Miten Eläinpuiston hallituksen pj voi olla noin pihalla !!!!
Vastaukset 9
- Anonyymi
Sisällä se oli.
- Anonyymi
Fiksusti puhui kaikki haastateltavat.
- Anonyymi
Ei kai zoon tilanne olisi niin paha jos hallituksen pj olisi ammattilainen eikä mikään harjoittelija.
- Anonyymi
Uutisissa kerrottiin, että Panda projekti meni pieleen osittain paikallisten ihmisten vastustuksesta.
Olen sanaa mieltä. Erikoista sakkia Ähtärissä.- Anonyymi
Mikkä siihen vaikutti että meni pieleen? Mietippä hiukan asioita miten meni. Ei pandoja periaatteessa kukaan vastustanut vaan sitä että niihin tuhlataan veronmaksajien rahaa ja kaikilla laittomilla päätöksillä vielä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikkä siihen vaikutti että meni pieleen? Mietippä hiukan asioita miten meni. Ei pandoja periaatteessa kukaan vastustanut vaan sitä että niihin tuhlataan veronmaksajien rahaa ja kaikilla laittomilla päätöksillä vielä!
Juurikin näin 👍
- Anonyymi
Sivonen päästi oikein emävaleen hakivat korona tukea 2.7miljoonaa saivat parisataa tuhatta tähän ei vaikuttanut kukaan ähtäriläinen.Sahimäkenä kävisin tekemässä äijästä rikosilmoituksen.
- Anonyymi
Sinä siis olet Sahimäki?
- Anonyymi
Syitä löytyy kaikenlaisia, kun hommat menee pieleen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.541516Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt211156- 93987
- 79720
- 37698
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.21529- 27520
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?54464- 27456
Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30433