Kuka Jeesus on

Anonyymi-ap

jw.orgin mukaan Jeesus on

- arkkienkeli Mikael:
"..edellä mainittujen seikkojen valossa voimme todeta? Jeesus Kristus on ylienkeli Mikael"
www.jw.org/fi/kirjasto/lehdet/wp20100401/Onko-Jeesus-ylienkeli-Mikael/

- sananlaskujen viisaus (feminiini):
"San 8:1–3, 22–31: Näissä jakeissa viisaus personoidaan. Se mitä viisaudesta sanotaan, sopii Jeesukseen, jonka Jumala loi ennen kuin hän loi mitään muuta"
www.jw.org/fi/kirjasto/kirjat/raamatunkohtia-elaman-eri-tilanteisiin/viisaus/

72

538

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kukaan ei halua sotkeutua jehovien sotkuihin. Raamattu on muutenkin haastava niin ei se jehovista kaipaa enää ketään. Jehovat ei ole kristinuskoa. Pysyköön omassa sikalassa vaan.

• Anonyymi

Tämä palsta on keskuteluun jehovantodistajuudesta. Jos se ei käy, olet ehkä väärällä palstalla?
        Minun mielestäni te kaikki, jotka pidätte itseänne Jeesuksen seuraajina, tavalla tai toisella, olette kristittyjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä palsta on keskuteluun jehovantodistajuudesta. Jos se ei käy, olet ehkä väärällä palstalla?
        Minun mielestäni te kaikki, jotka pidätte itseänne Jeesuksen seuraajina, tavalla tai toisella, olette kristittyjä.

Kommenttisi ristiriita on siinä, että jehovat ei seuraa Jeesusta Kristusta, joka on Herra, maailman Vapahtaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommenttisi ristiriita on siinä, että jehovat ei seuraa Jeesusta Kristusta, joka on Herra, maailman Vapahtaja.

Te voitte riidellä keskenänne asiasta, jos niin haluatte. Minulle te olette kaikki kristittyjä, todistajat mukaan lukien.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Te voitte riidellä keskenänne asiasta, jos niin haluatte. Minulle te olette kaikki kristittyjä, todistajat mukaan lukien.

Minullekin kristityn määritelmäksi riittää, että uskoo tarinaan Jeesuksesta ja odottaa jotain häneltä saavansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sekoilet
        VAIN JT USKOO JEESUKSEEN RAAMATUNMUKAISESTI!

• Anonyymi

Parempi laittaa linkit, muuten olisi taas lukenut "soopaa".

• Anonyymi

Linkkejä löytyy Raamatusta lähes 1300 sivua!

• Perilmasuvereenin poika, satuolento, johon tyhmät on saatu uskomaan. HOHOHOHHOOH

• Anonyymi

Anonyymi-ap 2024-09-24 18:45:15

"jw.orgin mukaan Jeesus on - arkkienkeli Mikael"

-Daniel 12:1 Siihen aikaan nousee Miikael, se suuri enkeliruhtinas, joka seisoo sinun kansasi lasten suojana

Hebr. 1:6 Ja siitä, kun hän jälleen tuo esikoisensa maailmaan, hän sanoo: "Ja kumartakoot häntä kaikki Jumalan enkelit".

Hebr. 1:8 mutta Pojasta: "Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy aina ja iankaikkisesti, ja sinun valtakuntasi valtikka on oikeuden valtikka.

• Anonyymi

Tuo Danielin kohta viittaa lopun aikojen ”ahdingon aikaan”. Eihän sen Jeesuksen syntymästä katsota alkavan.

• Anonyymi

Jeesus on Vartiotorninkin mukaan Jumalan ainokainen poika ja maailmankaikkeuden toiseksi mahtavin persoona heti isänsä jälkeen. Sen sijaan, enkeli Mikael on vain "yksi huomattavimmista". Miten nämä voisivat olla sama persoona?

Dan.10:13 Persian kuningaskunnan ruhtinas+ kuitenkin vastusti minua 21 päivää. Mutta silloin Mikael,*+ yksi huomattavimmista* ruhtinaista, tuli auttamaan minua, ja minä jäin sinne Persian kuninkaiden viereen. (UMK)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus on Vartiotorninkin mukaan Jumalan ainokainen poika ja maailmankaikkeuden toiseksi mahtavin persoona heti isänsä jälkeen. Sen sijaan, enkeli Mikael on vain "yksi huomattavimmista". Miten nämä voisivat olla sama persoona?

Dan.10:13 Persian kuningaskunnan ruhtinas kuitenkin vastusti minua 21 päivää. Mutta silloin Mikael,* yksi huomattavimmista* ruhtinaista, tuli auttamaan minua, ja minä jäin sinne Persian kuninkaiden viereen. (UMK)

Kuka on se, joka tuossa jakeessa Dan.10:13 on äänessä ja jota Mikael oli auttanut?

Dan.10:5 minä nostin katseeni ja näin pellavaan+ pukeutuneen miehen, jonka vyötäröllä oli Ufasin kullasta tehty vyö. 6 Hänen ruumiinsa oli kuin krysoliittia,+ hänen kasvonsa näyttivät salamalta, hänen silmänsä olivat kuin tulisoihdut, hänen käsivartensa ja jalkansa näyttivät kiillotetulta kuparilta,+ ja hänen äänensä* kuulosti ihmisjoukon ääneltä.

Ilm.1:12 Minä käännyin nähdäkseni, kuka puhui minulle, ja kun käännyin, näin seitsemän kultaista lampunjalkaa+ 13 ja lampunjalkojen keskellä jonkun ihmisen pojan kaltaisen,+ jolla oli päällään nilkkoihin asti ulottuva vaate ja rinnan ympärillä kultainen vyö. 14 Hänen päänsä ja hiuksensa olivat valkoiset kuin valkoinen villa, kuin lumi, hänen silmänsä olivat kuin tulenliekki,+ 15 hänen jalkansa olivat kuin sulatusuunissa hehkuva puhdas kupari,+ ja hänen äänensä oli kuin vesimassojen pauhu. 16 Hänellä oli oikeassa kädessään seitsemän tähteä,+ hänen suustaan työntyi esiin terävä, pitkä, kaksiteräinen miekka,*+ ja hänen kasvonsa olivat kuin häikäisevän kirkas aurinko.+ 17 Kun näin hänet, kaaduin hänen jalkoihinsa kuin kuollut. Hän laski oikean kätensä päälleni ja sanoi: ”Älä pelkää. Minä olen Ensimmäinen+ ja Viimeinen+ 18 ja elävä.+ Minä olin kuollut,+ mutta katso, minä elän aina ja ikuisesti,+ ja minulla on kuoleman ja haudan* avaimet.+

• Anonyymi

Rauhaa!

On asioita joita emme voi tietää edes ilmoituksen perusteella.

Elohim lopusta alkuun lukien in Mihoel.

Mitä siitä voidaan päätellä?

• Anonyymi

Että ne eivät taida mennä ihan noin hepreaksi.

• Anonyymi

Elohim on lukemani mukaan sanan monikkomuoto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se kirjoitetaan haelohim

• Anonyymi

Vaikka lukisit tuon suomalaisittain, niin elohim käännettynä on mihole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka lukisit tuon suomalaisittain, niin elohim käännettynä on mihole.

Ei ole kuin homile

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole kuin homile

He he. םיהִלֹאֱ tuossa elohim käännettynä, ei siitäkään saa Michaelia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

He he. םיהִלֹאֱ tuossa elohim käännettynä, ei siitäkään saa Michaelia.

Se oli vitsi!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun Raamatussa VT käytetään muotoa elohim, puhutaan juuri moni kosta.
        Mutta silloin puhutaan epäjumalista!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun Raamatussa VT käytetään muotoa elohim, puhutaan juuri moni kosta.
        Mutta silloin puhutaan epäjumalista!

בְּרֵאשִׁ֖ית בָּרָ֣א אֱלֹהִ֑ים אֵ֥ת הַשָּׁמַ֖יִם וְאֵ֥ת הָאָֽרֶץ׃

Alussa Jumala (elohim-epäjumala) loi taivaan ja maan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

בְּרֵאשִׁ֖ית בָּרָ֣א אֱלֹהִ֑ים אֵ֥ת הַשָּׁמַ֖יִם וְאֵ֥ת הָאָֽרֶץ׃

Alussa Jumala (elohim-epäjumala) loi taivaan ja maan.

Elohim on monikkomuoto eli jumalat.
        Hasamim, miten lausutaankaan, on myös pluraali eli taivaat.

• Anonyymi

Kyllä oli "Jt" huuli pyöreänä, kummallista ettei "Jt" ole kuullut tästä mitään. Tältä palstalta joutuu lukemaan asioita. Ehkä jatkossa seuran sijaan kannattaakin Jt lukea tätä palstaa!!

• Anonyymi

????? ¿+++?????????

• Anonyymi

"" jw.orgin mukaan Jeesus on - arkkienkeli Mikael: "..edellä mainittujen seikkojen valossa voimme todeta? Jeesus Kristus on ylienkeli Mikael" ""

-Daniel: 12:1 Siihen aikaan nousee Miikael, se suuri enkeliruhtinas, joka seisoo sinun kansasi lasten suojana.

Jae jatkuu: Ja se on oleva ahdistuksen aika, jonka kaltaista ei ole ollut siitä saakka, kuin kansoja on ollut, hamaan siihen aikaan asti

Matteus samasta ahdistuksen ajasta, Jeesuksen paluusta:
      24:29 Mutta kohta niiden päivien ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta, ja taivaitten voimat järkkyvät.
      24:30 Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella.

Vartiotorniuskonnon Jeesus on palannut kahdestikin, 1874 ja 1914, riippuen siitä mistä vartiotornista tarkistat.

• Anonyymi

Raamatun totuus on että Jeesus palaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamatun totuus on että Jeesus palaa!

Anonyymi 2024-09-30 14:19:00

"Raamatun totuus on että Jeesus palaa!"

Vartiotorni on väittänyt, että Jeesus olisi käynyt vartiotorniseurassa haukkumassa heidän joulunviettonsa v. 1918

Historiikissa Jehovantodistajat - jumalan valtakunnan julistajia, on valokuva joulunvietosta vartiotorniseurassa v. 1927 (vuosiluku laitettu pöydälle kun kuva otettu)

Totiset ovat kuvattujen naamat. Ovat uskoneet Jeesus-haukkumiset ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anonyymi 2024-09-30 14:19:00

"Raamatun totuus on että Jeesus palaa!"

Vartiotorni on väittänyt, että Jeesus olisi käynyt vartiotorniseurassa haukkumassa heidän joulunviettonsa v. 1918

Historiikissa Jehovantodistajat - jumalan valtakunnan julistajia, on valokuva joulunvietosta vartiotorniseurassa v. 1927 (vuosiluku laitettu pöydälle kun kuva otettu)

Nehän kerrotaan jo Raamatussa.
        Puhut omiasi ja sekoitat Mormonit JT!

• Anonyymi

Vain Jeesuksen kautta, kun pyytää Hänet tulemaan sydämmeensä ja siloin ihminen uudestisyntyyl ja Pyhä Henki tulee myös hänen sydämmeensä ja todistaa, että ihminen on Jumalan lapsi.
      Tässä lisää. https://www.youtube.com/watch?v=14isFQtnczU

• Anonyymi

Näin se juuri menee!

• Anonyymi

Anonyymi 2024-09-30 15:33:30

"Nehän kerrotaan jo Raamatussa"

Totta tuo on, minäkin olen kiinnittänyt näihin huomiota:

• Anonyymi

Puhut soopaa
        Jeesus on mukamas käynyt amerikassa tapaamassa henkilökohtisesti Mormoni Smithin

• Äitinsä mukaan jessuli oli hyvä laskemaan Peräilmaa jo nuorena. Kuulemma kaveripiirin paras. Ja koulujen välisissä Peräilmakisoissa oli aina vähintäin kolmen parhaan joukossa.

• Anonyymi

Sinusta tulisi hyvä muslimi!

• Anonyymi kirjoitti:

Sinusta tulisi hyvä muslimi!

Tuskin. Etkös tiedä, että jessuli oli heidän mielestään profeetta. Itse asiassa Koraanissa kerrotaan enemmän satuja jessulista kuin Muhametista.

• Anonyymi
        kookoo5 kirjoitti:

Tuskin. Etkös tiedä, että jessuli oli heidän mielestään profeetta. Itse asiassa Koraanissa kerrotaan enemmän satuja jessulista kuin Muhametista.

Muhammed oli mestarieksyttäjä, joka jatkuu edelleen jälkeläisten toimesta

• Anonyymi kirjoitti:

Muhammed oli mestarieksyttäjä, joka jatkuu edelleen jälkeläisten toimesta

Näytä minulle jonkun uskonnon päähahmo, joka EI ole eksyttäjä.

• Anonyymi
        kookoo5 kirjoitti:

Näytä minulle jonkun uskonnon päähahmo, joka EI ole eksyttäjä.

Kunnon kristillisyydessä ei ole mitään "päähahmoja".
        Jos kaipaat "joskus" kunnon kristillisyyttä, sen löydät JT joukosta, mutta siihen sinulla on todella pitkä taival, jo pelkästään asenteen muutoksessa!

• Anonyymi kirjoitti:

Kunnon kristillisyydessä ei ole mitään "päähahmoja".
        Jos kaipaat "joskus" kunnon kristillisyyttä, sen löydät JT joukosta, mutta siihen sinulla on todella pitkä taival, jo pelkästään asenteen muutoksessa!

En kaipaa. Mukava kuulla, että asenteeni on kohdallaan. jt saavat laskea Peräilmaa ihan omissa oloissaan. HOHOHOHOHO

• Anonyymi
        kookoo5 kirjoitti:

En kaipaa. Mukava kuulla, että asenteeni on kohdallaan. jt saavat laskea Peräilmaa ihan omissa oloissaan. HOHOHOHOHO

Mikähän rangaistus sinuakin vielä odottaa, silloin kaduttaa, mutta silloin se on liian myöhäistä!

• Anonyymi kirjoitti:

Mikähän rangaistus sinuakin vielä odottaa, silloin kaduttaa, mutta silloin se on liian myöhäistä!

Peräilmaumpi olisi noin pikaisesti ajatellen sieltä pahimmasta päästä . Ja tietysti jt huuhaan kuunteleminen.

• Anonyymi

Juutalaisen perimätiedon mukaan Mikael oli se, joka johdatti Israelin kansaa pois Egyptistä.
      Mitä ilmeisemmin arkkienkeli en koulutukseen ei kuulu suunnistaminen, sen verran pitkään kesti laahustaminen matkalla 🙄

Tämä saattaa myös selittää sen, miksi Jeesuksen kerrotaan vallinneen outoja reittejä matkalla Tyyroon, Ssidoniin ja takaisin.

• Anonyymi

"" jw.orgin mukaan Jeesus on - arkkienkeli Mikael: "..edellä mainittujen seikkojen valossa voimme todeta? Jeesus Kristus on ylienkeli Mikael" ""

-Daniel: 12:1 Siihen aikaan nousee Miikael, se suuri enkeliruhtinas, joka seisoo sinun kansasi lasten suojana.

Jae jatkuu: Ja se on oleva ahdistuksen aika, jonka kaltaista ei ole ollut siitä saakka, kuin kansoja on ollut, hamaan siihen aikaan asti

Matteus samasta ahdistuksen ajasta, Jeesuksen paluusta:
      24:29 Mutta kohta niiden päivien ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta, ja taivaitten voimat järkkyvät.
      24:30 Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella.

Vartiotorniuskonnon Jeesus on palannut kahdestikin, 1874 ja 1914, riippuen siitä mistä vartiotornista tarkistat.
      --------------------

Jeesuksen veri oli Herran veri (Ap 20:28);
      Kristus on Jumala yli kaiken (Room 9:5);
      Jeesus on Jumala ja Pelastaja (Tiit 2:13);

"Jokainen, joka huutaa avuksi Herran (Jahven) nimeä, pelastuu"(Jooel 2:32).
      "Jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi...niin sinä pelastut...sillä jokainen, joka huutaa avuksi Herran (Jahven) nimeä, pelastuu"(Room 10:9-13).
      Tässä jälkimmäisessä kohdassa Paavali kertoo ensin, että ihminen pelastuu tunnustamalla Jeesuksen Herraksi ja uskomalla sydämessään hänen ylösnousemukseensa. Lopuksi hän vielä vahvistaa tämän viittaamalla Jooeliin jakeessa 13
      Paavali rinnastaa Jeesuksen ja Herran (Jahven) samaksi pelastavaksi nimeksi

Henki on Jumalan Henki (1 Kor 2:14);
      Herran Henki (Ap 5:9);
      Pojan Henki (Gal 4:6);
      Jeesuksen Kristuksen Henki (Fil 1:19)
      Henki on kuitenkin sama (1 Kor 12:4).

Joh. 20:28 Tuomas vastasi ja sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun Jumalani!"
      20:29 Jeesus sanoi hänelle: "Sentähden, että minut näit, sinä uskot.

hepr. 1:1 Sittenkuin Jumala muinoin monesti ja monella tapaa oli puhunut isille profeettain kautta, hepr. 1:2 on hän näinä viimeisinä päivinä puhunut
      hepr. 1:8 mutta Pojasta: "Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy aina ja iankaikkisesti

Joh. 1:1 Sana oli Jumala.
      -Elikkä Jeesus oli Jumala

• Anonyymi

Soopaa elikkä taas soopaa!
        Joh 1:18

• Anonyymi

Huom. Ainokainen Poika, siis ainoa Jumalasta syntynyt, ei luotu. Jumalasta syntyneessä täytyy olla jumaluus. Eikä kukaan voi sovittaa maailman syntejä, jos ei omaa jumaluutta. Se on täysin mahdotonta.

Jumala oli Kristuksessa, ja sovitti...
      Mikä täydellinen Armo meille on annettu Lahjana. Meille jotka pysymme tässä opissa ja säilytämme uskomme.

Paavali uskoi kolminaisuuteen. Aloitti kirjeensä aina ylistäen Jumalaa, meidän Isää ja Herraa Jeesusta Kristusta ja Pyhää Henkeä.

• Anonyymi

Jumala on titteli, ei biologinen laji. Jumalan pojat ovat enkeleitä, kuten raamattukin kertoo.

• Anonyymi

Mitä sekoilet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumala on titteli, ei biologinen laji. Jumalan pojat ovat enkeleitä, kuten raamattukin kertoo.

Jeesus on myös Jumalan poika

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et näytä ymmärtävän Raamatun sanaa ainosyntyinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osaatko lukea?
        Joh 1:18

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sekoilet

Usko sinä vain enkelijeesukseen, omapa on valintasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus on myös Jumalan poika

Nimenomaan Jumalan Ainosyntyinen Poika, ei enkeli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan Jumalan Ainosyntyinen Poika, ei enkeli.

Kuules urpo, taivaassa on vain Jumala ja enkelit, Jeesus oli ensimmäinen!
        Sananl 8

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Usko sinä vain enkelijeesukseen, omapa on valintasi.

Mutta Raamattu sanoo näin
        Snl 8

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No Hermanin mukaan;
        The term used in the New Testament, MONOGENES, does not mean “only begotten” in the sense of “the only one God has sired” but “unique” (mistranslated by people who misunderstood the etymology).

Eli suunnilleen suomeksi
        Uudessa testamentissa käytetty termi, MONOGENES, ei tarkoita "ainoastaan ​​syntynyttä" merkityksessä "ainoa, jonka Jumala on synnyttänyt" vaan "ainutlaatuista" (etymologian väärin ymmärtäneiden ihmisten kääntämä).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuules urpo, taivaassa on vain Jumala ja enkelit, Jeesus oli ensimmäinen!
        Sananl 8

Lue Raamattua ja Johanneksen ilmestys niin näkemyksesi voi avartua. Ja lopeta ihmisten nimittely ja haukkuminen, Jumala kirjaa ne kaikki ylös. Joudut vielä joskus Kristuksen tuomittavaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta Raamattu sanoo näin
        Snl 8

Snl ovat täynnä kummallisuuksia. Raamattu sanoo ettei Jumala ole koskaan kenellekkään enkelille sanonut : Sinä olet minun rakas Poikani. Mutta Jeesukselle on, joten Jumalan mukaan Jeesus ei ole enkeli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No Hermanin mukaan;
        The term used in the New Testament, MONOGENES, does not mean “only begotten” in the sense of “the only one God has sired” but “unique” (mistranslated by people who misunderstood the etymology).

Eli suunnilleen suomeksi
        Uudessa testamentissa käytetty termi, MONOGENES, ei tarkoita "ainoastaan ​​syntynyttä" merkityksessä "ainoa, jonka Jumala on synnyttänyt" vaan "ainutlaatuista" (etymologian väärin ymmärtäneiden ihmisten kääntämä).

UT puhutaan KOKO AJAN Julmalan pojasta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

UT puhutaan KOKO AJAN Julmalan pojasta!

Jumalan poika titteliä ei tule ymmärtää väärin. Tittelillä on monenlaisia merkityksiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Snl ovat täynnä kummallisuuksia. Raamattu sanoo ettei Jumala ole koskaan kenellekkään enkelille sanonut : Sinä olet minun rakas Poikani. Mutta Jeesukselle on, joten Jumalan mukaan Jeesus ei ole enkeli.

Jumala on Raamatun mukaan sanonut ihmiselle että tämä on jänen poikansa ja hän tämän isä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumalan poika titteliä ei tule ymmärtää väärin. Tittelillä on monenlaisia merkityksiä.

Jopa joo luuseri

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumala on Raamatun mukaan sanonut ihmiselle että tämä on jänen poikansa ja hän tämän isä.

Juuri näin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jopa joo luuseri

Itse olet ja vieläpä tietämätön luuseri. Ottaisit selvää.

• Anonyymi

Vartiotorniuskonto pitäköön jeesustaan enkelinä, kunhan pysyvät omien seiniensä takana. Minun ovelleni ei toista kertaa tarvitse tulla moista moskaa syöttämään.

Minulle Jeesus on Jumalan AINOA Poika, joka pystyi sovittamaan maailman synnit. Toista ei ole. Hän on minun Herrani ja Kuninkaani, ainoa tieni Isän luo. Minun uskoni pysyy eikä mihinkään muutu. Ihmistenkö sääntöihin vaihtaisin vapauteni Jeesuksessa Kristuksessa. Pyh.

• Anonyymi

Hyvä, ukot samoin kuin JT... Ja raamatunmukaisesti!!!

• Anonyymi

Anonyymi 2024-10-02 22:16:30

"Jumala on Raamatun mukaan sanonut ihmiselle että tämä on jänen poikansa ja hän tämän isä."

Eikä.

Katsopas
      Hebr.1:8 mutta Pojasta: "Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy aina ja iankaikkisesti
      Joh. 14:11 Uskokaa minua, että minä olen Isässä, ja että Isä on minussa

• Anonyymi

Et ymmärrä mitä jakeet tarkoittaa!

• Anonyymi

2. Sam. 7:
        12 Kun sinun päiväsi ovat päättyneet ja sinä lepäät isiesi tykönä, korotan minä sinun seuraajaksesi jälkeläisesi, joka lähtee sinun ruumiistasi; ja minä vahvistan hänen kuninkuutensa.

14 Minä olen oleva hänen isänsä ja hän minun poikani, niin että, jos hän tekee väärin, minä rankaisen häntä ihmisvitsalla ja niinkuin ihmislapsia lyödään;

• Anonyymi

Jos amerikkalaisen lahkon edustaja kysyy kuka on Jeesus?
      Se on joka kysyy sinulta: haluatko elää kuolemasi jälkeen,uskotko, että minä olen todellinen?
      Uskotko,että minä(Jeesus) olen tie ja valo?
      Uskotko,että minä(Jeesus) olen Rakkaus ?

• Anonyymi

JT ovat ainoita, jotka tietävät kuka Jeesus oli ja miksi tuli maan päälle 33 v ajaksi!

Muilla lahkoilla ja kirkoilla ei ole Jeesusta!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      25
      2490
    2. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      55
      1806
    3. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      11
      1204
    4. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      299
      1067
    5. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259
      992
    6. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      146
      903
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      56
      884
    8. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      9
      797
    9. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      47
      780
    10. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      111
      775
    Aihe