yks iso provo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän itse olet yks iso provo!
tulihan se sieltä, uppiniskainen vassari
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tulihan se sieltä, uppiniskainen vassari
Minä en ole mikään uppiniskainen vassari vaan sinä todella oot provo!
- Anonyymi
Ei Yle minun mielestä mitään kuria tarvitse, vaan lisää RAHAA!
- Anonyymi
Ilmanmuuta kuluja on karsittava ja kovalla kädellä, yhdet uutiset päivässä riittää suomeksi, verot pois
- Anonyymi
Yle on täynnä kallispalkkaisia amatöörejä
- Anonyymi
Niin kyllä uutiset riittää aamu ja ilta!! Mutta aamulähetyksissä puolentunnin välein!! Ja muutkin löpinät kahteen kertaan!!
- Anonyymi
Yle myyntiin
For Sale
Kiinteistöön lastensairaala
punikkitoimittajat roskiin.- Anonyymi
Tuota juuri tarkoitin ensimmäisessä kommentissani, persut ja kokoomuslaiset myisi ja yksityistäisi kaiken mahdollisen. Varmaan myisivät mummonsakin jos se olisi laillista! Eli ei jatkoon!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuota juuri tarkoitin ensimmäisessä kommentissani, persut ja kokoomuslaiset myisi ja yksityistäisi kaiken mahdollisen. Varmaan myisivät mummonsakin jos se olisi laillista! Eli ei jatkoon!
Kiinnostaako mummo ?
saat edukkaasti !
Jenkkilässä on poliisikin yksityistetty. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaako mummo ?
saat edukkaasti !
Jenkkilässä on poliisikin yksityistetty.Enpäs usko että poliisit on jenkeissä yksityistetty!
- Anonyymi
Ei näköjään ei toimi vieläkään ohjelmatekstitys areenan suorissa lähetyksissä netin yli vieläkään.
.Potkut syyllisille😀. - Anonyymi
Allekirjoitettu!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod213621- 162452
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3782023Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2381890- 271631
- 311607
- 321569
- 141217
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671192- 121081