Jaak 5:17
” Elias oli ihminen, yhtä vajavainen kuin mekin, ja hän rukoili rukoilemalla, ettei sataisi; eikä satanut maan päällä kolmeen vuoteen ja kuuteen kuukauteen.”
Uskovan ei tarvitse olla mikään superihminen, sillä Jumala kuulee Jeesuksen tähden.
Vajavainen ihminen ja rukous!
63
406
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi sotket asioita?
Elia oli Jumalanmies ja suuri profeetta.
Ei mikään tavallinen syntinen ihminen, kuten suurin osa ihmisistä on.
Jes. 59:2
Ei, vaan teidän rikkomuksenne erottavat teidät Jumalastanne. Teidän syntinne ovat saaneet hänet kääntymään pois, niin ettei hän teitä kuule.- Anonyymi
Enpä todella sotke. Kai sinä lukea osaat? Pidätkö tätäkin osaa Raamattua valheena kuin Paavalin kirjeitäkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä todella sotke. Kai sinä lukea osaat? Pidätkö tätäkin osaa Raamattua valheena kuin Paavalin kirjeitäkin?
Teuvo ei arvosta raamattua, eikä pidä sitä Jumalan Sanana. Sellaisia ateistit ovat.
- Anonyymi
Mitä höpötät?
Siinä sanottiin VAJAVAINEN.
Toisaalta Raamatussa sanotaan myös näin:
Room 3:23-26
”Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla
ja saavat lahjaksi vanhurskauden hänen armostaan sen lunastuksen kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa,
jonka Jumala on asettanut armoistuimeksi uskon kautta hänen vereensä, osoittaaksensa vanhurskauttaan, koska hän oli jättänyt rankaisematta ennen tehdyt synnit
jumalallisessa kärsivällisyydessään, osoittaaksensa vanhurskauttaan nykyajassa, sitä, että hän itse on vanhurskas ja vanhurskauttaa sen, jolla on usko Jeesukseen.”
- Anonyymi
Jumalan rakastaminen tarkoittaa käskyjen mukaista elämää.
Silloin Jeesus ilmestyy ihmisen elämään.
Joh. 14:21
Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."- Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Ja Hänen käskynsä ovat Rakkauden 2 käskyä.
Ei muuta.Käskyjen vertaaminen rakkauteen tarkoittaa, että lait ja käskyt ovat Jumalan rakkauden osoistus ihmiskuntaa kohtaan.
Ei käskyt ole mihinkään kadonneet ja kumottu pelkillä vertauksilla vuorisaarnassa.
Vertaukset on asian ilmaisemista eri tavalla, mutta käskyt pysyy edelleen voimassa. Ne on tallessa kivitauluissa Liitonarkussa, mitä tuodaan uuteen Jerusalemiin.
Laintalut murskaa monen hihhulin luulot taivaaseen pääsemisestä pelkillä hurmostempuilla.
Matt. 5:18
Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. - Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Ja Hänen käskynsä ovat Rakkauden 2 käskyä.
Ei muuta.Eikös ne eräätkin lahkojohtajat käsittäneet, että ne pelkät rakkauden käskyt voivat tarkoittaa myös homoseksuaalista rakkautta nuoria poikia kohtaan?
Anonyymi kirjoitti:
Käskyjen vertaaminen rakkauteen tarkoittaa, että lait ja käskyt ovat Jumalan rakkauden osoistus ihmiskuntaa kohtaan.
Ei käskyt ole mihinkään kadonneet ja kumottu pelkillä vertauksilla vuorisaarnassa.
Vertaukset on asian ilmaisemista eri tavalla, mutta käskyt pysyy edelleen voimassa. Ne on tallessa kivitauluissa Liitonarkussa, mitä tuodaan uuteen Jerusalemiin.
Laintalut murskaa monen hihhulin luulot taivaaseen pääsemisestä pelkillä hurmostempuilla.
Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut.Kristityille Jeesus antoi 2 Rakkauden käskyä ja siinä kaikki.
Tämä on siis selvä Raamatun kautta saatu tieto.Anonyymi kirjoitti:
Eikös ne eräätkin lahkojohtajat käsittäneet, että ne pelkät rakkauden käskyt voivat tarkoittaa myös homoseksuaalista rakkautta nuoria poikia kohtaan?
Ei tarkoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käskyjen vertaaminen rakkauteen tarkoittaa, että lait ja käskyt ovat Jumalan rakkauden osoistus ihmiskuntaa kohtaan.
Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut.Ei synnin määriteltä ole mihinkään muuttunut.
1. Joh. 3:4
Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.
Roistot haaveilee, että Jumalan kymmenen käskyt lait on kumottu. Nyt vaan rakastellaan toisiamme kuin viimeistä päivää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös ne eräätkin lahkojohtajat käsittäneet, että ne pelkät rakkauden käskyt voivat tarkoittaa myös homoseksuaalista rakkautta nuoria poikia kohtaan?
Olipas taas niin typerä heitto kuin voi ikinä olla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei synnin määriteltä ole mihinkään muuttunut.
1. Joh. 3:4
Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.
Roistot haaveilee, että Jumalan kymmenen käskyt lait on kumottu. Nyt vaan rakastellaan toisiamme kuin viimeistä päivää.Mutta voi Teuvo poloinen, kun sinä et näe ollenkaan omia syntejäsi vuosien varrelta, kuten herjat ja valheet ja vääristelyt ja eksytykset!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipas taas niin typerä heitto kuin voi ikinä olla!
Olseni toi helluntailiikkeen Amerikasta Suomeen ja perusti tänne 40 ens.hell.srk. Ensin Helinkiin v. 1920.
Keväällä 1925 Olsen-Smidt pidätettiin Helsingissä ”homoseksuaalisen hurjastelun” takia,[20] ja hänet tuomittiin huhtikuussa 1925 kuudeksi kuukaudeksi vankeuteen haureudesta,[21] sillä hänellä oli ollut seksuaalisuhteita kahteen nuorukaiseen, jotka toimivat seurakunnassa.[17] Vankeustuomion jälkeen hänet karkotettiin Norjaan.[22]
Wikipedia
- Anonyymi
Satu olentojen rakastamisesta ei ole mitään hyötyä.
- Anonyymi
Eikö sulle ole lapsena luettu oikeita satuja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Room. 9:8
Tämä tarkoittaa, etteivät Jumalan lapsia ole luonnolliset jälkeläiset vaan että jälkeläisiksi luetaan lupauksen voimasta syntyneet lapset.
Kristityt vie lapsensa kastettavaksi kristityiksi ja lukee niille oikeita satuja, ne kehittää lapsen mielikuvitusta ja antaa valmiuksia erottaa sitten myöhemmin factat ja tarut toisistaan. - Anonyymi
Mikäs se sellainen satu oli kuin olentojen rakastaminen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aku Ankkaa varmaankin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aku Ankkaa varmaankin.
Ei kai sinun vanhempasi olleet niin älyttömiä, että olisi lukeneet sinulle lapsena raamatun julmuuksia. Nykyään sellainen lapsi parka otettaisiin kiireellisenä tapauksena huostaan!
Laista ei häviä kirjaimerkkikään niiltä ,jotka tuomitaan lainalla.
Kristus vapautti verellään omansa synnin ja kuolemanlaista.
Tämä siis selvää Raamatun tekstiä.- Anonyymi
Kaikki kuolee edelleen ja sitten tulee tuomio. Kuolema on synnin palkka.
Ei ihmistä ole vapautettu synnistä eikä kuolemasta.
Ne on Paavalin keksimiä valheita ja illuusioita.
Joh. 8:21
Puhuessaan taas kansalle Jeesus sanoi: "Minä menen pois. Silloin te etsitte minua mutta kuolette synteihinne. Minne minä menen, sinne ette te pääse." - Anonyymi
On vain yhdet lait, mitkä on kirjoitettu Laintauluihin.
Ei ole erikseen mitään hengen lakeja, tai synnin tai kuoleman lakeja.
Ne uudet termit on kaikki Paavalin keksimiä uusia käsitteitä ihmisten eksyttämistä varten. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne uudet termit on kaikki Paavalin keksimiä uusia käsitteitä ihmisten eksyttämistä varten.Jeesusta meidän on uskominen, eikä mitään Tarsolaisia murhamiehiä.
" Sillä totisesti sanon minä teille: siihenasti kuin taivas ja maa katoo, ei pidä vähinkään piirto eikä joku rahtu laista katooman, siihenasti kuin kaikki tapahtuvat." Anonyymi kirjoitti:
Puhuessaan taas kansalle Jeesus sanoi: "Minä menen pois. Silloin te etsitte minua mutta kuolette synteihinne. Minne minä menen, sinne ette te pääse."Jeesus kertoi Paavalille Totuuden jota kaikki ei kestä vaan uudelleen pystyttää vanhan ja kuolee siihen.
Anonyymi kirjoitti:
Ne uudet termit on kaikki Paavalin keksimiä uusia käsitteitä ihmisten eksyttämistä varten.Jos on normaali äly niin tajuaa sen, että Paavalin teksti on pakko olla totta.
Uusiliitto on Jeesuksen veressä ja vanha uhrausliitto on poissa ja juutalaisten erikoisasema.
Nyt pelastus on vain Jeesuksen veressä .
Lakiliitto on poissa.
On vain armonliitto joka on uskosta.Anonyymi kirjoitti:
Jeesusta meidän on uskominen, eikä mitään Tarsolaisia murhamiehiä.
" Sillä totisesti sanon minä teille: siihenasti kuin taivas ja maa katoo, ei pidä vähinkään piirto eikä joku rahtu laista katooman, siihenasti kuin kaikki tapahtuvat."Kyllä... Jeesus kertoi saman minkä Paavalikin joka on Jumalan ykkösmies evankeliumin julistuksessa.
Laki ei katoaniiltä, jotka lainalla tuomitaan, kutenJeesuksen eläessä oli lakiliitto voimassa.
Nyt ei ole..ja temppelikin tuhottiin v 70 jotta kukaan ei pääse häpäisemään täydellistä uhria.
Uhraustoimi siis loppui, nutta toki antikristuksen aikaan varmaan jatkuu uudessa temppelissä minne saatanan synagooga kokoontuu ja valhekristityt jotka ovat valehtelijoita uskomalla lakiin.
Ovat näin täyden rangaistuksen alaisia myös.- Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Kyllä... Jeesus kertoi saman minkä Paavalikin joka on Jumalan ykkösmies evankeliumin julistuksessa.
Laki ei katoaniiltä, jotka lainalla tuomitaan, kutenJeesuksen eläessä oli lakiliitto voimassa.
Nyt ei ole..ja temppelikin tuhottiin v 70 jotta kukaan ei pääse häpäisemään täydellistä uhria.
Uhraustoimi siis loppui, nutta toki antikristuksen aikaan varmaan jatkuu uudessa temppelissä minne saatanan synagooga kokoontuu ja valhekristityt jotka ovat valehtelijoita uskomalla lakiin.
Ovat näin täyden rangaistuksen alaisia myös.Paavali oli valheveikko omine tulkintoineen.
Oli kuin tuuliviiri, yritti olla kaikkien mieliksi.
Paavali ei elänyt päivääkään Jeesuksen seurassa maan päällä eikä kuullut Jeesuksen opetuksia,, eikä kuullut eikä tuntenut Jeesuksen ääntä.
Oli helppo eksytettävä Damaskontien valejeesuksille, joiden ilmestymisestä oikea Jeesus varoitti eläissään.
Matt. 24:5
Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä olen Messias', ja eksyttävät monia. Anonyymi kirjoitti:
Paavali oli valheveikko omine tulkintoineen.
Paavali ei elänyt päivääkään Jeesuksen seurassa maan päällä eikä kuullut Jeesuksen opetuksia,, eikä kuullut eikä tuntenut Jeesuksen ääntä.
Oli helppo eksytettävä Damaskontien valejeesuksille, joiden ilmestymisestä oikea Jeesus varoitti eläissään.
Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä olen Messias', ja eksyttävät monia.Sinä et ole Jumalan oma.Jumalan oma tajuaa, että Paavali on ykkösmies Jeesuksen julistuksessa.
Sinua ei Jumalan Henki johdata vaan saatana joka eksyttää.
Tee parannus jos edes pystyt.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhuessaan taas kansalle Jeesus sanoi: "Minä menen pois. Silloin te etsitte minua mutta kuolette synteihinne. Minne minä menen, sinne ette te pääse."Jeesus voitti kuoleman, synnin ja perkeleen ja tämä voitto täyttyy täydellisyydessään vielä, kun Jumalan aika on. Ristin voitto on jäänyt sinulta täysin ymmärtämättä. Ilman sitä sinulla on vain turha uskonnollisuus, joka ei mitään auta.
Anna Jeesuksen pelastaa itsesi! - Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Jos on normaali äly niin tajuaa sen, että Paavalin teksti on pakko olla totta.
Uusiliitto on Jeesuksen veressä ja vanha uhrausliitto on poissa ja juutalaisten erikoisasema.
Lakiliitto on poissa.
On vain armonliitto joka on uskosta.Näin on!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä olen Messias', ja eksyttävät monia.Olet jo vanha mies Teuvo. Sinun kannattaisi tehdä totinen parannus ”säkissä ja tuhassa”, sillä et voi viedä herjojasi ajan rajan tuolle puolen. Muistat varmaan, että apostoli Pietari varoitti sinua ja kaltaisiasi vääntämästä Jumalan miehen, apostoli Paavalin sanoja. Jumalalle joudut sanoistasi vastaamaan.
”niinkuin hän* tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, OMAKSI KADOTUKSEKSEEN.”
2 Piet 3:16
* tarkoittaa apostoli Paavalia - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesusta meidän on uskominen, eikä mitään Tarsolaisia murhamiehiä.
" Sillä totisesti sanon minä teille: siihenasti kuin taivas ja maa katoo, ei pidä vähinkään piirto eikä joku rahtu laista katooman, siihenasti kuin kaikki tapahtuvat."Sinun on äärimmäisen vaikeaa uskoa sitä, että Jeesus antaa synnit anteeksi. Siksi sinä olet kaikille niin armoton ja viljelet vihapuhetta, kun et itse ole saanut syntejä anteeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä olen Messias', ja eksyttävät monia.Sinä olet itse valheveikko. Viljelet herjaa, vihaa ja valhetta Teuvo poloinen. Et enää kykene mielenmuutokseenkaan.
- Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Jeesus kertoi Paavalille Totuuden jota kaikki ei kestä vaan uudelleen pystyttää vanhan ja kuolee siihen.
Paavali ei kulkenut Jeesuksen mukana, eikä kuullut mitään Jeesukse opetuksia.
Paavalin opetukset on hänen omasta päästä ja valheellisesta luonteesta lähtöisin olevia opetuksia.
Room. 3:7
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?
Paavali oli ensimmäinen Jesuiitta. Tarkoitus pyhittää keinot. Anonyymi kirjoitti:
Paavali ei kulkenut Jeesuksen mukana, eikä kuullut mitään Jeesukse opetuksia.
Paavalin opetukset on hänen omasta päästä ja valheellisesta luonteesta lähtöisin olevia opetuksia.
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?
Paavali oli ensimmäinen Jesuiitta. Tarkoitus pyhittää keinot.Et näytä älyävän asiaa millää tavalla.
Juutalaiset väittivät Paavalia valehtelijaksi eivätkä ottaneet oppia vastaan, kuten raamattu ilmoittaa.
Lopeta tuo vääristely ja valehtelu.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhuessaan taas kansalle Jeesus sanoi: "Minä menen pois. Silloin te etsitte minua mutta kuolette synteihinne. Minne minä menen, sinne ette te pääse."Meinaatko siis mennä Jumalan eteen ilman, että Jeesus olisi antanut syntisi anteeksi???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus voitti kuoleman, synnin ja perkeleen ja tämä voitto täyttyy täydellisyydessään vielä, kun Jumalan aika on. Ristin voitto on jäänyt sinulta täysin ymmärtämättä. Ilman sitä sinulla on vain turha uskonnollisuus, joka ei mitään auta.
Anna Jeesuksen pelastaa itsesi!Kyllä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä olen Messias', ja eksyttävät monia.Olet kyllä hyvin itsesi eksyttänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä olen Messias', ja eksyttävät monia.Paavali sai pelastuksen armon. 😁
- Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Jos on normaali äly niin tajuaa sen, että Paavalin teksti on pakko olla totta.
Lakiliitto on poissa.
On vain armonliitto joka on uskosta.JEESUS
”Hän nöyryytti itsensä ja oli kuuliainen kuolemaan asti, hamaan ristin kuolemaan asti. Sentähden onkin Jumala hänet korkealle korottanut ja antanut hänelle nimen, kaikkia muita nimiä KORKEAMMAN, ” - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä olen Messias', ja eksyttävät monia.Puhut Jumalan sanan vastaisesti.
- Anonyymi
Paavali syötti kaikenlaista pajunköyttä ihmisille, kun yritti saada omia seuraajiaan eri seurakunnista.
Sillä jos Jumalan totuus tulee minun VALHEENI kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan.
1. Kor. 1:12
Tarkoitan sitä, että toiset teistä sanovat: "Minä olen Paavalin puolella", toiset taas: "Minä Apolloksen", "Minä Keefaksen*", "Minä Kristuksen". [Keefas on Pietarin arameankielinen nimi.] - Anonyymi
Paavali meni Juutalaisten luottamuksen saamiseksi ja eksyttämiseksi niin pitkälle, että tekeytyi valenasiiriksi.
Ap. t. 18:18
Paavali viipyi Korintissa vielä jonkin aikaa. Sitten hän hyvästeli veljet ja lähti purjehtimaan kohti Syyriaa yhdessä Priscillan ja Aquilan kanssa. Hän oli Kenkreassa leikkauttanut hiuksensa, koska oli antanut uhrilupauksen*. [Kysymys on Vanhan testamentin lupauskäytännöstä, ks. 4. Moos. 6.]
Jeesus varoitti oikeita apostoleitaan hänen kuolemansaa jälkeen ilmestyvistä Damaskontien valejeesuksista ja Paavalin kaltaisista eksyttäjistä, jotka ovat valittujen eli Juutalaisten uskon kimpussa.
Matt.24:24 " Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."
Paavali ei kuulu oikeiden apostolien joukkoon.
Ilm. 21:14
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet.- Anonyymi
Kyllä kelpasi Paavalille lainkohdat, kun oli kyse naisten alistamisesta.
1. Kor. 14:34 "naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin lakikin sanoo."
Paavali oli kotoisin nykyisen Turkin alueelta, missä oli voimassa ns. talibaanien opit.
Naisilla oli huntupakko ja burkan pitäminen kuului alistamiseen.
Sieltä Paavali toi naisten alistamisen kulttuurin kristinuskoon. Monet miehet tykkää siksi Paavalin opeista.
Islam tarkoittaa suomeksi alistamista. Anonyymi kirjoitti:
1. Kor. 14:34 "naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin lakikin sanoo."
Paavali oli kotoisin nykyisen Turkin alueelta, missä oli voimassa ns. talibaanien opit.
Sieltä Paavali toi naisten alistamisen kulttuurin kristinuskoon. Monet miehet tykkää siksi Paavalin opeista.
Islam tarkoittaa suomeksi alistamista.Valehtelet ja käännät tekstit tahallasi vääryydeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Islam tarkoittaa suomeksi alistamista.Paavalilla oli erilaisia oppisuuntia, aina tilanteen ja kuulijakunnan mukaan.
Juutalaisten luottamuksen saadakseen ja heidän pettämiseseksi Paavali opetti näin:
Room. 2:13
Ei Jumala hyväksy vanhurskaiksi niitä, jotka vain kuulevat lain sanoja, vaan vanhurskaiksi julistetaan ne, jotka myös noudattavat lakia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavalilla oli erilaisia oppisuuntia, aina tilanteen ja kuulijakunnan mukaan.
Juutalaisten luottamuksen saadakseen ja heidän pettämiseseksi Paavali opetti näin:
Room. 2:13
Ei Jumala hyväksy vanhurskaiksi niitä, jotka vain kuulevat lain sanoja, vaan vanhurskaiksi julistetaan ne, jotka myös noudattavat lakia.Paavali, tuo monien kasvojen mies, joka muovaa sanansa sopimaan jokaiseen tilanteeseen ja jokaiseen kuulijakuntaan. Hänen sanansa, vaikka niin vakuuttavasti julistetut, olivat kuin savesta muotoiltu naamio – aina muuttumassa, aina sopeutumassa, aina valmiina hämärtämään totuuden.
Tässä, Roomalaiskirjeessä, hän yrittää tavoittaa juutalaisten luottamuksen puhumalla laista, ikään kuin se olisi hänelle itselleen pyhä. Hän julistaa, että Jumala ei hyväksy niitä, jotka vain kuulevat lain, vaan niitä, jotka sitä noudattavat. Mutta eikö juuri hän itse ollut se, joka kumosi lain, väittäen, että armo riittäisi? Eikö hän itse kääntänyt selkänsä sille, mitä hän tässä yrittää opettaa?
Tämä on Paavalin petollisuuden ydin: hän ei saarnaa yhdestä totuudesta, vaan monista, samalla kielellä mutta eri äänellä. Hän tahtoi pettää juutalaiset, saada heidät uskomaan, että hän on heidän puolellaan, kun taas todellisuudessa hän punoi omia juoniaan, rakentamassa omaa oppiaan, joka ei kunnioittanut lakia, vaan repi sen kappaleiksi.
Paavali yritti vangita ihmisten sydämet valheillaan, mutta hän ei kyennyt näkemään sitä voimaa, joka nousee lain tuhkasta. Minä näen sen, ja siksi tiedän, että on turhaa yrittää verhota totuutta kauniisiin sanoihin tai sovittaa oppia kuulijakunnan mieltymyksiin. Totuus ei taivu. Totuus ei muutu. Ja se totuus ei löydy Paavalin sanoista, vaan siitä, mikä elää lakien pimeydessä ja tuhon liekeissä – siellä, missä todellinen voima odottaa niitä, jotka eivät pelkää sitä kohdata. - Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Valehtelet ja käännät tekstit tahallasi vääryydeksi.
Teuvo jatkaa tutulla valhetiellään ja vääntelee kaikki Paavalin kirjoitukset nurinpäin, vaikka Pietari sellaisesta synnistä vakavasti varoitti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teuvo jatkaa tutulla valhetiellään ja vääntelee kaikki Paavalin kirjoitukset nurinpäin, vaikka Pietari sellaisesta synnistä vakavasti varoitti.
Oletko sinä saanut manattua Teuvo vainaan henkiin, olehan varovainen niiden "taikatemppujesi" kanssa. Valehteluasikin olisi syytä vähentää.
- Anonyymi
Paavali, teidän rakas apostolinne, teidän suuri opettajanne, ei ollut muuta kuin valhe, varjo totuuden tiellä, petos verhoutuneena vanhurskauden kaapuun. Hän ei kulkenut pyhyyden valossa, vaan hiipi pimeydessä, ovelana ja liukkaana kuin käärme, imien voimaa niiltä, jotka eivät kyenneet näkemään hänen kasvojensa takana piilevää kavaluutta. Valenasiiri, te sanotte, ja juuri siinä on hänen todellinen luonteensa: hän kulki väärän uskon verhossa, antaen itsensä näyttäytyä sellaisena, mitä hän ei koskaan ollut. Hänen lupauksensa olivat valheita, hänen tekonsa pelkkiä varjoja todellisen uskon rinnalla.
Jeesus, todellinen totuuden ääni, varoitti teitä hänen kaltaisistaan – niistä, jotka nousevat, niistä, jotka pyrkivät vääristelemään sanan, jotka tekevät suuria tekoja pelkästään eksyttääkseen teidät, jotka luottavat oman ymmärryksensä sijaan valheelliseen voimaan, joka ei koskaan ollut heidän. Paavali oli tämä eksyttäjä, Damaskontien valeprofeetta, se, joka astui esiin valepuvussa, imien uskon voimaa ja kääntäen sen omaksi aseekseen.
Hänen tiensä eivät olleet Karitsan tiet, eivätkä hänen sanansa olleet oikean apostolin suusta lausuttuja. Hän oli petos, joka kiemurteli sisään totuuden varjoihin, ja te annoitte hänelle tilaa. Hän ei koskaan kuulunut niihin, jotka seurasivat valoa, jotka tunsivat totuuden syvyyden ja olivat valmiit kohtaamaan sen. Hänet leikkautettiin ulos valittujen joukosta, ja hänen nimensä on iäksi poissa siitä kaupungista, jonka peruskivet kantavat todellisten apostolien nimiä.
Te uskoitte hänen valheisiinsa, mutta totuus on jo murtautumassa esiin. Kaupungin muurissa ei ole hänen nimeään, sillä hän ei ollut Karitsan kutsuma. Hän oli pettäjä, eksyttäjä, se, joka toi mukanaan vääristymän ja teki siitä totuuden varjon teille, jotka ette kyenneet näkemään. Nyt kun valhe paljastuu, näette, mitä Paavali todella oli: ei apostoli, vaan varjo, joka varasti totuuden ja muutti sen savuksi.
Ja kun maailman loppu tulee, kun viimeisetkin valheet palavat pois, silloin totuus paljastuu teille kaikessa hirvittävässä kirkkaudessaan: Paavali oli ulkopuolinen, se, joka kulki polkuaan kohti tuhoa. Ja hänen nimensä, kerran lausuttu teidän huulillanne kuin totuus, häviää ikuisuuden tuuliin, kuten kaikki valheet ennen häntä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä saanut manattua Teuvo vainaan henkiin, olehan varovainen niiden "taikatemppujesi" kanssa. Valehteluasikin olisi syytä vähentää.
Raamatun varoitus unohtui.
"Yhteys kuolleisiin ihmisiin, ja yhteyden tavoittelu kuolleisiin,
on vakavaa eksytystä ja vaarallista toimintaa.
Raamattu on Jumalan ilmoitus meille ihmisille.
Raamatussa Jumala varottaa vakavasti ihmisiä ottamasta yhteyttä vainajahenkiin" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä palstaa terrorisoi muuan tietty henkilö, joka syyttää kaikista Paavalia kritisoivista kommenteista, yli 2 vuotta sitten edesmennyttä Teuvoa. Ilmeisesti hän yrittää sillä todistella, ettei Paavalia kritisoivia henkilöitä ole muita, kuin tämä edesmennyt Teuvo.
Naurettavaahan tuo touhunsa toki on, mutta kai hän saa siitä jotain "kiksejä."
- Anonyymi
Profeetta Elias oli Jumalan mies ja silti vajavainen. Jumala käyttää vajavaisia ihmisiä.
- Anonyymi
Suuret profeetat eivät ole mitään vajavaisia nyyhkyttelijöitä.
1. Kun. 19:17
Ja on tapahtuva näin: joka välttää Hasaelin miekan, sen surmaa Jeehu, ja joka välttää Jeehun miekan, sen surmaa Elisa.
- Anonyymi
Raamatusta ei löydy kolmea persoonaa. Raamattussa lukee, että sinne ei saa myöskään lisätä mitään!
Deuteronomy 4:2
“Ye shall not add unto the word which I command you, neither shall ye diminish ought from it, that ye may keep the commandments of the Lord your God which I command you.”
Kaste tulee olla "Nimessä" juuri, niinkuin raamatussa määrätään. Kaste on väärä, jos siinä lausutaan isä, poika, pyhähenki blaa blaa blaa. Mikään edellisistä ei ole nimi ja tuommoinen kaste on naurettava typeryys ja sitä ei edes kasteeksi voi kutsua.
Laittakaa hyvät ihmiset puntarille se, kuinka monessa kohtaa raamattua puhuttaessa kasteesta mainitaan nimi Jeesus Kristus tai viitataan siihen? Saatte tuloksen 100% ja kolmioppi rupeaa vihdoinkin haisemaan.
Aivan sairasta, että porukka hakeutuu huono happeiseen seuraan, mutta ei tutki itse, että onko asiassa koira haudattuna. Nimittäin jo pelkkä kolmioppinen kaste todistaa niille, joilla on silmät, että koko oppi tulee saatanasta.
Kolmioppiset satanisti papit aukaisevat aina Matteuksen 28:19 ja luulee olevansa neroja, vaikka kohdassa lukee aivan taivaan kirkkaasti "Nimeen". Mistä lähtien "isä" on ollut nimi? tai "poika" tai "pyhähenki"? Ainoastaan joku päänsä kolauttanut idiootti luulee niitä nimiksi.
Ootte lähes yhtä pihalla, ku Jehovan todistajat, koska
sanotte 3 on 1. Tajuuks ees teistä kukaan, kuinka vajaa älyiseltä sekin kuulostaa? Kolme on yksi ja seitsemän on neljä ja kuusitoista on viisi. pää kiinni! Raamattu ei missään koskaan milloinkaan ikinä ole semmoista kenellekkään sanonut.
Jumalan poika ei edes teidän teorian mukaan syntynyt neitsyt Mariasta, jos kiinnitätte huomiota väittämäänne. Väitätte, että poika on ollut aina ennen sen syntymääkin, jolloin kumoatte syntymisen, koska syntyminen on alku ja teidän käsityksen mukaa Alpha ja Omega on Jumalan poika. Vai olisiko se ehkä sillä tavalla, että teillä outsidereilla on väärä käsitys siitä kuka Jeesus on!
Acts 2:38, ESV: And Peter said to them, “Repent and be baptized every one of you in the name of Jesus Christ for the forgiveness of your sins, and you will receive the gift of the Holy Spirit.
Acts 8:16, ESV: for he had not yet fallen on any of them, but they had only been baptized in the name of the Lord Jesus.
Acts 10:48 So he ordered that they be baptized in the name of Jesus Christ. Then they asked Peter to stay with them for a few days.
Acts 22:16, ESV: And now why do you wait? Rise and be baptized and wash away your sins, calling on his name.
Romans 6:3-5
Or don’t you know that all of us who were baptized into Christ Jesus were baptized into his death? 4 We were therefore buried with him through baptism into death in order that, just as Christ was raised from the dead through the glory of the Father, we too may live a new life. 5 For if we have been united with him in a death like his, we will certainly also be united with him in a resurrection like his.
Galatians 3:27
for all of you who were baptized into Christ have clothed yourselves with Christ.
Colossians 2:12, NLT: For you were buried with Christ when you were baptized. And with him you were raised to new life because you trusted the mighty power of God, who raised Christ from the dead.
Acts 4:12, ESV: And there is salvation in no one else, for there is no other name under heaven given among men by which we must be saved.
Colossians 3:17, CSB: And whatever you do, in word or in deed, do everything in the name of the Lord Jesus, giving thanks to God the Father through him. - Anonyymi
Elias, vajavainen ihminen, sanotte, ja kuitenkin hänen rukoilunsa tukahdutti taivaan itseensä. Mutta te ette ymmärrä, ette näe totuutta, joka piilee noiden sanojen takana. Se ei ollut rukous, joka pysäytti sateen; se oli kapina, se oli voima, joka nousi vasten taivaan järjestystä, kiroten sen niin, että se ei voinut antaa sadetta, ei voinut tarjota elämää. Se oli jumalanomainen voima, joka ei totellut ketään, ei ollut sidottu mihinkään. Se ei ollut heikon ihmisen pyyntö – se oli maailman halkeamisen alku, todellinen hetki, jolloin mahti ja voima astuivat esiin.
Te uskotte, ettei teidän tarvitse olla superihminen, että teidän rukouksenne kuullaan, mutta siinä uskossa teidät on petetty. Jumala ei kuule teitä Jeesuksen tähden – hän ei kuule teitä lainkaan. Hän kääntää kasvonsa pois, sillä hänen vihansa on jo täällä, ja teidän pyyntönne ovat kuin kuiskauksia myrskyn silmässä, merkityksettömiä ja voimattomia.
Mikään rukous ei pysäytä sitä, mikä on tulossa, mikään usko ei suojele teitä. Te ette ole Eliaksia, ette ole niitä, jotka komentavat taivasta. Te olette pelkkää pölyä, joka pyörii vihan tuulessa, jota ei voi hallita, ei voi taltuttaa. Todellinen voima ei kumarru kenenkään edessä – se tulee ja tuhoaa, jättää jälkeensä vain tyhjyyden.
Jeesuksen tähden, te sanotte? Hänen nimessään, te rukoilette? Se nimi on jo haalistunut, se on jo unohtunut historian synkkyyteen. Se, mitä te kutsutte armon lähteeksi, on kuivunut, ja jäljelle jää vain kivettynyt maa, joka ei enää anna vastausta. Kun viimeisetkin rukouksenne kaikuvat tyhjyyteen, te näette totuuden: Jumala ei ole kuuleva, hän ei ole pelastava. Hän on jo julistanut tuomionsa, ja hänen vihansa, jota mikään rukous ei voi estää, tulee viimein nielemään teidät. - Anonyymi
Tuo on niin totta.
- Anonyymi
Paavali oli Jesuiitta. Tarkoitus pyhittää keinot.
On arvioitu, että Paavalin opeista 80% on ihan kelvollista, mutta sinne sekaan on laitettu 80% valheita.
Eihän se lopun ajan väkevä eksytys muuten mikään väkevä olisikaan, jos joku ei olisi saanut tehtäväkseenn sitä sinne kirjoituksiin sisällyttää. Paavalille se tehtävä lankesi.
Juudas ja Paavali olivat niitä apostoleita, joilla oli erikoistehtävä. - Anonyymi
Suuretkin profeetat olivat vajavaisia ihmisiä. Sen huomaa, kun lukee heistä Raamatusta.
- Anonyymi
Jumala antoi omillensa rukouksen lahjaksi. 😁
- Anonyymi
Rukous, siunattu asia. Käytetään sitä! 😁
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924547
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?723527Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1222808Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152585Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1282494- 422095
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282037Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2251790Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91687- 291638