Maahanmuutto ja työttömyys
Anonyymi-ap
2024-09-25 12:09:44
paskoa osataan -töitä ei tehdä
Anonyymi-ap
2024-09-25 12:09:04
Maahanmuutto ja työttömyys
Purra otti kommenttipuheenvuorossaan esiin myös tuoreen uutisen maahanmuuttajataustaisten työttömyydestä.
– Täällä keskustellaan toisaalta kaikkialla vallitsevasta työvoimapulasta ja toisaalta kaikkialla vallitsevasta työpaikkapulasta. Vaikka kohtaanto-ongelma on todellinen, on kuitenkin hyvä ymmärtää, että nämä kaksi analyysia eivät voi olla samaan aikaan aivan totta kummatkin.
– Katselin noita uusimpia työttömyyslukuja. Kun puhutaan työperäisestä maahanmuutosta, niin panin merkille pääkaupunkiseudun työttömyysluvut. Vantaalla 46,5 prosenttia työttömistä on vieraskielisiä, Espoossa 43 prosenttia ja Helsingissä 33,7 prosenttia.
Suomen Uutiset
Maahanmuutto ja työttömyys-paskoa osataan -töitä ei tehdä
Anonyymi-ap
0
155
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986938- 1592046
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501108Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41939