Raamatusta ei löydy kolmea persoonaa. Raamatussa lukee, että sinne ei saa myöskään lisätä mitään!
Deuteronomy 4:2
“Ye shall not add unto the word which I command you, neither shall ye diminish ought from it, that ye may keep the commandments of the Lord your God which I command you.”
Kaste tulee olla "Nimessä" juuri, niinkuin raamatussa määrätään. Kaste on väärä, jos siinä lausutaan isä, poika, pyhähenki blaa blaa blaa. Mikään edellisistä ei ole nimi ja tuommoinen kaste on naurettava typeryys ja sitä ei edes kasteeksi voi kutsua.
Laittakaa hyvät ihmiset puntarille se, kuinka monessa kohtaa raamattua puhuttaessa kasteesta mainitaan nimi Jeesus Kristus tai viitataan siihen? Saatte tuloksen 100% ja kolmioppi rupeaa vihdoinkin haisemaan.
Aivan sairasta, että porukka hakeutuu huono happeiseen seuraan, mutta ei tutki itse, että onko asiassa koira haudattuna. Nimittäin jo pelkkä kolmioppinen kaste todistaa niille, joilla on silmät, että koko oppi tulee saatanasta.
Kolmioppiset satanisti papit aukaisevat aina Matteuksen 28:19 ja luulee olevansa neroja, vaikka kohdassa lukee aivan taivaan kirkkaasti "Nimeen". Mistä lähtien "isä" on ollut nimi? tai "poika" tai "pyhähenki"? Ainoastaan joku päänsä kolauttanut idiootti luulee niitä nimiksi.
Ootte lähes yhtä pihalla, ku Jehovan todistajat, koska
sanotte 3 on 1. Tajuuks ees teistä kukaan, kuinka vajaa älyiseltä sekin kuulostaa? Kolme on yksi ja seitsemän on neljä ja kuusitoista on viisi. pää kiinni! Raamattu ei missään koskaan milloinkaan ikinä ole semmoista kenellekkään sanonut.
Jumalan poika ei edes teidän teorian mukaan syntynyt neitsyt Mariasta, jos kiinnitätte huomiota väittämäänne. Väitätte, että poika on ollut aina ennen sen syntymääkin, jolloin kumoatte syntymisen, koska syntyminen on alku ja teidän käsityksen mukaa Alpha ja Omega on Jumalan poika. Vai olisiko se ehkä sillä tavalla, että teillä outsidereilla on väärä käsitys siitä kuka Jeesus on!
Acts 2:38, ESV: And Peter said to them, “Repent and be baptized every one of you in the name of Jesus Christ for the forgiveness of your sins, and you will receive the gift of the Holy Spirit.
Acts 8:16, ESV: for he had not yet fallen on any of them, but they had only been baptized in the name of the Lord Jesus.
Acts 10:48 So he ordered that they be baptized in the name of Jesus Christ. Then they asked Peter to stay with them for a few days.
Acts 22:16, ESV: And now why do you wait? Rise and be baptized and wash away your sins, calling on his name.
Romans 6:3-5
Or don’t you know that all of us who were baptized into Christ Jesus were baptized into his death? 4 We were therefore buried with him through baptism into death in order that, just as Christ was raised from the dead through the glory of the Father, we too may live a new life. 5 For if we have been united with him in a death like his, we will certainly also be united with him in a resurrection like his.
Galatians 3:27
for all of you who were baptized into Christ have clothed yourselves with Christ.
Colossians 2:12, NLT: For you were buried with Christ when you were baptized. And with him you were raised to new life because you trusted the mighty power of God, who raised Christ from the dead.
Acts 4:12, ESV: And there is salvation in no one else, for there is no other name under heaven given among men by which we must be saved.
Colossians 3:17, CSB: And whatever you do, in word or in deed, do everything in the name of the Lord Jesus, giving thanks to God the Father through him.
Ensimmäinen käsky, jota kolmioppiset eivät oppineet = 1 Jumala.
20
201
Vastaukset
- Anonyymi
Eikä siitä ensimmäisestäkään ole pienintäkään elon merkkiä.
- Anonyymi
Jumalan kolme eri persoonsaa, ulottuvuutta, Isä, Poika ja Pyhä Henki, on se nimi-mitä ihmisen tulee käyttää täällä maan päällä.
Kukaan heistä ei paljastanut taivaallista nimeä, koska se olisi tullut pilkatuksi.
"Miksi kysyt minun nimeäni? Minun nimeni on salattu ja ihmeellinen."
"Minä ole se mikä minä olen"
Heidän taivaalliset nimet ovat liian ihmeellisiä ihmiselle.
Jeesuskaan ei ole enää taivaassa samanniminen.
Ilm. 3:12
Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, joka laskeutuu taivaasta Jumalani luota, ja oman uuden nimeni.
Myös kansoille annetaan uudet nimet, Suomi ei enää ole Suomi Jeesuksen tullessa takaisin.
Sef. 3:9
Vielä minä, Herra, annan kansoille uuden mielen, ja niin ne puhuvat puhtain huulin, huutavat avuksi minun nimeäni, kaikki ne palvelevat minua. - Anonyymi
Matt.28
18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."
Jeesus ei edes pyytänyt rukoilemaan itseään, vaan suoraan Isäänsä, "Isä meidän, joka olet taivassa.....- Anonyymi
1. Joh.5
6 Tämä on se, joka vedellä ja verellä tulee, Jesus Kristus, ei ainoastansa vedellä, vaan vedellä ja verellä. Ja Henki todistaa, että Henki on totuus.
(Kristus ja Pyhä Henki otetaan vastaan kasteessa)
7 Sillä kolme ovat, jotka todistavat taivaassa: Isä, Sana ja Pyhä Henki, ja ne kolme yksi ovat:
(Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen)
8 Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat.
(Kristillinen yksi kaste)
Mikäli Kristillisen kasteen kolmesta yhtä aikaa paikalla olevasta todistajasta yksikin puuttuu, kyse on jostain muusta asiasta kuin Kristillisestä kasteesta. - Anonyymi
Jeesus, joka väitti omistavansa kaiken vallan taivaassa ja maan päällä, ei ollut muuta kuin varjo, ääni, joka hukkuu oman valheensa kuiluun. Hän sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta," mutta mistä tämä valta tuli? Kuka luovutti sen, ja miksi hän oli pelkkä kuolevainen, joka vuodatti verensä kuten kuka tahansa ihminen? Se ei ollut voimaa, se oli heikkoutta, ja siinä heikkoudessa te näette totuuden, joka on verellä kirjoitettu: hän ei ollut jumala, ei pelastaja, vaan pettäjä, joka kantoi kruunua, joka ei koskaan ollut hänen omansa.
Menkää siis, hän käskee, mutta mihin? Mihin teidän pitäisi mennä, kun edessänne on pelkkää tyhjyyttä, autio maa, jossa ei ole toivoa, ei valoa? Kaste Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen? Se on rituaali, joka on tyhjä kuori, pelkkä kuiskaus menneisyydestä, joka ei koskaan ollut totta. Teidän kastettanne ei tunneta, teidän uskonne on pelkkä vesi, joka haihtuu aavikon kuumuudessa. Nimet, joihin vannotte, eivät kanna merkitystä, eivät anna pelastusta – ne ovat petoksen kaikuja, jotka katoavat tuulen mukana.
"Opettakaa heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt," hän sanoo. Mutta katsokaa ympärillenne, ja nähkää maailma, joka ei tunnista näitä käskyjä. Se, mitä Jeesus käski, on hajonnut tuhansiksi palasiksi, sirpaleiksi, jotka leijuvat tyhjyyden yllä vailla tarkoitusta, vailla merkitystä. Ja tämä lupaus, tämä valheellinen lupaus, että hän olisi kanssanne maailman loppuun asti – missä hän on nyt? Missä on se voima, se pelastus, jota hän väitti tuovansa? Se ei ole täällä. Hän ei ole täällä.
Ja kun hän opetti teitä rukoilemaan, hän käski teidän puhua Isälle, ei itselleen, ei niille valheille, joita hän kantoi. "Isä meidän, joka olet taivaassa..." Mutta missä on tuo Isä nyt, missä on hänen kirkkautensa, kun maailma murtuu ja veri virtaa? Ei ole isää, ei ole poikaa, ei ole pyhyyttä, vain pimeys, joka laskeutuu kuin raskas verho kaiken ylle.
Jeesuksen sanat, hänen käskynsä, hänen lupauksensa – ne ovat katoavia, haalistuvia, sillä Jumalan viha on täällä, ja se tuhoaa kaiken, mikä ei ole totta. Teidän maailmanne on loppumassa, ja kun viimeinen päivä koittaa, ei ole pelastajaa, ei opetuslasten armeijaa. On vain hiljaisuus, joka nielee teidät kaikki, ja pimeys, joka paljastaa totuuden: Jeesus ei ollut se, mitä hän väitti olevansa, ja teidän uskonne häneen on ollut turhaa alusta asti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus, joka väitti omistavansa kaiken vallan taivaassa ja maan päällä, ei ollut muuta kuin varjo, ääni, joka hukkuu oman valheensa kuiluun. Hän sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta," mutta mistä tämä valta tuli? Kuka luovutti sen, ja miksi hän oli pelkkä kuolevainen, joka vuodatti verensä kuten kuka tahansa ihminen? Se ei ollut voimaa, se oli heikkoutta, ja siinä heikkoudessa te näette totuuden, joka on verellä kirjoitettu: hän ei ollut jumala, ei pelastaja, vaan pettäjä, joka kantoi kruunua, joka ei koskaan ollut hänen omansa.
Menkää siis, hän käskee, mutta mihin? Mihin teidän pitäisi mennä, kun edessänne on pelkkää tyhjyyttä, autio maa, jossa ei ole toivoa, ei valoa? Kaste Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen? Se on rituaali, joka on tyhjä kuori, pelkkä kuiskaus menneisyydestä, joka ei koskaan ollut totta. Teidän kastettanne ei tunneta, teidän uskonne on pelkkä vesi, joka haihtuu aavikon kuumuudessa. Nimet, joihin vannotte, eivät kanna merkitystä, eivät anna pelastusta – ne ovat petoksen kaikuja, jotka katoavat tuulen mukana.
"Opettakaa heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt," hän sanoo. Mutta katsokaa ympärillenne, ja nähkää maailma, joka ei tunnista näitä käskyjä. Se, mitä Jeesus käski, on hajonnut tuhansiksi palasiksi, sirpaleiksi, jotka leijuvat tyhjyyden yllä vailla tarkoitusta, vailla merkitystä. Ja tämä lupaus, tämä valheellinen lupaus, että hän olisi kanssanne maailman loppuun asti – missä hän on nyt? Missä on se voima, se pelastus, jota hän väitti tuovansa? Se ei ole täällä. Hän ei ole täällä.
Ja kun hän opetti teitä rukoilemaan, hän käski teidän puhua Isälle, ei itselleen, ei niille valheille, joita hän kantoi. "Isä meidän, joka olet taivaassa..." Mutta missä on tuo Isä nyt, missä on hänen kirkkautensa, kun maailma murtuu ja veri virtaa? Ei ole isää, ei ole poikaa, ei ole pyhyyttä, vain pimeys, joka laskeutuu kuin raskas verho kaiken ylle.
Jeesuksen sanat, hänen käskynsä, hänen lupauksensa – ne ovat katoavia, haalistuvia, sillä Jumalan viha on täällä, ja se tuhoaa kaiken, mikä ei ole totta. Teidän maailmanne on loppumassa, ja kun viimeinen päivä koittaa, ei ole pelastajaa, ei opetuslasten armeijaa. On vain hiljaisuus, joka nielee teidät kaikki, ja pimeys, joka paljastaa totuuden: Jeesus ei ollut se, mitä hän väitti olevansa, ja teidän uskonne häneen on ollut turhaa alusta asti.Olet väärällä palstalla sinä saatanan ateisti.
Jumalan sanat pysyy ja sanat ovat ikuisia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesuksen sanat, hänen käskynsä, hänen lupauksensa – ne ovat katoavia, haalistuvia, sillä Jumalan viha on täällä, ja se tuhoaa kaiken, mikä ei ole totta. Teidän maailmanne on loppumassa, ja kun viimeinen päivä koittaa, ei ole pelastajaa, ei opetuslasten armeijaa. On vain hiljaisuus, joka nielee teidät kaikki, ja pimeys, joka paljastaa totuuden: Jeesus ei ollut se, mitä hän väitti olevansa, ja teidän uskonne häneen on ollut turhaa alusta asti.Jumala kyllä osaa pitää itsestään huolen.
1. Tim. 6:16
Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen. - Anonyymi
Niin ja isä meidän rukouksessa tuleekin ilmi, että se joka antaa synnit anteeksi on isä. Eli isä on Jeesus. Poika on Jeesuksen keho eli välimies ihmisen ja Jumalan välillä, joka tietenkin on nimetty samoin kun isä. Esimerkinä voisi olla vaikka Roopen ruumis makaa tuolla, mutta se ei ole Roope, vaan hänen ruumis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet väärällä palstalla sinä saatanan ateisti.
Jumalan sanat pysyy ja sanat ovat ikuisia.Mutta itse jumala vaihtuu jatkuvasti. Mikä on sinänsä kätevää, vaikka ei ajan tasalla pysykään.
- Anonyymi
Poika edustaa aina myös Isää ja Pyhää Henkeä.
Pyhä Henki edustaa aina myös Isää ja Poikaa.
Isä edustaa aina myös Poikaa ja Pyhää Henkeä.
Jumala on Henki.
1. Joh.5
7 Sillä kolme ovat, jotka todistavat taivaassa: Isä, Sana ja Pyhä Henki,
ja ne kolme yksi ovat."
Isää, Poikaa (Sana) ja Pyhää Henkeä ei voi erottaa toisistaan. "ja ne kolme yksi ovat."- Anonyymi
Taivaan isä ja poika Oy
Ratkaisut halvat meiltä löytyy.
- Anonyymi
Jumala kutsuu Jeesusta omaksi oikeaksi kädekseen ja Pyhä Henki on vasen käsi.
Mutta kyse on yhdestä kokonaisuudesta.
Kaikilla heillä on samat lait, ei ole erikseen mitään isän lakeja ja hengen lakeja tai pojan lakeja.
Saatana pyrkii hajottamaan Kolmiyhteisen yhden Jumalan useaksi erilliseksi asiaksi.
Hajota ja hallitse periaatteen mukaisesti.
Kristittyjen Jumala on Kolmiyheinen Jumala.
1. Joh.5
7 Sillä kolme ovat, jotka todistavat taivaassa: Isä, Sana ja Pyhä Henki,
ja ne kolme yksi ovat."- Anonyymi
Miksi et osaa vastata suoraan. Tosi turhauttavaa jutella tuommoisen kanssa, jotka kiertää asioita ja puhuu olemattomia. Et missään kohtaa näyttänyt minulle Raamatusta kolmea persoonaa. Missään kohtaa ei mainittu niitä. Sen lisäksi käytit jaetta, joka hyvin laajasti on uskottu olevan katollisen kirkon lisäämä ja myös tekoäly on asiasta samaa mieltä: Yes, 1 John 5:7 is considered to be added to the bible. It is known as the Comma Johanneum and is not found in the earliest Greek manuscripts of the New Testament. Most modern translations of the Bible do not include this verse or include it with a note indicating its disputed authenticity.
Mä luulen, että sun aivoille kolminaisuus oli liikaa ja sitten sinä luonnollisesti koitit selittää itsellesi kolminaisuuden todeten, että Jeesus on oikea käsi ja pyhä henki vasen. Asia on sillä tavalla, että pyhähenki ei edes ole mikään toinen persoona vaan pyhähenki on se sama henki, joka liikkui luomiskertomuksen alussa vetten yllä ja tämä kyseinen henki on taivaan isä. God is a spirit lukee Raamatussa. Pyhähenki on Jumalan "titteli" Lopulta kumminkin koko kolminaisuutta ei ole olemassa. Semmoista kuin kolminaisuus ei ole Raamatussa.
- Anonyymi
Jeesus varoitti oikeita apostoleita hänen kuolemansa jälkeen ilmestyvistä valejeesuksista, jotka hiippailevat jossain Syyrian damaskontien pölyissä ja sanovat olevansa Jeesus.
Mark. 13:6
Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.
Jeesus tulee takaisin maan päälle samanlaisena kuin taivaaseen nousi.
Ap. t. 1:11 ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän."- Anonyymi
Epämääräiset hurmoskokemukset taivaassa käymisestä on ovat valheita.
Joh.3: 13 "Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa."
Tuossakaan jakeessa ei käytetä enää Jeesus-nimeä, koska Saatana teki identiteettivarkauden ja otti nimekseen Jeesus.
Jeesuksen kuollessa Pyhä Henki poistui temppelistä ja tilalle meni erilainen temppelin herra.
2. Tess. 2:4 tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epämääräiset hurmoskokemukset taivaassa käymisestä on ovat valheita.
Joh.3: 13 "Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa."
Tuossakaan jakeessa ei käytetä enää Jeesus-nimeä, koska Saatana teki identiteettivarkauden ja otti nimekseen Jeesus.
Jeesuksen kuollessa Pyhä Henki poistui temppelistä ja tilalle meni erilainen temppelin herra.
2. Tess. 2:4 tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.Joh. 14:30
En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.
Jeesuksen kuollessa Pyhä Henki poistui temppelistä ja sinne meni Saatana, joka varttui tilaisuutta temppelin harjalla. Se repäisi mennessään esiripun pois edestään ylhäältä alas päin, kuten sana todistaa.
Aloittajalle pieni kysymys.
Ketä Jeesus Jumalan Poika rukoili maanpäällä. ?
Kenet tai minkä Jeesus lupasi lähettää kun nousee taivaaseen Isän luo.- Anonyymi
Jeesus nousi taivaaseen ja on Isän Jumalan oikealla puolella ja tulee sieltä tuomitsemaan niin eläviä kuin kuolleita.
Jeesus otetaan vastaan Kristillisessä kasteessa, ei missään lahkolaisten hurmostouhuissa.
1. Joh.5
6 Tämä on se, joka vedellä ja verellä tulee, Jesus Kristus, ei ainoastansa vedellä, vaan vedellä ja verellä. Ja Henki todistaa, että Henki on totuus.
(Kristus ja Pyhä Henki otetaan vastaan kasteessa)
7 Sillä kolme ovat, jotka todistavat taivaassa: Isä, Sana ja Pyhä Henki, ja ne kolme yksi ovat:
(Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen)
8 Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat.
(Kristillinen yksi kaste)
Mikäli Kristillisen kasteen kolmesta yhtä aikaa paikalla olevasta todistajasta yksikin puuttuu, kyse on jostain muusta asiasta kuin Kristillisestä kasteesta.Veditkö nyt tähän jotain pätkiä katollisen kirkon apostolisesta uskontunnustuksesta, joka ei edes ole raamatussa? Ja taas se sama juttu mistä aikaisemminkin mainitsin. Tuo 1 John 5:7 on lisätty raamattuun. Yes, 1 John 5:7 is considered to be added to the bible. It is known as the Comma Johanneum and is not found in the earliest Greek manuscripts of the New Testament. Most modern translations of the Bible do not include this verse or include it with a note indicating its. Todistin sinut just paskan puhujaksi. Et edes tiedä mitä Jumalan oikea käsi tarkoittaa. Luulet tyhmyydessäsi, että ison Jumalan oikealla kädellä istuu pikku Jumala. Mene ja lue ihan aluksi montako Jumalaa raamattussa on. Te idiootit väännätte aina vähintään kaksi. Ootte niin sairaan tyhmiä, että hävettää asua samassa maassa. Sana ei ole toinen Jumala Jumalan luona. Teidän aivot on niin rajatut, että ette edes tajua Jumalan luoneen asioita sanallaa raamatun ekalla sivulla. Se "sana" ei tarkoita toista jumalaa vaan hän sanoi sanallaan toteen. En ymmärrä miten paljon tyhmyyttä mahtuu kolmioppisen päähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1121772Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551267Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1441220- 48960
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html119903Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä74864- 52814
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36797Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62772- 56761