Tunnen kuinka olen vaipumassa uneen.. silmäni vaipuvat kiinni, hengitykseni käy hitaammaksi sekuntti sekunnilta. Kuulen ambulansseja taustalla. Silmäni menevät kiinni, koen kuinka sydämeni pysähtyy hitaasti ja hengitys katkeaa, oloni on rauhallinen ja rento.
Seuraavan kerran kun avaan silmäni, mietin missä olen... herään sängystä, en tiedä missä olen. Menen peilin eteen ja katson peilistä. "Kuka olen.." , näytän erilaiselta.. en melkein tunnista itseäni. Menen keittiöön, näen siellä sinut, kauniit kasvosi ja siniset lumoavat silmäsi, saavat minut punastumaan, mutta vielä enemmän punastun, koska edessäni on henkilö, jolle koko sydämeni haluan antaa..
"V.."
En saa sanoja suustani, kun silmistäni alkaa vuotaa kyyneliä ja käteni alkavat täristä.
"Veera...-" sanon
Katsot minua ja hymyilet.
"Niin, kulta."
Kulta? Millon me muka alettiin seurusteleen, mietin.. oliko se kaikki vain pahaa painajaista? Kun mieleeni tulee.. asiat mitä tapahtui, alan itkeä ja täristä, tasapainoni horjuu ja kaadun, mutta juuri kun olen kaatumassa, otat mut kiinni haliin.
"Mikä sulla on rakas, miksi itket?" ,kysyt.
... Itken ja halaan sua lujaa.
"Näin niin hirveää painajaista, niin hirveää..", totean itkien ja pitäen sua lujasti hali otteessa, samalla kun käteni tärisevät trauman seurauksena.
"Mut oon onnellinen, että se on vihdoin ohi... kaikki on viimein hyvin... siinä painajaisessa elin usean vuoden helvetissä.. kamalia asioita tapahtui, olin täysin yksin, kukaan ei nähnyt mua ja sullakin oli joku toinen..", sanon samalla kun kyyneleet vierivät poskiani pitkin.
"Painajainen on vihdoin ohi", en voi lopettaa itkemistä.. kaikki tunteet purkautuu.
"Kaikki on hyvin nyt.. en oikein saanut selkoa mistä puhuit, mutta se varmasti oli karmiva uni", toteat.
"Se oli aivan kamala uni.. onneksi oot nyt siinä..", sanon.
~ Onnellinen loppu ~
Mitä se vei, kaiken, mutta rakkaimman ihmisen vuoksi edes kuoleminen ei ole liikaa... etenkin jos ei ole tarpeeksi kaikista rakkaimmalle ja ihanimmalle naiselle.. ~ se tunne tuhoaa mun sielun, kunnes jäljellä ei oo yhtään mitään, vaan tyhjyyttä..
Pitkä painajainen
9
261
Vastaukset
Ja odotan sitä päivää, joka päivä enemmän </3
- Anonyymi
Hae apua.
Hakenut jo, ei se painajainen maagisesti pääty siihen.. ihmiset ei ymmärrä yhtään mitään.
- Anonyymi
Sähköshokki hoidot vois auttaa. Niitä annetaan nykyään ihan ettet tunne kipua. Vie muistin. Kannattaa kokeilla ennen itsensä tuhoamista.
Toivon ettet oo nuori ihminen.
Vaihda paikkakuntaa saatat löytää uuden ihastuksen. - Anonyymi
Itsellä aikoinaan oli ero tiedossa ja siihen suuntauksen oppaita riittää mutta yksi jäänyt mieleen. David Richon: Viisi asiaa, joita et voi muuttaa. Silloin asiat tuntuivat tosilta.
1. Kaikki muuttuu ja lopulta päättyy
2.Asiat ei aina mene, kuten olit ne suunnitellut
3. Elämä ei aina ole reilua
4. Kipu on väistämätön osa elämää
5. Ihmiset eivät aina ole rakastavia ja lojaaleja
Juuri näin! Suhde päättynyt, se sisälsi kipua, se ei ollut sellainen kuin kuvittelin ja lojaalisuus kaukana. Mutta kirjan luettuani, pim, olin suorastaan hilpeä, olo helpottunut, enemmän elossa. Sellainen vaikutus on tosiasioiden hyväksymisellä. Se tekee vapaaksi. - Anonyymi
Sarjassamme susiguben uudet nikit. Loput typerät aloitukset anonyyminä.
- Anonyymi00006UUSI
BPDBunny6666 kirjoitti:
En edelleenkää oo Jani tai mustasusi tyyppi :)
Kuolon joutsen on jo liihottamassa kohti sinua.
On tarpeetonta tehdä mitään. Joutsenen musta siipi havinoi sinut suojaansa.
Sinusta katoaa maallinen vaellus, alkaa ikuisuus
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110895- 408177
- 1235221
- 1433636
- 693558
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353514- 333147
- 552509
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352001- 281786