Kirjoittaa PL-K Kauhajoki-Lehden nettisivulla. Päivi taitaakin olla liki ainoa lehden toimittajista, joka käy juttukeikoilla Puistotien bunkkerin ulkopuolella !
Hyvä Päivi!
Talonnumerot joskus hukassa
6
431
Vastaukset
- Anonyymi
Tämähän on vanha juttu uudelleenjulkaistuna? Talonnumeroita ja nimitietoja ei saa olla esillä koska EU GDPR kieltää. Jokuhan voi tunnistaa että se ja se asuu siellä ja siellä. Nyt kaikki jätesäkit päälle ettei kenenkään yksityisyys vaaraannu ja seksuaalinen vapaus tule loukatuksi!
- Anonyymi
Klo 20.04 kirjoittanut on tyypillinen esimerkki
” Aidasta ja aidan seipäistä”-kirjoittajasta” !
Kirjoittaa itselle tärkeistä asioista, muttei sanallakaan ota kantaa keskustelun avauksen sisältöön!
- Anonyymi
"No kyllähän kaikki meille osajaa?!"
- Anonyymi
Päivi L-K on Kauhajoki-lehden ainoa toimittaja, muut ovat enempi ”toimittajia”.
Sen osoittaa taas tuore juttu ”Jätteille on oma paikkansa hyötykäyttöasemalla”.
Tärkeää asiaa nykyajan ihmisille, jopa kauhajokisille! - Anonyymi
Suomi on venäläinen: Roskat, paskat, jätteet kuin jätteet, kaikki kipataan surutta luontoon. PRÖÖÖT!! 💩💩
- Anonyymi
SEÄN NAI JA ISTUU PIKKUPOIKIEN NAAMAN PÄÄLLÄ..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2772885Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka472280Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1131717
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771161